Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bekende Nederlanders die overlijden.

+18
_Lacey_
Lady Starstruck
Bazinga
kippiee
Gizmo
Printje
Snoes
Shy
Rapunzel
Chocolate Cookie
Phileine
Raindrop
Ella
Susan
Arwyn
Ibbeltje
Rumble
Lejow
22 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Bekende Nederlanders die overlijden. Empty Bekende Nederlanders die overlijden.

Bericht  Lejow vr 14 sep 2012 - 6:24

Ondanks dat we ze (hoogstwaarschijnlijk) geen van allen persoonlijk kennen, zijn er vast gevallen waarin het je erg raakt als een BN'er overlijdt.
Ik had het heel erg bij Guusje Nederhorst...

En nu heb ik het weer. Bij Joop van Tellingen.
Mijn pa lijkt ontzettend veel op hem, en is regelmatig aangesproken 'of hij het was'.
Misschien ook daarom wel.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bekende Nederlanders die overlijden. Empty Re: Bekende Nederlanders die overlijden.

Bericht  Rumble vr 14 sep 2012 - 6:38

Ja bij Guusje had ik het ook idd. Antonie Kamerling raakte me ook wel, ook de manier waarop. En geen BN'er maar wel een BH'er: Michael Jackson heeft me ook heel erg geraakt.

Lijkt je vader echt zo op Joop, Lejow? Ben wel benieuwd naar een foto van hem dan.Bekende Nederlanders die overlijden. 561177
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bekende Nederlanders die overlijden. Empty Re: Bekende Nederlanders die overlijden.

Bericht  Ibbeltje vr 14 sep 2012 - 6:43

Ja Lejow jouw pa lijkt er echt op ja. Snap dat dat nieuws je even wat meer raakt.

Ik heb het ook bij sommigen. Ook bij Joop, moest gelijk ook aan jou pa denken op de een of andere manier.

Guusje en Antonie vond ik ook wel heftig.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast vr 14 sep 2012 - 6:47

Ja, Guusje... Bekende Nederlanders die overlijden. 1371890812

En niet-Nederlands: Aaliyah vond ik destijds ook indrukwekkend.

Gast
Gast

Bericht  Rumble vr 14 sep 2012 - 6:49

Youandi schreef:Ja, Guusje... Bekende Nederlanders die overlijden. 1371890812

En niet-Nederlands: Aaliyah vond ik destijds ook indrukwekkend.

Oh met Aaliyah heb ik echt gehuild. Embarassed
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Arwyn vr 14 sep 2012 - 6:51

Antonie vond ik ook echt erg.
Met Joop van Tellingen heb ik dat weer totaal niet, had helemaal niks met die man.

Claus bijvoorbeeld trouwens weer wel. Niet dat ik hem volgde, maar vooral hoe Beatrix er toen bijzat heeft me wel geraakt. Ik heb wel weer wat met Bea.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Susan vr 14 sep 2012 - 6:55

Ik heb het eigenlijk vrijwel nooit. Het verhaal van Guusje Nederhorst vond ik wel heel tragisch, maar verder heb ik het zelden dat het mij echt raakt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Ella vr 14 sep 2012 - 7:05

Ja Guusje hier ook. Met andere niet echt gehad eigenlijk. Tuurlijk is het erg
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Raindrop vr 14 sep 2012 - 7:12

Herkenbaar!
Ik had het bij de dood van Claus en Guusje Nederhorst maar nog meer bij Antonie Kamerling. Ik heb Antonie ooit ontmoet en daardoor maakte het nog meer indruk op me.

Laatst aangepast door Raindrop op vr 14 sep 2012 - 7:16; in totaal 1 keer bewerkt
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Phileine vr 14 sep 2012 - 7:13

Het overlijden van Antonie Kamerling heefr veel impact gehad op mij. Ik was aan het verhuizen en hoorde het plotseling op de radio. Ik vond het erg tragisch dat hij het leven niet langer aan kon en dat hij een vrouw en twee kinderen heeft achter gelaten. Dan moet je wel heel diep in de put zitten. Guusje Nedehorst vond ik ook heel heftig, zeker omdat haar kindje nog zo klein was toen ze overleedt.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065

Bericht  Gast vr 14 sep 2012 - 7:20

Het verhaal van Antonie Kamerling is bij mij ook diep binnengekomen. Ik vind het nog steeds wel eens lastig om beelden van hem te zien. Klinkt misschien heel gek, maar het heeft me best heftig geraakt.

Het overlijden van Roef Ragas heeft me destijds ook wel weten te raken. Vooral ook omdat het iemand was die midden in het leven stond, gelukkig was met vrouw en kinderen. Als dan ineens van de ene op de andere minuut het over kan zijn, dat vind ik enorm heftig.

Laatst aangepast door Megara op za 15 sep 2012 - 5:04; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Chocolate Cookie vr 14 sep 2012 - 7:41

Guusje heeft mij ook echt enorm aangegrepen. En ook zeker de dood van Antonie Kamerling.

Van bekende mensen uit het buitenland zou ik er nu even geen kunnen opnoemen waar ik echt zo door werd aangegrepen als deze hierboven. Misschien vul ik dat later nog ff aan smile
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809

Bericht  Rapunzel vr 14 sep 2012 - 7:48

Inderdaad Guusje, Antonie en Sylvia Millecam en Herman Brood vond ik ook erg.
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732

Bericht  Shy vr 14 sep 2012 - 7:49

Guusje nederhorst greep mij erg aan omdat mijn moeder ook is overleden door die ***ziekte.
Antonie kamerling, moest denken aan Isa en haar kinderen die achterbleven.
Aaliyah, Lisa Lopes van Tlc, Amy Winehouse stuk voor stuk heftig dat ze overleden en nog jong.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 14 sep 2012 - 7:55

Guusje, antonie en heel raar want heb/had niets met hem, maar andre hazes.

Qua buitenlandse bekendheden, MJ, heath ledger en leslie carter

Gast
Gast

Bericht  Snoes vr 14 sep 2012 - 8:12

Ik had het bij een bekende Vlaming: Yasmine.
Dat heeft me echt heel erg geraakt.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast vr 14 sep 2012 - 9:11

Susan schreef:Ik heb het eigenlijk vrijwel nooit. Het verhaal van Guusje Nederhorst vond ik wel heel tragisch, maar verder heb ik het zelden dat het mij echt raakt.

+1

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 14 sep 2012 - 21:29

Het is niet zo dat ik dan hele dagen huil ofzo, maar op de 1 of andere manier heb ik er wel een gevoel bij. Een ander gevoel bij sommige BN'ers dan bij andere.

Bij Guusje Nederhorst bijvoorbeeld. Maar zo vind ik het ook heel raar dat Prins Friso in coma ligt.
En toen MJ overleden was... Ik vond dat zo raar op de 1 of andere manier.
Die mensen "ken" je al zowat je hele leven en, hoe stom dat ook klinkt en hoe goed ik ook weet dat het kan gebeuren, zegt mijn gevoel soms dat die mensen niet "dood kunnen gaan".

Gast
Gast

Bericht  Printje vr 14 sep 2012 - 21:30

Chipp schreef:
Susan schreef:Ik heb het eigenlijk vrijwel nooit. Het verhaal van Guusje Nederhorst vond ik wel heel tragisch, maar verder heb ik het zelden dat het mij echt raakt.

+1

Dat is ook een verhaal wat me wel geraakt heeft, ze had toen nog zo'n klein kindje etc etc.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Lejow vr 14 sep 2012 - 22:09

Oh nee, ik hoef er niet om te huilen, maar het doet me best wel wat!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gizmo vr 14 sep 2012 - 22:18

Guusje vond ik inderdaad een schok, Antonie ook maar meer de manier waarop.
Van vroeger staat me prinses Diana me nog erg bij, greep me toen echt aan.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285

Bericht  Printje vr 14 sep 2012 - 22:29

Ow ja prinses Diana; ik hoef er ook niet om te huilen maar heb er zo wel een paar keer aan gedacht die dag, bij Guusje Nederhorst bijv. vond het zo'n sneu verhaal. Maar dat vond ik toen ook met de ene voetballer, geen idee wie, maar hij had toen een tijdje terug een overleden kindje bij de geboorte ofzoiets. Dat vind ik gewoon altijd al zielige verhalen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gizmo vr 14 sep 2012 - 22:32

Printje schreef:Ow ja prinses Diana; ik hoef er ook niet om te huilen maar heb er zo wel een paar keer aan gedacht die dag, bij Guusje Nederhorst bijv. vond het zo'n sneu verhaal. Maar dat vond ik toen ook met de ene voetballer, geen idee wie, maar hij had toen een tijdje terug een overleden kindje bij de geboorte ofzoiets. Dat vind ik gewoon altijd al zielige verhalen.

Huilen doe ik inderdaad ook niet, daarvoor staan ze niet dichtbij genoeg. Maar ik krijg altijd wel de kriebels. Vooral als ik dan weer beelden van haar zie, ze leek me zo'n aardige vrouw.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Bericht  Printje vr 14 sep 2012 - 22:33

Gizmo schreef:
Printje schreef:Ow ja prinses Diana; ik hoef er ook niet om te huilen maar heb er zo wel een paar keer aan gedacht die dag, bij Guusje Nederhorst bijv. vond het zo'n sneu verhaal. Maar dat vond ik toen ook met de ene voetballer, geen idee wie, maar hij had toen een tijdje terug een overleden kindje bij de geboorte ofzoiets. Dat vind ik gewoon altijd al zielige verhalen.

Huilen doe ik inderdaad ook niet, daarvoor staan ze niet dichtbij genoeg. Maar ik krijg altijd wel de kriebels. Vooral als ik dan weer beelden van haar zie, ze leek me zo'n aardige vrouw.

Ja precies en vooral ook de manier waarop bij Diana...gewoon te triest omdat ze achternagezeten werden door de pers. En ik vergeet ook nooit meer haar zoons toen achter die kist, dat vond ik zo triest.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gizmo vr 14 sep 2012 - 22:34

Printje schreef:
Gizmo schreef:

Ja precies en vooral ook de manier waarop bij Diana...gewoon te triest omdat ze achternagezeten werden door de pers. En ik vergeet ook nooit meer haar zoons toen achter die kist, dat vond ik zo triest.

Oh jaaaa, die beelden inderdaad! De huilende nabestaanden bij de overledenen, dat is het ergste! Dan krijg ik echt een brok in mn keel.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: