Oude bekende?
+4
Theeleut
meisjesmama
Mamsie
Muis
8 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Oude bekende?
6 jaar geleden ben ik op het oude forum mee gaan lezen in de zwangerschapspijler (stond toen nog bij persoonlijk zelfs). Zat toen hele dagen thuis of lag in het ziekenhuis en toen was dat heerlijke ontspanning. Lees dus al jaren mee, maar sinds het nieuwe forum ben ik er een tijdje tussen uit geweest.
Nu ik terug ben heb ik al een aantal oude herkent, maar een heleboel ook niet. Vraag me af hoe het met hun en de kids gaat. Waarschijnlijk kennen hun mij niet, want postte maar heel af en toe toen. Mensen die ik mij kan herinneren en mis zijn;
K.nets
C.aerbear
S.jonno
M.ila1234 of zoiets
M.ama van J.ada
De moeder van J.oshua (denk dat hij nu een jaar of 6 is)
J.am26
P.inkgirl
M.ommie
T.ea -leaf
N.ena of zoiets met een dochtertje T.ess
C.Hanel
K.ruimel (heeft ook een andere naam gehad maar die weet ik niet meer)
P.ritt
Heb de namen even met een punt er tussen gezet omdat ik niet weet of deze namen nog gebruikt mogen worden.
Nu ik terug ben heb ik al een aantal oude herkent, maar een heleboel ook niet. Vraag me af hoe het met hun en de kids gaat. Waarschijnlijk kennen hun mij niet, want postte maar heel af en toe toen. Mensen die ik mij kan herinneren en mis zijn;
K.nets
C.aerbear
S.jonno
M.ila1234 of zoiets
M.ama van J.ada
De moeder van J.oshua (denk dat hij nu een jaar of 6 is)
J.am26
P.inkgirl
M.ommie
T.ea -leaf
C.Hanel
K.ruimel (heeft ook een andere naam gehad maar die weet ik niet meer)
P.ritt
Heb de namen even met een punt er tussen gezet omdat ik niet weet of deze namen nog gebruikt mogen worden.
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Re: Oude bekende?
Sommige komen hier nog en hebben ook nog wel dezelfde naam. Andere hebben een nieuwe naam. Een paar komen hier niet meer. Nu vraag ik me af wie jij dan voorheen was.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Mamsie schreef:Sommige komen hier nog en hebben ook nog wel dezelfde naam. Andere hebben een nieuwe naam. Een paar komen hier niet meer. Nu vraag ik me af wie jij dan voorheen was.
Heette op het oude forum M.andytje. Weet je nog dat jou oudste bij iemand op partyflock stond die jouw vriend toen via via kende? Ik ben degene die jou daar over had geïnformeerd.
Verder zullen niet veel mensen mij kennen omdat ik een echte meelezer was.
Muis- Prater
Okee!! Ik herken je zo niet nee maar dat gedoe weet ik nog ja.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Ik schreef ook mee toen het topic nog in de persoonlijkpijler stond, maar ben wel van een latere 'generatie' dan de moeders die jij je herinnert.
Gast- Gast
Ik ben van die tijd ik schreef toen mee onder v.rouwtje. En kan je vertellen dat het met momm.ie heel goed gaat. Onze meiden schelen maar 4 dagen en wij hebben buiten het forum veel contact. Zelf komt zij hier niet meer.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10
Dit ben ik
Zoals je aan mijn ticker kunt zien heb ik inmiddels ook een zoon Niek
Dit ben ik
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Lieskuh jou had ik inderdaad herkent.
Meisjesmama jou had ik niet herkent, maar je oud naam ken ik nog wel inderdaad. Hoe gaat het nu?
Beegee, Mamsie en Euc heb ik ook herkend.
Meisjesmama jou had ik niet herkent, maar je oud naam ken ik nog wel inderdaad. Hoe gaat het nu?
Beegee, Mamsie en Euc heb ik ook herkend.
Muis- Prater
Hier gaat het goed. Ondertussen zij het 2 meiden de oudste is 4,5 de jongste word in april 2.
En gaat het met jou ook goed? Je oude naam zegt me wel wat inderdaad.
En je zegt toen lag je of in het ziekenhuis of thuis hoe gaat het nu met jou?
En gaat het met jou ook goed? Je oude naam zegt me wel wat inderdaad.
En je zegt toen lag je of in het ziekenhuis of thuis hoe gaat het nu met jou?
meisjesmama- Kletskop
Theeleut schreef:N.ena of zoiets met een dochtertje T.ess
Dit ben ik
Heee wat leuk. Dat had ik nog niet ontdekt. Zie inderdaad dat je een zoontje erbij hebt. Gaat alles goed?
Meisjesmama; met mij gaat alles weer goed hoor. Zelfs zo goed dat ik nu zelf mag mee schrijven in deze pijler
Muis- Prater
Ik ben ook niet zo actief als op het uode forum, te lui om in te loggenMuis schreef:Theeleut schreef:N.ena of zoiets met een dochtertje T.ess
Dit ben ik
Heee wat leuk. Dat had ik nog niet ontdekt. Zie inderdaad dat je een zoontje erbij hebt. Gaat alles goed?
Meisjesmama; met mij gaat alles weer goed hoor. Zelfs zo goed dat ik nu zelf mag mee schrijven in deze pijler
Alles gaat goed, kindjes worden groot! Heb jij al een kindje of ben je bezig met de 1e nu?
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Ik kwam mee schrijven toen mijn oudste net vier maanden was. Hij is inmiddels 5½ jaar. Mijn eerdere namen waren: Mich.elle19.82 en Mid.night M.agic.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Rataplan schreef:Ik kwam mee schrijven toen mijn oudste net vier maanden was. Hij is inmiddels 5½ jaar. Mijn eerdere namen waren: Mich.elle19.82 en Mid.night M.agic.
Jaaa jou ken ik ook nog. Blond jongentje, korte naam en jij had iets aan je been toch?
Muis- Prater
Ik kwam daar ook onder de naam M.amasap, ik ben er ingerold door een vriendin die druk mee schreef ( Su.mmergirl). Ik had last van een meelezer en heb een nieuwe naam aangenomen.
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Ik was er toen ook veel te vinden, schreef vooral mee met Meisjesmama en de kliek van 2007 toen.
Mijn naam was toen R.elinde.
Gast- Gast
Klopt allemaal ja. Ik had mijn been gebroken op 3 plaatsen tijdens de zwangerschap van de oudste.Muis schreef:Rataplan schreef:Ik kwam mee schrijven toen mijn oudste net vier maanden was. Hij is inmiddels 5½ jaar. Mijn eerdere namen waren: Mich.elle19.82 en Mid.night M.agic.
Jaaa jou ken ik ook nog. Blond jongentje, korte naam en jij had iets aan je been toch?
Thunder- Kletskop
Ik vroeg me af of jullie dat meisje kunnen herinneren die heel veel in jullie topic meeschreef maar niet zwanger was of niet bezig was, bloempje ofzoiets. Ik kan me alleen herinneren dat ze bij jullie (s.ummergirl, s.haron, m.uts, b.eegee enz) heel veel meeschreef.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
_MamaRosa_ schreef:Ik was er toen ook veel te vinden, schreef vooral mee met Meisjesmama en de kliek van 2007 toen.
Jou had ik ook al gespot ja
Roodkapje bij jou twijfelde ik inderdaad, maar jou ken ik ook nog.
Muts was er ook ja. Die is er nu ook niet meer of wel?
En Summer? Hoe is het met haar kids? Ze was toch ook een bedrijfje gestart?
Muis- Prater
M@niek schreef:Ik vroeg me af of jullie dat meisje kunnen herinneren die heel veel in jullie topic meeschreef maar niet zwanger was of niet bezig was, bloempje ofzoiets. Ik kan me alleen herinneren dat ze bij jullie (s.ummergirl, s.haron, m.uts, b.eegee enz) heel veel meeschreef.
Ja, dat herinner ik me zeker nog wel. Zij had ook de foto's van Mamsie gebruikt als ik het goed heb. Meisje zat in een rolstoel. Woont hier in de buurt, en wilde altijd met me afspreken.
Gast- Gast
Theeleut schreef:Ik ben ook niet zo actief als op het uode forum, te lui om in te loggenMuis schreef:Theeleut schreef:N.ena of zoiets met een dochtertje T.ess
Dit ben ik
Alles gaat goed, kindjes worden groot! Heb jij al een kindje of ben je bezig met de 1e nu?
We zijn nu bezig voor de eerste.
Muis- Prater
Klopt ja, ik vond haar erg irritant af en toe. Hahaha, dat mens spoorde echt niet. Die had gewoon een compleet gezin gefaked!_MamaRosa_ schreef:M@niek schreef:Ik vroeg me af of jullie dat meisje kunnen herinneren die heel veel in jullie topic meeschreef maar niet zwanger was of niet bezig was, bloempje ofzoiets. Ik kan me alleen herinneren dat ze bij jullie (s.ummergirl, s.haron, m.uts, b.eegee enz) heel veel meeschreef.
Ja, dat herinner ik me zeker nog wel. Zij had ook de foto's van Mamsie gebruikt als ik het goed heb. Meisje zat in een rolstoel. Woont hier in de buurt, en wilde altijd met me afspreken.
Thunder- Kletskop
Muis schreef:_MamaRosa_ schreef:Ik was er toen ook veel te vinden, schreef vooral mee met Meisjesmama en de kliek van 2007 toen.
Jou had ik ook al gespot ja
Roodkapje bij jou twijfelde ik inderdaad, maar jou ken ik ook nog.
Muts was er ook ja. Die is er nu ook niet meer of wel?
En Summer? Hoe is het met haar kids? Ze was toch ook een bedrijfje gestart?
Die heeft ook een andere naam.
Gast- Gast
Maar was b.loempje ook niet degene die de geboortekaartjes spaarde?
@mamarosa grappig ik las jou oude naam en dacht oja toen heette je zo haha
Die tijd is echt alweer lang geleden haha
@muis leuk dat jullie voor de 1ste bezig zijn.
@mamarosa grappig ik las jou oude naam en dacht oja toen heette je zo haha
Die tijd is echt alweer lang geleden haha
@muis leuk dat jullie voor de 1ste bezig zijn.
meisjesmama- Kletskop
Ja, ik geloof het wel ja. Hebben er trouwens forummers hun kaartje naar haar gestuurd?meisjesmama schreef:Maar was b.loempje ook niet degene die de geboortekaartjes spaarde?
Thunder- Kletskop
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Parodieen op bekende nrs :)
» Bekende op het forum
» NAV: Het fenomeen BEKENDE meelezer
» Ojee... Bekende op datingsite
» Bekende Nederlanders die overlijden.
» Bekende op het forum