Nieuwbouw huurhuis
+2
blondje1313
Pien
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nieuwbouw huurhuis
Ik heb een huis aangeboden gekregen van de woningstichting.Dit huis wordt in april opgeleverd.
Ik vroeg me eigenlijk af of je in zo'n nieuwbouwhuis van de woningstichting ook de plafonds en deuren moet verven? Ik heb mijn contactpersoon al gemailt maar nog niks terug gehoord en ik moet morgen beslissen. Weet iemand dit toevallig?
Ik vroeg me eigenlijk af of je in zo'n nieuwbouwhuis van de woningstichting ook de plafonds en deuren moet verven? Ik heb mijn contactpersoon al gemailt maar nog niks terug gehoord en ik moet morgen beslissen. Weet iemand dit toevallig?
Gast- Gast
Re: Nieuwbouw huurhuis
Bij ons in huis hoefde dat niet... Bij alle andere nieuwe huizen waar ik ooit geweest ben, hoefde dat ook niet!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Hou er wel rekening mee dat je misschien wel voor een tuinafscheiding moet zorgen. En natuurlijk ook voor de tuin zelf, dat is gewoon een zandbak.
Ook is er nog niets voor de gordijnen en zijn de muren niet altijd even egaal waardoor je eerst misschien flink moet schuren.
Ook is er nog niets voor de gordijnen en zijn de muren niet altijd even egaal waardoor je eerst misschien flink moet schuren.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Bij ons zijn de deuren en kozijnen ook gewoon klaar (of je moet niet van die kleur houden, de standaard kleur net niet wit). Waar je wel rekening moet houden is dat de muren meestal behangklaar zijn. Die kun je dus niet goed verven. Een vriendin van me had een nieuwbouwappartement van de woningbouw en zij heeft de muren gedaan met structuurverf (heel fijne structuur). Dat ziet er netjes uit en het scheelt ontzettend veel geld als je het niet hoeft te laten stuken.
Gast- Gast
Met structuurverf zou ik eerst navraag doen. Bij veel woningbouwverenigingen mag je niet direct op de muur structuur aanbrengen, enkel op behang o.i.d.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Mijn broertje gaat nu in zo'n woning wonen, hij en zijn vriendin hebben alles zelf moeten schilderen. De muren waren alleen 'behangklaar' inderdaad.
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, plafonds, deuren en kozijnen zeer zeker niet.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
je deuren,kozijnen en plafonds zijn al gedaan.
Muren zijn wel beton en dus grijs en onbewerkt.
Als kleine tip; als je behang wilt, doe dan dik behang. Nieuwbouwhuizen verzakken altijd nog iets, waardoor bijna elk nieuwbouwhuis last heeft van scheuren in de muur. ( en dan verzakt je behang dus ook = niet mooi)
Overigens waren bij ons alle deuren en kozijnen ook gedaan door de woningbouw....knaloranje. dus die hebben wij alsnog over gedaan:)
Muren zijn wel beton en dus grijs en onbewerkt.
Als kleine tip; als je behang wilt, doe dan dik behang. Nieuwbouwhuizen verzakken altijd nog iets, waardoor bijna elk nieuwbouwhuis last heeft van scheuren in de muur. ( en dan verzakt je behang dus ook = niet mooi)
Overigens waren bij ons alle deuren en kozijnen ook gedaan door de woningbouw....knaloranje. dus die hebben wij alsnog over gedaan:)
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» in huurhuis blijven
» Hoelang wachten op huurhuis?
» Kopen van een nieuwbouw woning
» Welke vaste lasten bij een koophuis i.t.t een huurhuis?
» Nieuwbouw of oudbouw?
» Hoelang wachten op huurhuis?
» Kopen van een nieuwbouw woning
» Welke vaste lasten bij een koophuis i.t.t een huurhuis?
» Nieuwbouw of oudbouw?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: