Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuk speel-/vloerkleed - tips?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Leuk speel-/vloerkleed - tips? Empty Leuk speel-/vloerkleed - tips?

Bericht  Parisienne za 4 jun 2011 - 8:29

Ik ben op zoek naar een leuk speel-/vloerkleed voor in de woonkamer. Als de box weggaat wil ik hiervoor op de plaats een leuk vloerkleed neerleggen waar N.'s speelgoed op kan staan en ze dus lekker op kan spelen (ben op 't idee gekomen via een foto hier op 't forum.. Mama_van2, bedankt! Wink).

Qua afmeting zat ik te denken aan ongeveer 140 x 90 cm, lekker zacht maar niet te hoogpolig.. iets dikker dan standaard vloerbedekking zegmaar. Iets met (licht)roze erin vindt ik leuk, maar wil het ook niet te roze of te kinderlijk.. het ligt wel in onze (kleine) woonkamer Wink Anders iets met bruin/zand.. in de kleur van onze meubels.

Ben bij de Leen Bakker geweest, de Kwantum en de Praxis. Helaas niks leuks kunnen vinden. Op internet heb ik wel wat leuke kleden gevonden, echte kindervloerkleden/speelkleden, van o.a. het merk Haba geloof ik. Deze vind ik echter allemaal wel erg duur.

Ik ben dus niet specifiek op zoek naar een echt speelkleed, maar meer naar een leuk vloerkleed, eventueel een beetje meisjesachtig. Mijn vraag is dus nu: hebben jullie tips? Zijn jullie toevallig ergens wat leuks tegengekomen?
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk speel-/vloerkleed - tips? Empty Re: Leuk speel-/vloerkleed - tips?

Bericht  Susan za 4 jun 2011 - 8:33

Het moet dus een vloerkleed zijn maar dan leuk voor kleintjes?

Bij Engeltjes en Draken (www.engeltjesendraken.nl) hebben ze heel veel leuke kleden voor kinderen. Let wel goed op de afmetingen, want ze hebben ook wel wat kleinere kleden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk speel-/vloerkleed - tips? Empty Re: Leuk speel-/vloerkleed - tips?

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 8:36

Graag gedaan haha ... Ons vloerkleed komt van de Leen bakker, het is verschillende kleuren paars en het heeft een anti slip onderkant, glijd dus niet weg. We hebben het vorig jaar in de aanbieding gekocht voor 15 euro. De afmetingen zijn gok in 140 bij 100 cm.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk speel-/vloerkleed - tips? Empty Re: Leuk speel-/vloerkleed - tips?

Bericht  Parisienne za 4 jun 2011 - 11:45

@ Susan: ja, ik bedoel een vloerkleed alleen dan met een leuk motief (niet al te druk) voor kinderen. Inderdaad een leuke site, heb er al wel eens wat van besteld maar nog nooit opgelet of ze ook vloerkleden hadden. Er zitten een paar leuke tussen (met name die van Prinses Lillifee), maar vind ze wel prijzig. Moet ik mijn vriend eens even laten zien als hij in een goede bui. Bedankt voor de tip in ieder geval!

@ Mama_van2: vandaag toevallig bij de Leen Bakker geweest, had daar gehoopt iets te kunnen vinden. Heb een heel klein kleedje (90 x 40 ofzo) gekocht, zodat N.oa daar nu lekker op kan spelen, speelt toch iets fijner dan op 't laminaat. Als de box weggaat wil ik daar dus een grotere. Dan heeft ze op die manier toch nog een eigen plekje, met haar speelgoed e.d. erop. Ik zal het daar eens in de gaten houden smile
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk speel-/vloerkleed - tips? Empty Re: Leuk speel-/vloerkleed - tips?

Bericht  Annemie za 4 jun 2011 - 21:21

En een dekbed dan met een leuke overtrek? Zo hebben wij dat wel en daar kan hij heerlijk op spelen en het hoeft niet duur te zijn.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk speel-/vloerkleed - tips? Empty Re: Leuk speel-/vloerkleed - tips?

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 21:31

Annemie schreef:En een dekbed dan met een leuke overtrek? Zo hebben wij dat wel en daar kan hij heerlijk op spelen en het hoeft niet duur te zijn.
't Is voor als de box weg gaat, meer een soort autokleed-idee denk ik, maar dan in een leuk kleurtje voor een meisje, zonder straten erop :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk speel-/vloerkleed - tips? Empty Re: Leuk speel-/vloerkleed - tips?

Bericht  Parisienne za 4 jun 2011 - 22:25

Maple schreef:
Annemie schreef:En een dekbed dan met een leuke overtrek? Zo hebben wij dat wel en daar kan hij heerlijk op spelen en het hoeft niet duur te zijn.
't Is voor als de box weg gaat, meer een soort autokleed-idee denk ik, maar dan in een leuk kleurtje voor een meisje, zonder straten erop :P

Juist! Very Happy
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk speel-/vloerkleed - tips? Empty Re: Leuk speel-/vloerkleed - tips?

Bericht  Parisienne za 4 jun 2011 - 22:27

Annemie schreef:En een dekbed dan met een leuke overtrek? Zo hebben wij dat wel en daar kan hij heerlijk op spelen en het hoeft niet duur te zijn.

Het is niet voor nu, nu speelt ze meestal op de grond of op een heel klein kleedje wat ik gisteren heb gekocht. Dit kleedje is tijdelijk. Wij willen de box weghalen rond haar eerste verjaardag. Op die plek leggen we dan een groot vloerkleed zodat ze lekker zacht op een eigen plekje kan spelen, blokjes kan bouwen, etc. Dan is een dekbed niet handig. Maar bedankt voor 't meedenken! smile
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk speel-/vloerkleed - tips? Empty Re: Leuk speel-/vloerkleed - tips?

Bericht  Floor za 4 jun 2011 - 23:30

http://www.otto.nl/product/5632073?kw=kinder+tapijt&_s_ref=Qi3vc4cwS&creative=3645050046&c=wonen-slapen-ruimtes-woonkamer-vloerkleden-kinderkleden&p=0&shop=Kinderkarpet-kwaliteit-Super

http://www.speeltapijt.com/c-245294/meisjes/
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk speel-/vloerkleed - tips? Empty Re: Leuk speel-/vloerkleed - tips?

Bericht  Wennes za 4 jun 2011 - 23:59

ik had een leuk kleed bij Ikea gehaald, maar weet niet of ze deze nog hebben.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk speel-/vloerkleed - tips? Empty Re: Leuk speel-/vloerkleed - tips?

Bericht  Annemie zo 5 jun 2011 - 1:27

Een dekbed is toch juist lekker zacht? Of is het dan weer te zacht? Maar als het idd voor later is dan kun je ook een gewoon kleed gebruiken.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuk speel-/vloerkleed - tips? Empty Re: Leuk speel-/vloerkleed - tips?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum