Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik en mijn nieuwe shop-verslaving!

+17
Guusje
Paper Crown
Niekske
_Muppit
Angela_1986
VeryCherry
Lavendel
Arwyn
Minx
Monte
Rush
Snoes
Ibbeltje
Stuiterbal
Zora
Marin
Sjaantje
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ik en mijn nieuwe shop-verslaving! - Pagina 2 Empty Re: Ik en mijn nieuwe shop-verslaving!

Bericht  _Muppit di 31 jan 2012 - 10:30

Wat een leuke jurkjes!
vooral die met dat groen vind ik Supertof! En de laarzen kunnen er prima onder smile!
_Muppit
_Muppit
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 364
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik en mijn nieuwe shop-verslaving! - Pagina 2 Empty Re: Ik en mijn nieuwe shop-verslaving!

Bericht  Marin di 31 jan 2012 - 10:53

Ah bedankt voor je duidelijke uitleg. Dat klinkt eigenlijk wel heel bijzonder, en eigenlijk ook fijn dat je wel op hakken kunt lopen. Heel goed om te lezen dat je zo je eigen weg in alles hebt gevonden, en super dat je nu gewoon de kleding kan dragen die je wilt! Ga maar lekker shoppen Very Happy
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Sjaantje di 31 jan 2012 - 10:58

Marin schreef:Ah bedankt voor je duidelijke uitleg. Dat klinkt eigenlijk wel heel bijzonder, en eigenlijk ook fijn dat je wel op hakken kunt lopen. Heel goed om te lezen dat je zo je eigen weg in alles hebt gevonden, en super dat je nu gewoon de kleding kan dragen die je wilt! Ga maar lekker shoppen Very Happy

YWC, en dat shoppen komt zéker goed angel

Thnx voor jullie reacties!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334

Bericht  Niekske di 31 jan 2012 - 20:48

Punk'd schreef:Je ziet er echt heel goed uit joh!

Vooral die groenachtige jurk staat je prachtig!

Ik vind het spijkerrokje ook leuk staan, wat eerder al is gezegt doordat het zo uitsteekt raak je wat meer in balans en worden je billen optisch kleiner Wink

Die grijze legging met dat strakke stretchrokje zou ik inderdaad niet dragen als je zoveel andere keus hebt waarin je figuurtje veel beter uitkomt!

Ik vind het heel erg leuk om te lezen dat je zo positief praat over je vooruitgang! Ik word er zelf helemaal blij van Very Happy

Ik sluit me hier helemaal bij aan, je hebt echt een goede shopsessie gehad! Wink
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Paper Crown di 31 jan 2012 - 21:05

Heeee, JLO!! smile Wat een mooie billen.

Leuk je jurkjes!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Guusje di 31 jan 2012 - 21:17

Ten eerste wat staan die rokjes en jurkjes je mooi zeg smile
Ten tweede, ik heb net zo'n 'uitstekende' :P kont als dat jij hebt. Komt omdat ik mank loop, en ook ik hou van jurkjes en rokjes.. Soms schaam ik me idd ook wel voor met rokjes en jurkjes maar ach voor de rest staat het me (vind ik) wel leuk dus naja daar gaat het uiteindelijk om he..

Enne op die hakken lopen dat doe ik je dan weer niet na Wink
Guusje
Guusje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  TukTuk di 31 jan 2012 - 21:19

Wat staan die jurkjes je goed Sjaan!
En ook het spijkerrokje staat heel leuk! Vind trouwens die laarzen er onder ook het allemaal juist heel stoer maken, vind het wel passen met dat spijkerrokje.

En wat sta je al mooi recht zeg! Ben echt zo blij voor je dat het je uiteindelijk zo goed is mee gevallen en dat de behaalde resultaten tot nu toe al beter zijn dan verwacht! cheers
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Suus di 31 jan 2012 - 21:37

Super Sjaan, wat zie je er goed uit in die jurkjes en het spijkerrokje cheers
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Nora di 31 jan 2012 - 22:06

Ziet er goed uit hoor Sjaantje!
Vooral het eerste jurkje vind ik je heel leuk staan! Maar dan op de manier hoe je hem bij de 2de foto draagt:)
Stoer van je!
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837

Bericht  Jeanette di 31 jan 2012 - 22:50

Sjaan, staat je super goed hoor! Wink En wat mooi om te zien dat de operatie nu al groot effect heeft!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: