Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Okee nog één keer; Hoe vallen Uggs-maten?

+2
Nathalie
Liz
6 plaatsers

Ga naar beneden

Okee nog één keer; Hoe vallen Uggs-maten? Empty Okee nog één keer; Hoe vallen Uggs-maten?

Bericht  Gast zo 27 nov 2011 - 6:52

Ik heb normaal gesproken maat 41.5 nerd Welke maat moet ik dan in Uggs-taal?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Okee nog één keer; Hoe vallen Uggs-maten? Empty Re: Okee nog één keer; Hoe vallen Uggs-maten?

Bericht  Gast zo 27 nov 2011 - 6:56

40-40,5 nerd

Gast
Gast

Okee nog één keer; Hoe vallen Uggs-maten? Empty Re: Okee nog één keer; Hoe vallen Uggs-maten?

Bericht  Liz zo 27 nov 2011 - 6:58

Dat ligt wel aan de soort ugg, de ene valt groter dan de andere..
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Bericht  Nathalie zo 27 nov 2011 - 6:58

Maat 41.

Als je uggs te klein koopt ga je je teen zien en dat eindigd in een gat.

Maar de enige manier om het zeker te weten is passen.

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lavendel zo 27 nov 2011 - 9:48

Zeker een maat kleiner. Ze moeten echt goed strak zitten bij het passen, het bont wordt snel plat gelopen en dan zitten ze goed. Echt niet je eigen maat kopen dan schuif je erin en dat zit echt niet fijn. Dit geldt trouwens voor de classic modellen, voor de andere weet ik het niet.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Gast zo 27 nov 2011 - 21:25

Ik heb 38.5 en ik heb een keer maat 37 gehad en nu heb ik maat 38.

Ik vind maat 38 toch mooier zitten. Ze zitten wel iets losser, maar bij maat 37 kreeg ik inderdaad een teen te zien. (geen gat, zover ging het niet haha).

Met 40.5 zou ik dus gaan voor een maat 40.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 nov 2011 - 22:31

Ik heb ook maat 38,5 maar maat 37 was echt te klein (m'n tenen zaten echt strak tegen de voorkant) en maar 38 was naar mijn menig toch iets te groot. Ik zou dan eigenlijk dus maat 37,5 moeten hebben. Maar bestaan er eigenlijk ook halve maten bij Uggs? Iemand die dat weet?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 nov 2011 - 23:55

nee bestaat niet.

Wat je wel kunt proberen is size 6 van kinderen. Die valt net iets groter dan 37.5 (uggmaat), maar kleiner dan een dames 38 (uggmaat).

Wel uitkijken dat je echt 'big kids' koop en niet toddlers.. want dan gaat het mis haha :P

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame ma 28 nov 2011 - 0:12

En als je maat 40 hebt? Welke moet ik dan pakken? 39,5 ofzo?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 0:13

Maat 39. (in classic uggs.. die gewone laarzen weet ik niet hoe die vallen).

Ugg heeft geen halve maten.

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame ma 28 nov 2011 - 0:18

Oke, en waar kan ik online het beste uggs kopen? :P *uggsn00b*
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Nathalie ma 28 nov 2011 - 1:00

Atelier Madame schreef:Oke, en waar kan ik online het beste uggs kopen? :P *uggsn00b*

Ik nederland bestel ik bij www.assem.nl en ik amerika bestel ik bij www.shoe-store.net. Met de code SHOEBLOG krijg je 10% korting.

Let wel op dat je aan de deur moet betalen. 19 % belasting over het totaal + €12,50 aan inklaringskosten. Bestel je boven de €150 komt er nog 8% extra bij.

Maar dan nog ben je goedkoper uit. Je moet wel geduld hebben want het duurd 2-4 weken.

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  _Lana_ ma 28 nov 2011 - 1:54

Ik heb normaal maat 39. En ik heb ook wel eens 38,5 gehad, toen er nog vaker halve maten waren. Maar van Ugg heb ik echt maat 39 en die lijkt ( door het bont ) bij één voet aan het begin iets te klein. Totdat het bont een beetje uitgelopen is en nu zitten ze perfect.
Ik zou ze als ik jou was echt eerst even gaan passen in een winkel en dan kun je ze alsnog online kopen.
Zonde als de maat niet goed is.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Blond ma 28 nov 2011 - 6:36

Ik heb normaal maat 41, maar in mijn Uggs (ultra tall) heb ik maat 40 (W9)
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 6:38

Ik heb normaal maat 40/41, maar mijn UGGS heb ik in maat 40.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 29 nov 2011 - 7:56

Zou ik deze

Okee nog één keer; Hoe vallen Uggs-maten? UGG-Bailey-Button-Triplet-Black-1873

in maat 10/41 passen denken jullie? Ik sta zooo in dubio haha. Ik vind Uggs over 't algemeen niet heel denderend, maar k vind deze wel cool...

Gast
Gast

Bericht  Nathalie di 29 nov 2011 - 8:09

Bazinga schreef:Zou ik deze

Okee nog één keer; Hoe vallen Uggs-maten? UGG-Bailey-Button-Triplet-Black-1873

in maat 10/41 passen denken jullie? Ik sta zooo in dubio haha. Ik vind Uggs over 't algemeen niet heel denderend, maar k vind deze wel cool...

Dat gaat helemaal goedkomen!

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: