keukentje....
+5
Liadan
Nijntje
-Ieniemienie-
Annemie
duckie
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
keukentje....
Voor A. haar 2e verjaardag willen we graag een keukentje gaan geven... alleen ik wil graag een houten en manlief heeft liever een plastic keuken. budget is ongeveer 100 euro dus wie heeft er nog leuke ideeen of voorbeelden en welke hebben jullie?
ik vind hout wat mooier dat is meestal wat neutraler ed maar manlief vind plastic wat leuker omdat je daar soms net wat meer mee kunt ook qua knoppen draaien en geluidjes ed
ik vind hout wat mooier dat is meestal wat neutraler ed maar manlief vind plastic wat leuker omdat je daar soms net wat meer mee kunt ook qua knoppen draaien en geluidjes ed
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: keukentje....
Ik heb van de week een smoby tefal keukentje met geluid gekocht voor 15 euro via mp. Nieuw kost die 45 euro, is zo'n rode die in het intertoys boek staat. Ik vind met geluid leuker.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Ikea!!!
Wij hebben een andere, en nog steeds elke dag spijt.
We hebben ook een houten, maar vind hem erg druk mbt kleuren.
Wij hebben een andere, en nog steeds elke dag spijt.
We hebben ook een houten, maar vind hem erg druk mbt kleuren.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
die 2e en 3e zijn erg leuke keukentjes. hier zo'n beetje hetzelfde probleem. ze krijgt nu voor haar verjaardag zo'n giga groot plastic keukentje... van schhonfamilie. maar ik had ook liever een leuk houten keukentje, ziet er zo veel leuker uit en evt wat oppimpen zoals een aantal hier ook doen.
Nijntje- Prater
- Aantal berichten : 512
Punten : 519
Bij de Hema hebben ze nu ook een leuk keukentje voor 50 euro.
Wij hebben er een van de Ikea. Leuk keukentje, goed stevig en je kan 'm ook naar wens oppimpen.
Wij hebben er een van de Ikea. Leuk keukentje, goed stevig en je kan 'm ook naar wens oppimpen.
Gast- Gast
Wij hebben ook het Ikea keukentje, ik ben nog steeds blij dat we voor die gekozen hebben!
(en ik hoop voor jou dat je je man overgehaald krijgt om voor een houten te gaan, ik vind die van plastic zo lelijk en ze zijn een stuk gammeler dan houten en gaan sneller kapot).
(en ik hoop voor jou dat je je man overgehaald krijgt om voor een houten te gaan, ik vind die van plastic zo lelijk en ze zijn een stuk gammeler dan houten en gaan sneller kapot).
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Wij hebben nu een keukentje van kidkraft. Ik zelf vind hout echt veel fijner, we hebben toen voor mijn zoontje een plastic keukentje gekocht, maar deze was echt niet zo stevig!
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Wij hebben een houten keukentje van Wanju besteld. We hebben hem nog niet binnen, maar ben benieuwd. Ben van plan om hem zelf een beetje op te pimpen.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Hier krijgt ze ook een keukentje. Wij hebben gekozen voor een houten keukentje, ik vind dat mooier en gaat hopelijk ook langer mee. Ze krijgt de Pastel Kitchen van Kidkraft. Die zijn erg prijzig, maar via marktplaats heb ik hem nieuw in doos kunnen kopen voor 120 euro.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
PapillonRose schreef:Hier krijgt ze ook een keukentje. Wij hebben gekozen voor een houten keukentje, ik vind dat mooier en gaat hopelijk ook langer mee. Ze krijgt de Pastel Kitchen van Kidkraft. Die zijn erg prijzig, maar via marktplaats heb ik hem nieuw in doos kunnen kopen voor 120 euro.
Wij hebben deze ook (volgens mij via dezelfde verkoper ook).
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Keukentje
» Accesoires keukentje
» speel keukentje
» Keukentje speelgoedwinkel
» Winkeltje of keukentje?
» Accesoires keukentje
» speel keukentje