speel keukentje
+5
Sofie
Bruintje Beer
liesje
Cato
kwak
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
speel keukentje
Eerder ook al op FB gezet... maar aangezien hier natuurlijk veel meer mensen komen.
T is momenteel helemaal gek op het immiteren van ons. Gaan we stofzuigen, dan moet hij ook stofzuigen... gaan we koken trekt hij alle mogelijke kastjes open om ook in pannen te kunnen roeren. Daarom zijn we momenteel op zoek naar een leuk keukentje. Ik ben benieuwd naar die van jullie (dan kan ik inspiratie opdoen ) en alle tips zijn natuurlijk ook welkom.
T is momenteel helemaal gek op het immiteren van ons. Gaan we stofzuigen, dan moet hij ook stofzuigen... gaan we koken trekt hij alle mogelijke kastjes open om ook in pannen te kunnen roeren. Daarom zijn we momenteel op zoek naar een leuk keukentje. Ik ben benieuwd naar die van jullie (dan kan ik inspiratie opdoen ) en alle tips zijn natuurlijk ook welkom.
Gast- Gast
Re: speel keukentje
*
Laatst aangepast door Anniej_S op zo 14 okt 2012 - 2:06; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Haha Rejoy! Wij hebben hem ook..krijg alleen wel jammer genoeg de hele dag een ei hahahaha of een taartje ;-)
Gast- Gast
dat is toch leuk! Wij hebben er heel mooi snijfruit bij, onze dochter kost het altijd enórm veel inspanning om het fruit door te snijden. Dan spant ze haar lippen aan en doet dan alsof ze heel veel kracht moet zetten
Gast- Gast
O dat is wel een goeie idd! Tuurlijk is het leuk haha Wij kregen van opa en oma zo'n mac donalds (hoe fout!) set erbij, maar heb het toch opgeruimd ivm de kleine onderdelen zeg maar!
Waar heb jij dat fruit gehaald?
Waar heb jij dat fruit gehaald?
Gast- Gast
D. heeft dit grote gevaarte gekregen van opa en oma.
eigenlijk vind ik hem best lelijk en ben ik heel blij dat hij uit 3 dele bestaat dus er staan 2 delen op zolder en 1 in de speelgoedkast.
eigenlijk vind ik hem best lelijk en ben ik heel blij dat hij uit 3 dele bestaat dus er staan 2 delen op zolder en 1 in de speelgoedkast.
Laatst aangepast door kwak op ma 30 jan 2012 - 9:21; in totaal 1 keer bewerkt
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Wij hebben die van Ikea. Wordt regelmatig mee gespeeld, steeds vaker. Ik las hier laatst dat ie uit het assortiment ging maar ik was vorige week bij Ikea en daar stond die volop, dus ik denk niet dat dat klopte.
Gast- Gast
wij hebben het van deze site:
https://www.spelendehollander.nl/keukentjes
Wij hebben het ontbijtsetje en het fruitsetje
Gast- Gast
Rejoy. schreef:wij hebben het van deze site:
Wat een leuke site! Heb hem opgeslagen! Binnenkort maar even mijn slag slaan hihi de eitjes wil ik ook wel!
Gast- Gast
Op lobbes.nl staan leuke op, heb ik er een gekocht voor mijn petekindje.
Cato- Fluisteraar
- Aantal berichten : 329
Punten : 365
Registratiedatum : 08-12-10
[url=https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/593/keukentje.png/][/url]Wij hebben er 1 van de ikea hij is/was in de aanbieding als je een familycard hebt of aanvraagd krijg je korting en kost hij compleet 90 euro. anders 109 geloof ik. er zit zelf een lampje in op het kookplaat wel op batterijen
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
+1liesje schreef:
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Onze dochter heeft deze:
Sofie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 354
Punten : 362
B.randon krijgt deze voor zijn verjaardag..
ProudMom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11
ProudMom schreef:B.randon krijgt deze voor zijn verjaardag..
Hier hebben wij de kleinere versie van.
Gast- Gast
Wij hebben ook het keukentje van de Ikea en dat is een groot succes!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
wij hebben deze, is erg leuk! de chique van Janod. We hebben er ook een heel leuke ontbijtset bij in dezelfde kleuren.
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Thanks meiden voor jullie input. Ondertussen ben ik ook een beetje op internet aan het rondsnuffelen geweest en heb ik deze gevonden:
of
Het is wel een heel duur keukentje (maar het oog wil ook wat, zeker in onze woonkamer ) Mijn schoonouders willen de helft graag meebetalen dus dat is mooi meegenomen.
@LM: Mijn schoonmoeder heeft jouw Janod keukentje in het echt gezien in een houten speelgoed winkel. Maar zij vond hem zeer compact, klopt dat?
of
Het is wel een heel duur keukentje (maar het oog wil ook wat, zeker in onze woonkamer ) Mijn schoonouders willen de helft graag meebetalen dus dat is mooi meegenomen.
@LM: Mijn schoonmoeder heeft jouw Janod keukentje in het echt gezien in een houten speelgoed winkel. Maar zij vond hem zeer compact, klopt dat?
Gast- Gast
Die is leuk!!
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
zomersproetjes, dat zijn ook hele leuke keukentjes. Die van ons is inderdaad redelijk compact. Maar dat vind ik juist ook wel prettig, voor de kindjes is het groot genoeg, en ik moet het ook allemaal ergens kwijt.
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Ervaring met de Speel-o-theek?
» Speel je vaak met je kindje?
» Leuk speel-/vloerkleed - tips?
» keukentje....
» Keukentje
» Speel je vaak met je kindje?
» Leuk speel-/vloerkleed - tips?