Facebook vragen
+2
Marin
Rapunzel
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Facebook vragen
Ik heb een paar problemen met facebook en ik vroeg me af of iemand mij daarmee kan helpen.
1. Ik heb een timeline ingesteld waar ik erg veel spijt van heb want alles is nu heel onoverzichtelijk en onhandig. Ik wil deze graag terugzetten naar een normaal profiel maar ik heb geen idee hoe dat moet. Heb ook al gekeken of ik misschien dingen kan uitzetten maar er worden nergens mogelijkheden geboden om de tijdlijn te deactiveren.
2. Verder vind ik het niet fijn als ik reageer op het profiel van een vriend/vriendin dat meteen al mijn vrienden dat ook kunnen zien. Laatst kwam een collega naar me toe en die had gelezen dat ik met een vriendin op stap ging (dat had ik met haar afgesproken op haar profiel) en ik wil dat soort dingen graag privé houden. Overigens vind ik het niet erg als mijn vrienden zien wie er op mijn profiel schrijft. Hoe kun je dit instellen?
1. Ik heb een timeline ingesteld waar ik erg veel spijt van heb want alles is nu heel onoverzichtelijk en onhandig. Ik wil deze graag terugzetten naar een normaal profiel maar ik heb geen idee hoe dat moet. Heb ook al gekeken of ik misschien dingen kan uitzetten maar er worden nergens mogelijkheden geboden om de tijdlijn te deactiveren.
2. Verder vind ik het niet fijn als ik reageer op het profiel van een vriend/vriendin dat meteen al mijn vrienden dat ook kunnen zien. Laatst kwam een collega naar me toe en die had gelezen dat ik met een vriendin op stap ging (dat had ik met haar afgesproken op haar profiel) en ik wil dat soort dingen graag privé houden. Overigens vind ik het niet erg als mijn vrienden zien wie er op mijn profiel schrijft. Hoe kun je dit instellen?
Rapunzel- Prater
- Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Facebook vragen
1. Dit kan niet. Dit is een geforceerde en dus verplichte verandering aan Facebook.
2. Dit kan ook niet. Je kunt bij je eigen status wel aangeven wie dat ziet, maar bij posts op andermans profiel kan je dit niet veranderen.
Edit: Als je dat privé wilt houden, gewoon privé berichtje sturen dus.
2. Dit kan ook niet. Je kunt bij je eigen status wel aangeven wie dat ziet, maar bij posts op andermans profiel kan je dit niet veranderen.
Edit: Als je dat privé wilt houden, gewoon privé berichtje sturen dus.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ben ik blij dat ik die tijdlijn niet heb genomen!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Jeanette schreef:Ben ik blij dat ik die tijdlijn niet heb genomen!
Iedereen krijgt 'm uiteindelijk
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Jeanette schreef:Ben ik blij dat ik die tijdlijn niet heb genomen!
Huh? Het is toch een optie? Ik heb niet zo'n balk, maar heb al wat jaartjes FB.
Jeanette schreef:Marin schreef:Jeanette schreef:Ben ik blij dat ik die tijdlijn niet heb genomen!
Huh? Het is toch een optie? Ik heb niet zo'n balk, maar heb al wat jaartjes FB.
Klopt het is nu nog een optie, maar uiteindelijk gaat iedereen het krijgen. Wat ik al zei: Het is een geforceerde update van Facebook. Op een gegeven moment (geen idee wanneer alleen) gaan ze die gewoon definitief door voeren. Alleen nu kon je er nog zelf voor kiezen. Ik vond het ook vreselijk en af en toe nog onhandig, maar het went wel.
Marin- Lady Post-a-lot
Aaah zo! Nou, van mij hoeft het niet te komen. Vind het zelf vrij onoverzichtelijk!
Ik vind het leuk dat je echt dingen kan toevoegen aan je tijdlijn, zoals bijzondere gebeurtenissen en dat je posts van lang geleden (van 5 jaar geleden enzo) terug kan lezen. Maar dat het om en om staat vind ik heel onoverzichtelijk.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Ik vind het leuk dat je echt dingen kan toevoegen aan je tijdlijn, zoals bijzondere gebeurtenissen en dat je posts van lang geleden (van 5 jaar geleden enzo) terug kan lezen.
Maar kunnen anderen dat ook terug lezen? Want daar heb ik niet zo'n behoefte aan!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Zininzon schreef:Marin schreef:Ik vind het leuk dat je echt dingen kan toevoegen aan je tijdlijn, zoals bijzondere gebeurtenissen en dat je posts van lang geleden (van 5 jaar geleden enzo) terug kan lezen.
Maar kunnen anderen dat ook terug lezen? Want daar heb ik niet zo'n behoefte aan!
Ja dat kan. Maar dat kan nu ook, alleen moet je dan ellendig lang scrollen.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik heb die tijdlijn ook niet en als ik even mag kiezen, wil ik 'm ook liever niet. Maar ik kom er niet onderuit dus
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Je kan wel instellen dat er niet op jouw prikbord staat wat je aan andere hebt geschreven of wat je geliked hebt. Als dat verschijnt, verwijderen en dan kan je instellen dit soort berichten niet meer te weergeven.
Gast- Gast
Ik dacht trouwens dat ik mijn profiel helemaal had afgeschermd, maar iedereen kan mijn 'likes' zien op mijn info-pagina. Weet iemand of en hoe dat uitgeschakeld kan worden?
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Jolee schreef:Je kan wel instellen dat er niet op jouw prikbord staat wat je aan andere hebt geschreven of wat je geliked hebt. Als dat verschijnt, verwijderen en dan kan je instellen dit soort berichten niet meer te weergeven.
Bedankt voor de antwoorden! Jammer dat de timeline niet verwijderd kan worden. Hoe kan je dan instellen dat anderen niet zien wat je geliked/geschreven hebt? Ik zie het nergens staan.
Rapunzel- Prater
- Aantal berichten : 657
Punten : 732
Hm raar, ik vind het ook irritant en heb steeds op dit bericht verwijderen geklikt. Op een gegeven moment kon ik zeggen, dit soort berichten nooit meer weergeven en sindsdien staat er niks meer bij mij.
Gast- Gast
Oh vervelend zeg dat die tijdlijn er perse moet komen. Ik vind hem ook vreselijk. Dan meer terug naar hyves
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: