FBTO zorgverzekering vraagje....
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
FBTO zorgverzekering vraagje....
Ik heb van de week een nieuwe bril besteld, en zit bij FBTO.
Had alleen basisverzekering, dus geen vergoeding voor lenzen/bril.
Gebeld met FBTO, en zij zei dat als ik voor 1 februari de bril-module aanzet, ik mijn bril vergoed kan krijgen.
Alleen....nu ben ik dat dus een beetje vergeten, en denk er nu pas aan. Kan ik het nu nog doen? Of het het dan de 31e (vandaag dus) al binnen moeten zijn voor sluitingsdatum van hun kantoor??
Had alleen basisverzekering, dus geen vergoeding voor lenzen/bril.
Gebeld met FBTO, en zij zei dat als ik voor 1 februari de bril-module aanzet, ik mijn bril vergoed kan krijgen.
Alleen....nu ben ik dat dus een beetje vergeten, en denk er nu pas aan. Kan ik het nu nog doen? Of het het dan de 31e (vandaag dus) al binnen moeten zijn voor sluitingsdatum van hun kantoor??
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Re: FBTO zorgverzekering vraagje....
Ik zou het gewoon online proberen. Je moet ook voor 1 januari switchen als je dat wil en ik heb mij op 31 december om 19.00uur nog aangemeld bij FBTO. Dat is gewoon geaccepteerd!
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Gewoon online doen, dan lukt het volgens mij nog wel!
Heb net even gekeken, en als ik op aanpassen klik staat er:
Een module aan- of uitzetten wordt gedaan op 01-02-2012.
En daar onder:
Heb net even gekeken, en als ik op aanpassen klik staat er:
Een module aan- of uitzetten wordt gedaan op 01-02-2012.
En daar onder:
Situatie per | 01-02-2012 |
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Je hebt alleen nog maar 2 uur de tijd he!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
AngelNyn schreef:Je hebt alleen nog maar 2 uur de tijd he!
heb t net gedaan! Er stond inderdaad dat het ingaat op 1 februari, dus neem aan dat ik op tijd ben.... betaal dan 1 maandje 9 euro nog wat, en dan zet ik hem zodra ik mijn bril heb opgehaald weer uit. toch wel handig hoor, die losse modules...
JD- Ratel
JaneDoe schreef:AngelNyn schreef:Je hebt alleen nog maar 2 uur de tijd he!
heb t net gedaan! Er stond inderdaad dat het ingaat op 1 februari, dus neem aan dat ik op tijd ben.... betaal dan 1 maandje 9 euro nog wat, en dan zet ik hem zodra ik mijn bril heb opgehaald weer uit. toch wel handig hoor, die losse modules...
Klinkt leuk, maar zo werkt het niet geloof ik. Ik meende dat als je eenmaal een claim hebt gemaakt in een module, dat je diewel de rest van het jaar betaald. Anders snijden ze zichzelf wel erg in de vingers!
Snoopy- Prater
Snoopy schreef:JaneDoe schreef:AngelNyn schreef:Je hebt alleen nog maar 2 uur de tijd he!
Klinkt leuk, maar zo werkt het niet geloof ik. Ik meende dat als je eenmaal een claim hebt gemaakt in een module, dat je diewel de rest van het jaar betaald. Anders snijden ze zichzelf wel erg in de vingers!
nope. Heb toch echt gebeld en dit is wat ze zeiden. Ik heb nu dan voor de maand februari die module aangezet, en als ik deze voor 1 maart weer stopzet, hoef ik dus maar 1 maand die extra module te betalen. ik krijg dan 50 euro voor mijn bril vergoed.
Geldt overigens niet voor alle modules....dit is 1 van de weinige zonder wachttijd.
en zo niet, ik heb de naam van die mevrouw waarmee k heb gesproken opgeschreven, dus dan ga ik het erop gooien dat ze mij verkeerde informatie heeft gegeven.
JD- Ratel
JaneDoe schreef:Snoopy schreef:JaneDoe schreef:AngelNyn schreef:Je hebt alleen nog maar 2 uur de tijd he!
nope. Heb toch echt gebeld en dit is wat ze zeiden. Ik heb nu dan voor de maand februari die module aangezet, en als ik deze voor 1 maart weer stopzet, hoef ik dus maar 1 maand die extra module te betalen. ik krijg dan 50 euro voor mijn bril vergoed.
Geldt overigens niet voor alle modules....dit is 1 van de weinige zonder wachttijd.
en zo niet, ik heb de naam van die mevrouw waarmee k heb gesproken opgeschreven, dus dan ga ik het erop gooien dat ze mij verkeerde informatie heeft gegeven.
Oh nou als zij her heeft gezegd is het een ander verhaal natuurlijk, lekker makkelijk. Zal me er goed in verdiepen als ik wat heb!
Snoopy- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» Dure zorgverzekering
» verzekeringsnummer fbto
» zorgverzekering
» Zorgverzekering
» Welke zorgverzekering???
» verzekeringsnummer fbto
» zorgverzekering