Keukentje
+11
Susan
PapillonRose
studiebol
Sas83
Liadan
Sofie
*Troela*
Bruintje Beer
-Ieniemienie-
Roodkapje
Tania
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Keukentje
Welk keukentje hebben jullie voor je kindjes? Het liefst wil ik een houten en niet te duur, ik zag ze voor 200 euro dat vind ik echt te veel geld.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Keukentje
Wij hebben het keukentje van Ikea... is 100 euro voor onder en bovendeel. Je kan ook op marktplaats kijken want die dingen blijven gewoon mooi.
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
wij hebben deze:
via bol.com kost ie 60 euro, maar wij hebben 'm voor 45 euro. Op internet is hij wel goedkoper te vinden.
via bol.com kost ie 60 euro, maar wij hebben 'm voor 45 euro. Op internet is hij wel goedkoper te vinden.
Gast- Gast
Wij hebben dit keukentje, gekocht bij de formido voor €39.95. Zaten de pannetjes, lepels, pizza en ei bij.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Roodkapje schreef:Wij hebben het keukentje van Ikea... is 100 euro voor onder en bovendeel.
+1
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Wij hebben er 1 van kidkraft. De big en bright. Wel duur maar echt een super keukentje!! Als je goed rondkijkt voor kidkraft, zit er best veel prijsverschil in.
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Hier ook het keukentje van Ikea (voor 100 euro dus), ik ben er nog steeds blij mee dat we deze gekocht hebben.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
-Ieniemienie- schreef:Wij hebben dit keukentje, gekocht bij de formido voor €39.95. Zaten de pannetjes, lepels, pizza en ei bij.
Moeten die stukjes voor pizza doorgaan? HAHA, daar kom ik nu pas achter. Vroeg me al af wat het voor moest stellen. Die zaten er bij ons namelijk ook bij.
Gast- Gast
Ik zie wel leuke dingen voorbij komen. Die van Rejoy vind ik ook erg leuk, ik ga van het weekend is even alle keukentjes bekijken op internet.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Haha nja mn dochter noemt het pizza. Geen idee of dat het echt isRejoy. schreef:-Ieniemienie- schreef:Wij hebben dit keukentje, gekocht bij de formido voor €39.95. Zaten de pannetjes, lepels, pizza en ei bij.
Moeten die stukjes voor pizza doorgaan? HAHA, daar kom ik nu pas achter. Vroeg me al af wat het voor moest stellen. Die zaten er bij ons namelijk ook bij.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Die van de Ikea, bevalt erg goed (en staat rustig in woonkamer...)
Sas83- Zwijger
- Aantal berichten : 5
Punten : 7
Registratiedatum : 19-01-12
Ik was vanmiddag ff in de Wibra en daar stond ook een keukentje maar wel erg roze was die! Heb er niet zo goed naar gekeken want hier kunnen ze daar nog lang niet mee spelen maar zo even snel vond ik hem wel leuk.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Wij hebben de keuken van Miele. Was laatst in de aanbieding bij karwei voor nog geen 40 euro.
Gast- Gast
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
In het roze is 'ie ook heel gaaf, maar dat stond niet echt in onze woonkamer. Hij is idd. prijzig, maar zo leuk. B. vindt 'em helemaal geweldig. Ze heeft 'em voor d'r 2e verjaardag gekregen van ons en de opa's en oma's, zo viel de prijs nog een beetje mee.
Sofie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 354
Punten : 362
Die van Ikea, die staat thuis, en op de camping hebben ze nog een fornuisje van de Hema.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Fijn om te horen dat hij in de smaak valt. Als ik hem tegen haar 2e verjaardag nog steeds zo leuk vind, dan denk ik hem ook wil geven met meerdere personen. Dan is het inderdaad nog te doenSofie schreef:
In het roze is 'ie ook heel gaaf, maar dat stond niet echt in onze woonkamer. Hij is idd. prijzig, maar zo leuk. B. vindt 'em helemaal geweldig. Ze heeft 'em voor d'r 2e verjaardag gekregen van ons en de opa's en oma's, zo viel de prijs nog een beetje mee.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Wauw inderdaad een heel mooi keuken(tje) van kidcraft is dat zeg! Heb hem ook even bekeken in het roze haha i like! Denk alleen dat mijn vriend me voor gek gaat verklaren
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Wij willen ook een keukentje geven voor de tweede verjaardag. Hoe duur is dat kidcraft keukentje dan, mijn man vindt hem ook heel erg leuk.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Deze hebben wij ook! Alleen in een andere kleur. Via internet besteld en ook zo'n 60 euro betaald.Rejoy. schreef:wij hebben deze:
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Printje schreef:Wij willen ook een keukentje geven voor de tweede verjaardag. Hoe duur is dat kidcraft keukentje dan, mijn man vindt hem ook heel erg leuk.
Ik heb 'em in de winkel zien staan voor 230 euro. Dat vonden wij veel te duur. Uiteindelijk heb ik 'em via internet gevonden voor 150 euro. Je moet echt even verschillende sites vergelijken, want er zit veel verschil in de prijzen.
Sofie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 354
Punten : 362
Bruintje Beer schreef:Roodkapje schreef:Wij hebben het keukentje van Ikea... is 100 euro voor onder en bovendeel.
+1
+1 wij hebben hem alleen in de aanbieding gekocht voor 75,-
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Wij hebben 'm van de Ikea
Die hebben we vorige week goedkoop kunnen overkopen van vrienden, hun kinderen hadden er amper mee gespeelt
Die hebben we vorige week goedkoop kunnen overkopen van vrienden, hun kinderen hadden er amper mee gespeelt
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» keukentje....
» Accesoires keukentje
» speel keukentje
» Keukentje speelgoedwinkel
» Winkeltje of keukentje?
» Accesoires keukentje
» speel keukentje
» Keukentje speelgoedwinkel
» Winkeltje of keukentje?