NAV Hoe zou jouw vrijgezellenfeest eruit moeten zien?
+25
Ooh La La!
bolus26
Nora
Shisha
Suus
TukTuk
Toet
Inge
Aziraphale
Jeanette
Muurvlindertje
SoGood
Guus
Monte
Rovine
liqueje
Caramba
Niekske
Tsjip
minoessepoes
Rush
slaatje
Fayebella
TGR
Teddyaapje
29 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: NAV Hoe zou jouw vrijgezellenfeest eruit moeten zien?
Teddyaapje schreef:Hoe zou jouw vrijgezellenfeest eruit moeten zien als je het helemaal zelf mocht plannen?
'Regels':
- Ik zou het dezelfde dag willen als mijn vriend
- Als mijn vriend een overnachting erbij krijgt wil ik dat ook, en dan met alle meiden op 1 kamer als het kan (jeugdherberg ofzo)
- Ik zou vooraf willen weten wanneer het is, en een tijdsindicatie (tussen 10 en 13u wordt je opgehaald oid) zodat ik er wel op voorbereid ben maar het toch een verrassing is.
- Ik wil het in de lente/ zomer zodat er minder kans is dat het koud is.
- Mensen die er geen zin in hebben (en dit ook laten blijken door als een dooie mus achter de rest aan te sjokken) blijven maar gewoon thuis, daar wordt t niet gezelliger op
'de dag'
Ik zou rond 10.30u opgehaald willen worden door mijn vriendinnen. Ik zou het leuk vinden als mijn vriendinnen allemaal hetzelfde thirt aan zouden hebben (of bijv. allemaal een zelfde haarband oid, ik noem maar wat) en ik wil wet wat geks aan, als het maar wel comfortabel zit en niet te warm of te koud is. Zou wel sexy willen maar niet met blote buik oid. Het moet duidelijk zijn dat we een groep zijn en een vrijgezellefeest hebben en dat ik de vrijgezel ben.
Dan zouden we naar ons jeugdherbergje rijden (het liefst met een bus, met zn alle samen maar dat zal wel niet binnen het budget passen) en onderweg ergens bij een tankstation eten inslaan en picknicken (of om de kosten te besparen zelf meenemen en ergens in een weiland gaan zitten).
Als we bij de jeugdherberg zijn aangekomen (welke stad maakt me niet zoveel uit, als er maar iemand is die wéét waar het te doen is savonds en dat we niet de halve avond op zoek zijn naar iets gezelligs) droppen we onze spullen en neemt iedereen zijn eerste shotje (van de nog vele die zullen volgen)...wie weigert moet een opdracht doen.
Het zal ondertussen rond 14-14.30u zijn en tijd voor onze activiteit. Wat ik precies zou willen weet ik eigenlijk niet, vind veeeeel dingen leuk, maar het mag wel iets spannends zijn. Paintballen, skydiven, enz, geen probleem. Maar een workshop striptease of paaldansen lijkt me ook wel wat. Als het maar niet bonbons maken is of naar een pretpark ofzoiets. Iets kei belachelijks zou trouwens ook wel leuk zijn, maar dan alleen met genoeg drank erbij haha. Het moet iets zijn waar je het járen later nog over hebt. Mocht je nuchter moeten zijn voor de activiteit laten we het hiervoor geplande shotje even achterwege.
Na de activiteit is het tijd voor een terrasje om even bij te komen
Als we honger beginnen te krijgen gaan we naar een of ander buffetrestaurant waar ieder kan pakken wat ie wil en waar we een hele poos kunnen blijven zitten.
Daarna even langs de jeugdherberg om ons een beetje op te frissen en waar we nog een drankspelletje er tegen aan gooien. Dan gaan we op stap naar een leuke gezellige kroeg, mag apres ski achtig zijn maar niet té. Gewoon een gezellig feestcafé waar lekker gek gedaan mag worden maar waar mensen van onze leeftijd zijn. Met stappen zou ik best wat opdrachten willen doen maar het moet niet de avond overheersen en ik moet mijn vriend nog onder ogen kunnen komen.
Verder wordt er door iedereen uitbundig mee gefeest en gedronken. Het hoeft niet tot kotsen aan toe maar je mag best flink aangeschoten (zo dat je nét geen kater hebt de volgende dag) het pand verlaten...maar pas als de lichten aan zijn gegaan en de vloer al wordt geveegd.
Dan nog ergens een snelle hap scoren (mits ik niet de week erna in mn trouwjurk zou moeten haha) en dan met zn alle naar onze kamer waar we onder het genot van chips, frisdrank en chocola nog heel lang verder kletsen over alle leuke mannen en onze eigen leuke mannen enz...echte meidentalk dus.
Sochtends lekker uitslapen en dan krijg ik ontbijt op bed. Daarna gaan we terug naar huis waar ik lekker in bad ga liggen en mn vriend thuiskomt als ik er net uitkom. Hij heeft zich uiteraard goed gedragen en heeft helemaal geen kater oid
Ben benieuwd hoe jouw vrijgezellefeest eruit zou moeten zien. Aan de reacties uit het andere topic kon ik wel een beetje concluderen dat ik niet veel meiden mee zou krijgen... Misschien wel een leuke toevoeging...met het vrijgezellefeest van welke voor jou gepostte forummer zou je juist wel of juist niet mee gaan?
Ik word er nu al moe van
Gast- Gast
Sogood schreef:Veel wijn
Leuke fijne vriendinnen
Goede muziek
Geen gezeur
Geen aanstaande
Leuke strakke jurk
Ergens een relaxed momentje
Pumps
Veel wijn
Geen verkleedpartijtje
Geen stomme spelletjes
Naakte mannen (of vrouwen)
Stappen tot diep in de nacht
Lekker eten
Veel wijn
Geen kantklossen/eierkoekversieren/yoga/taartenbakken/mutsige andere dingen
Dus dat!
Gast- Gast
Ik heb geen idee wat ik wil. Ik weet alleen dat ik geen pakje en geen opdrachten wil. That's it.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben blij dat ik het niet voor mezelf hoefde te regelen. Degene die het gedaan heeft heeft het super gedaan. En tuurlijk had jhe misschien sommige dingen iets anders gedaan. Maar degene die het geregelt heeft heeft het met alle goede bedoelingen gedaan.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe moet jouw uitvaart eruit zien?
» Hoe ziet jouw bureaublad eruit?
» hoe zou je eruit zien als je naar het schoolbal zou gaan, of
» Hoe zien jullie vrije dagen met de kinderen eruit?
» Hoe zag jouw bruidsboeket eruit?
» Hoe ziet jouw bureaublad eruit?
» hoe zou je eruit zien als je naar het schoolbal zou gaan, of
» Hoe zien jullie vrije dagen met de kinderen eruit?
» Hoe zag jouw bruidsboeket eruit?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: