verzekeringsnummer fbto
+2
girli
TukTuk
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
verzekeringsnummer fbto
is dat hetzelfde als je relatienummer?
en zo nee: waar kan ik in vredesnaam het verzekeringsnummer vinden
en zo nee: waar kan ik in vredesnaam het verzekeringsnummer vinden
Gast- Gast
Re: verzekeringsnummer fbto
Ja dat is je verzekeringsnummer idd
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
hmm, oke. En heeft een kind dat bij op mijn polis staat hetzelfde nummer?
Ik moet namelijk ergens het verzeeringsnr. van de jongste doorgeven, maar ze zeggen daar dat het nummer niet klopt.
Ik moet namelijk ergens het verzeeringsnr. van de jongste doorgeven, maar ze zeggen daar dat het nummer niet klopt.
Gast- Gast
Rejoy. schreef:hmm, oke. En heeft een kind dat bij op mijn polis staat hetzelfde nummer?
Heeft je kindje geen eigen pasje dan?
TukTuk- Ratel
AngelNyn schreef:Rejoy. schreef:hmm, oke. En heeft een kind dat bij op mijn polis staat hetzelfde nummer?
de oudste wel, de jongste nog niet, die is nog maar 2 maanden jong. De oudste heeft hetzelfde relatienummer, dus ik was ervan uitgegaan dat de jongste dat ook heeft. Ik kan op mijnfbto (internetsite) alleen mijn relatienummer vinden.
Gast- Gast
Hmm dan weet ik het ook niet.. Misschien kan je de klantenservice nog even bellen ? Die is toch 21:00 uur bereikbaar.Rejoy. schreef:AngelNyn schreef:Rejoy. schreef:hmm, oke. En heeft een kind dat bij op mijn polis staat hetzelfde nummer?
de oudste wel, de jongste nog niet, die is nog maar 2 maanden jong. De oudste heeft hetzelfde relatienummer, dus ik was ervan uitgegaan dat de jongste dat ook heeft. Ik kan op mijnfbto (internetsite) alleen mijn relatienummer vinden.
TukTuk- Ratel
AngelNyn schreef:Hmm dan weet ik het ook niet.. Misschien kan je de klantenservice nog even bellen ? Die is toch 21:00 uur bereikbaar.Rejoy. schreef:AngelNyn schreef:Rejoy. schreef:hmm, oke. En heeft een kind dat bij op mijn polis staat hetzelfde nummer?
geniaal plan, ga ik doen (komt door t slaapgebrek dat ik daar zelf nog niet aan had gedacht, heus )
Gast- Gast
Rejoy. schreef:AngelNyn schreef:Hmm dan weet ik het ook niet.. Misschien kan je de klantenservice nog even bellen ? Die is toch 21:00 uur bereikbaar.Rejoy. schreef:AngelNyn schreef:Rejoy. schreef:hmm, oke. En heeft een kind dat bij op mijn polis staat hetzelfde nummer?
geniaal plan, ga ik doen (komt door t slaapgebrek dat ik daar zelf nog niet aan had gedacht, heus )
Is begrijpelijk toch? En meestal is een klantenservice niet tot zo laat bereikbaar dus dan is het helemaal logisch
TukTuk- Ratel
ze heeft idd hetzelfde nr. Dan begrijp ik er geen z*k van waarom dat bedrijf niet kan declareren op dit nr? Zou wel moeten kunnen volgens de meneer van de klantenservice
Gast- Gast
Apart dat ze hetzelfde nummer heeft. Relatienummer is zoiets als je BSN, een eigen nummer. Wat ik van mijn eigen verzekeringsnummer weet is dat het hetzelfde is als mijn moeder, maar mijn eindcijfer is hoger.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
girli schreef:Apart dat ze hetzelfde nummer heeft. Relatienummer is zoiets als je BSN, een eigen nummer. Wat ik van mijn eigen verzekeringsnummer weet is dat het hetzelfde is als mijn moeder, maar mijn eindcijfer is hoger.
maar jij staat denk ik niet meer bij je moeder op de polis, of wel? Mijn kinderen zijn nog gratis meeverzekerd op mijn polis, dus op zich vind ik het ook wel logisch dat ze dan hetzelfde verzekeringsnummer hebben.
Gast- Gast
Nee, haha. Dat snap ik. Ik bedoel alleen dat, ook al zijn je kinderen gratis meeverzekerd, dat fbto graag wil weten welke kosten van jou zijn en welke van het kind.Rejoy. schreef:maar jij staat denk ik niet meer bij je moeder op de polis, of wel? Mijn kinderen zijn nog gratis meeverzekerd op mijn polis, dus op zich vind ik het ook wel logisch dat ze dan hetzelfde verzekeringsnummer hebben.girli schreef:Apart dat ze hetzelfde nummer heeft. Relatienummer is zoiets als je BSN, een eigen nummer. Wat ik van mijn eigen verzekeringsnummer weet is dat het hetzelfde is als mijn moeder, maar mijn eindcijfer is hoger.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Wij zitten bij het Zilveren Kruis en beide kinderen hebben een eigen pasje en een (totaal verschillend) eigen relatienummer.
Maar goed daar heb je niks aan, hoop voor je dat er nog iemand reageert die bij FBTO zit met kinderen.
Maar goed daar heb je niks aan, hoop voor je dat er nog iemand reageert die bij FBTO zit met kinderen.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ons hele gezin heeft een fbto zorgverzekering, en Elise heeft haar eigen pasje van de week gekregen, ze was toen 2 weken oud. Ze heeft ook haar eigen relatienummer. Raar dat H nog geen pasje heeft dan.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
+1PiP schreef:Wij zitten bij het Zilveren Kruis en beide kinderen hebben een eigen pasje en een (totaal verschillend) eigen relatienummer.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Volgens mij is bij FBTO je nummer gelijk aan je BSN. Heb je een BSN van je jongste? Dat zou het dan moeten zijn denk ik.
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
nou, het is opgelost. Ze moesten het bs-nummer hebben ipv het zorgverzekeringsnummer Mijn gegevens klopten in ieder geval wel allemaal.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: