Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2 vragen in 1

3 plaatsers

Ga naar beneden

2 vragen in 1 Empty 2 vragen in 1

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 3:47

Ik heb 2 forumgerelateerde vragen haha.

Eerste vraag, als je op je mobiel forumt hoe moet je dan berichten posten? Ik snap er helemaal niets van.. Op die mobiele site kan ik niet eens laatste pagina kiezen maar moet ik echt 30 pagina's doorlopen.. Of doe ik iets fout.

Nog iets.. Bij een Mac computer.. hoe kun je dan een plaatje overnemen op het forum. Bij windows doe ik altijd rechtermuisknop en dan eigenschappen en dan het linkje hier tussen IMG plakken. Maaarrr hoe vind ik die link bij een Mac?

Mijn dank is groot nerd

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

2 vragen in 1 Empty Re: 2 vragen in 1

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 3:48

Je kan onderaan de pagina van de mobiele versie kiezen voor klassieke weergave, dan heb je dezelfde lay out als hier.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 3:50

Stofzuiger schreef:Je kan onderaan de pagina van de mobiele versie kiezen voor klassieke weergave, dan heb je dezelfde lay out als hier.

Maar in de mobiele versie kun je geen berichten posten? Alleen lezen?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 3:52

Punk'd schreef:
Stofzuiger schreef:Je kan onderaan de pagina van de mobiele versie kiezen voor klassieke weergave, dan heb je dezelfde lay out als hier.

Geen idee. Ik moet op mijn telefoon dezelfde versie hebben al hier, ik kan slecht tegen verandering laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 3:54

Stofzuiger schreef:
Punk'd schreef:

Geen idee. Ik moet op mijn telefoon dezelfde versie hebben al hier, ik kan slecht tegen verandering laughcry

hahaha :P

Op mijn werk werk ik vandaag voor het eerste op zo'n mega mac beeldscherm. Als ik straks thuiskom moet ik zeker weten wennen aan dat prutschermpje. Ik wil nu ook zo'n groot scherm... Maar ik snap niet wat mensen hebben met Mac computers.. ik kan niets vinden, niets werkt zoals normaal Wink.. en het schijnt nog wel zo'n fijne pc te zijn voor ontwerpers.

Het enige wat ik prachtig vind is het design van de computer :P

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 4:06

ik heb inderdaad op mijn telefoon ook een blauwe versie en dan moet ik ook alle pagina`s doorlopen als ik op een laatste pagina uit wil komen. Maar onderaan staat dan inderdaad klassieke versie en dan heb ik hetzelfde als hier en dan kan ik op post reply klikken om te posten.

Gast
Gast

Bericht  liqueje vr 2 maa 2012 - 4:35

Een mac is zeker even wennen vergeleken met een windows pc.
Maar het is een veel stabieler programma dan windows.
Ik kan je niet verder helpen met deze vragen.
Wij hebben op het werk VMware Fusion op de Mac.
Dan kan windows op de mac gedraaid worden.
liqueje
liqueje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 130
Punten : 133
Registratiedatum : 12-08-11

Bericht  Marin vr 2 maa 2012 - 4:45

1) Scroll bij die mobiele versie helemaal naar onderen en je kunt op Classic Mode (Klassieke Versie) zoiets kiezen, weet niet precies hoe het heet, en dan zie je 'm gewoon zoals normaal en kan je normaal reageren. Anders kan dat inderdaad niet.

2) Ga met je muis op het plaatje staan en klik op de muisknop en tegelijkertijd op het apple knopje:

2 vragen in 1 155569254_627757f24b

Als het goed is, krijg je dan te zien dat je de afbeeldingslocatie kunt kopieren, en die moet je dan hier in de IMG code plakken zoals altijd (doe dat met appeltjesknopje plus V). Maar ik weet dat niet heel zeker van dat kopieren, het kan ook met control of alt moeten.. Plakken-sneltoets is iig met appeltjes knopje.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 4:46

Ik kan met mijn Mac gewoon foto's slepen, dan krijg je de link en dan hoef je er alleen nog maar [img] voor en [img/] achter te zetten.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 4:56

Marin schreef:1) Scroll bij die mobiele versie helemaal naar onderen en je kunt op Classic Mode (Klassieke Versie) zoiets kiezen, weet niet precies hoe het heet, en dan zie je 'm gewoon zoals normaal en kan je normaal reageren. Anders kan dat inderdaad niet.

2) Ga met je muis op het plaatje staan en klik op de muisknop en tegelijkertijd op het apple knopje:

2 vragen in 1 155569254_627757f24b

Als het goed is, krijg je dan te zien dat je de afbeeldingslocatie kunt kopieren, en die moet je dan hier in de IMG code plakken zoals altijd (doe dat met appeltjesknopje plus V). Maar ik weet dat niet heel zeker van dat kopieren, het kan ook met control of alt moeten.. Plakken-sneltoets is iig met appeltjes knopje.

Nee nee, het is de control toets, niet de appeltoets :P

Gast
Gast

Bericht  Marin vr 2 maa 2012 - 4:57

Haha ja dat wist ik dus niet meer zeker. Maar plakken is wel appeltje V gewoon toch?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  loura vr 2 maa 2012 - 4:57

Doedel schreef:Ik kan met mijn Mac gewoon foto's slepen, dan krijg je de link en dan hoef je er alleen nog maar [img] voor en [img/] achter te zetten.

Goh wat handig! Dank je Very Happy
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  loura vr 2 maa 2012 - 4:58

Met mijn macbook moet je gewoon twee vingers tegelijk tikken dan heb je rechtermuisknop
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 5:00

Marin schreef:Haha ja dat wist ik dus niet meer zeker. Maar plakken is wel appeltje V gewoon toch?

Jup nerd

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 5:03

Zero schreef:
Marin schreef:Haha ja dat wist ik dus niet meer zeker. Maar plakken is wel appeltje V gewoon toch?

Jup nerd

Ik heb niet eens het appeltje meer. Bij mij is het cmd.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 5:09

Doedel schreef:
Zero schreef:

Jup nerd

Bij mij ook, maar in mijn hoofd noem ik hem nog altijd appeltje. Mijn vader snapte er al niks van, "hoe zie jij daar nou een appel in???" confused

Rolling Eyes dat was vroeger pa...

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 5:12

Zero schreef:
Doedel schreef:
Zero schreef:

Jup nerd

Bij mij ook, maar in mijn hoofd noem ik hem nog altijd appeltje. Mijn vader snapte er al niks van, "hoe zie jij daar nou een appel in???" confused

Rolling Eyes dat was vroeger pa...

Hahahaha, als je heel scheel kijkt dan moet het lukken :P

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: