Omdat dit toch wel een eigen topic waard is ...
+72
Julia
Tania
Caro
Zora
Tullow
L!ND@
Mida4you
Theeleut
banjer49
Bimbam
Marin
MissD
Pien
Minx
Droopy28
Isilme
_Lacey_
Terkina
Sjaantje
nina
SuperGrover
VeryCherry
TwistedAngel
Smaragdje
Snoes
Monnie
moepie
FireButterfly
TNMN
LindaK
Teddyaapje
Penélope
Nora
Jeanette
TukTuk
Error
Atelier Madame
Curious
Makamba
Sugarfall
Anousch91
Steep
CCC
PluDan
Thunder
Eris
Flip Fluitketel
Zwerver
Butterfly78
Blond
Susan
Ugly Betty
Suus
Stuiterbal
Bruintje Beer
Davinia
Pompoen
Inge
Ella
Dora
Sylvana
Lotus
Rush
Parisienne
TGR
Jasmine
Oasis
Mees
Krullebol
Muis
Puk
Alex
76 plaatsers
Pagina 4 van 7
Pagina 4 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Omdat dit toch wel een eigen topic waard is ...
+1!SuperGrover schreef:Je bent een mooie vrouw, met een prachtig lijf. Ik vind het ook hele mooie foto's. Maar ik zou dit soort foto's niet op een openbaar forum zetten. Je hebt geen idee wie hier allemaal meelezen hè?
Maar dat moet je zelf weten. Ze zijn natuurlijk wel heel mooi.
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Lexie, ik ben supersupersupertrots op je!! Wat ontzéttend stoer van je dat je dit gedaan hebt en dat je ze hier ook nog komt showen. En geloof me, persoonlijk vind ik dat je je echt niet hoeft te schamen met zo'n mooi lichaam en ik hoop dan ook van harte dat je zelf ook alleen maar blij gaat worden van deze foto's!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Superstoer dat je die foto's hebt laten maken en ze hier gewoon post! Je hebt een mooi lichaam, wees er dus maar trots op!
Zelf ben ik geen fan van de foto's, denk dat je bij een andere shoot er zoveel meer er uit had kunnen halen. Maar zoals al eerder gezegd door andere forummers, dat staat absoluut los van jou en je figuur.
Zelf ben ik geen fan van de foto's, denk dat je bij een andere shoot er zoveel meer er uit had kunnen halen. Maar zoals al eerder gezegd door andere forummers, dat staat absoluut los van jou en je figuur.
Terkina- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 273
Prachtige foto's. Je mag er wezen!
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Hele mooie foto's Alex! En geen origineel antwoord, maar doe mij ook maar zo'n lijf!
Gast- Gast
Wauw Alex! Wat goed van je! En je ziet er goed uit..
Gast- Gast
Wauw!!! Mooie foto's! Net zoals de rest mag je tros zijn op jezelf, je bent een mooierd om te zien!
Gast- Gast
Terkina schreef:Superstoer dat je die foto's hebt laten maken en ze hier gewoon post! Je hebt een mooi lichaam, wees er dus maar trots op!
Wat bedoel je met een andere shoot en daar veel meer uit kunnen halen?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Prachtig, Lex! Je hebt echt een mooi figuurtje Je bent zelf nog mooier dan ik had verwacht dat er onder je kleding zou schuilen! En ik vind je gezicht op deze foto's ook echt uitermate gaaf.
Gast- Gast
Knap dat je dit durft hoor!
Ik vind mijn lichaam ook vreselijk (en veel meiden met ons denk ik), en ik zou echt geen foto's ervan durven laten maken, laat staan ze online zetten.
Dus respect daarvoor
En daarnaast is er helemaal niks mis met je lichaam, ik ben jaloers hoor
Sterkte verder, ik hoop dat deze stap je iets verder helpt om je lichaam te gaan waarderen en accepteren, maar ik denk dat al die lieve reacties hier ook wel zullen helpen!
Ik vind mijn lichaam ook vreselijk (en veel meiden met ons denk ik), en ik zou echt geen foto's ervan durven laten maken, laat staan ze online zetten.
Dus respect daarvoor
En daarnaast is er helemaal niks mis met je lichaam, ik ben jaloers hoor
Sterkte verder, ik hoop dat deze stap je iets verder helpt om je lichaam te gaan waarderen en accepteren, maar ik denk dat al die lieve reacties hier ook wel zullen helpen!
Isilme- Fluisteraar
- Aantal berichten : 55
Punten : 57
Registratiedatum : 08-06-11
Mooi!
Ik zou dit echt nooit durven! You go girl!
Ik zou dit echt nooit durven! You go girl!
Droopy28- Fluisteraar
- Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11
Alex schreef:Terkina schreef:Superstoer dat je die foto's hebt laten maken en ze hier gewoon post! Je hebt een mooi lichaam, wees er dus maar trots op!
Wat bedoel je met een andere shoot en daar veel meer uit kunnen halen?
Misschien, en dat is mijn mening, wellicht niet die van Terkina, maar iets stijlvollere foto's, met een mooiere, lichtere achtergrond. In een leuke bikini i.p.v. rode lingerie had je ook hetzelfde 'doel' kunnen bereiken.
Gast- Gast
Super zeg, wat een mooie foto's!! Doe mij zo'n lijf. En ook complimenten voor de fotografe zie wel vaker foto's van haar en kan haar stijl echt waarderen
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik heb zelfs mijn man de foto's laten zien en hij vind je prachtig!!! Net als ik... Je mag trots zijn op jezelf... Je bent mooi!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pien schreef:Ik heb zelfs mijn man de foto's laten zien en hij vind je prachtig!!! Net als ik... Je mag trots zijn op jezelf... Je bent mooi!!
Helemaal mee eens!!!
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Dit bedoelde ik niet per se, maar ik had idd wel voor een andere setting gekozen. Deze foto's missen wat mij betreft een bepaalde sprankeling. Ze zijn mooi om het mooi zijn (licht en dergelijk) maar zijn verder heel vlak.Carrie schreef:Misschien, en dat is mijn mening, wellicht niet die van Terkina, maar iets stijlvollere foto's, met een mooiere, lichtere achtergrond. In een leuke bikini i.p.v. rode lingerie had je ook hetzelfde 'doel' kunnen bereiken.
Terkina- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 273
Ik ben het wel een beetje met Carrie en Terkina eens, ze zijn niet heel expressief en knallen niet echt, alhoewel ik dit op zich wel mooie foto's vind van Oreo. Daar kan jij verder ook niet veel aan doen.
Ik zou alleen met name heel erg oppassen met het hier op een openbaar forum zetten. Ik heb ze al doorgemaild naar m'n vriend, omdat hij ook fotografeert (en vond de foto's mooi en vond jou een mooi lichaam hebben), en hij zal er verder niets mee doen en ik ook niet. Maar wat ik kan, kunnen vreemde mannen ook. Pas dus op, het is wel je eigen lichaam waar je nou net weer van gaat houden.. dat wil je niet op internet hebben rondzwerven.
Edit: Wat ik trouwens wel heel mooi vind, en dat bedoel ik echt als compliment: Ze zijn niet ontzettend sexy-hoerig. Het lastige met naakt/lingerie fotografie is dat het al heel snel hoerig over komt wat heel erg lelijk is, en dat zie je totaal niet op deze foto's. Het mist misschien haast nog wel een beetje aan iets van sex appeal, maar dat zou misschien kunnen omdat je nog onzeker bent over je lichaam. Ik hoop dat je uit deze opdracht haalt dat je lichaam wel echt mooi is. Al met al vind ik het dus mooie, maar niet bijzondere foto's, maar met name haast sereen ipv hoerig, terwijl je daar toch naakt staat. Dat is dus eigenlijk wel goed. En je bent echt heel mooi hoor!
Ik zou alleen met name heel erg oppassen met het hier op een openbaar forum zetten. Ik heb ze al doorgemaild naar m'n vriend, omdat hij ook fotografeert (en vond de foto's mooi en vond jou een mooi lichaam hebben), en hij zal er verder niets mee doen en ik ook niet. Maar wat ik kan, kunnen vreemde mannen ook. Pas dus op, het is wel je eigen lichaam waar je nou net weer van gaat houden.. dat wil je niet op internet hebben rondzwerven.
Edit: Wat ik trouwens wel heel mooi vind, en dat bedoel ik echt als compliment: Ze zijn niet ontzettend sexy-hoerig. Het lastige met naakt/lingerie fotografie is dat het al heel snel hoerig over komt wat heel erg lelijk is, en dat zie je totaal niet op deze foto's. Het mist misschien haast nog wel een beetje aan iets van sex appeal, maar dat zou misschien kunnen omdat je nog onzeker bent over je lichaam. Ik hoop dat je uit deze opdracht haalt dat je lichaam wel echt mooi is. Al met al vind ik het dus mooie, maar niet bijzondere foto's, maar met name haast sereen ipv hoerig, terwijl je daar toch naakt staat. Dat is dus eigenlijk wel goed. En je bent echt heel mooi hoor!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Wauw Alex, wat een lef. Ten eerste dat je deze foto's hebt laten maken, en dat je ze ook nog met ons deelt. Ik vind dat echt heel stoer.
En wat ben je toch een ontzettend mooie vrouw.
En wat ben je toch een ontzettend mooie vrouw.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Echt heel aparte actie om de foto's van Lex naar je vriend te mailen
Gast- Gast
Reva schreef:Echt heel aparte actie om de foto's van Lex naar je vriend te sturen
Vanuit een fotografisch oogpunt ja. En ik vertel het hier om te laten zien wat het gevaar kan zijn daarvan.
Pien's man vond haar foto's ook mooi. Tja. Risico van het op een openbaar forum zetten. Exactly my point dus.
Marin- Lady Post-a-lot
Reva schreef:Echt heel aparte actie om de foto's van Lex naar je vriend te mailen
Hoezo?
Hij is ook fotograaf..
Je mag trots zijn opnje lichaam, lexie!
Gast- Gast
Onbeschoft ook. Misschien eerst toestemming vragen, uit welk oogpunt dan ook.Reva schreef:Echt heel aparte actie om de foto's van Lex naar je vriend te mailen
Gast- Gast
Smikkell schreef:Onbeschoft ook. Misschien eerst toestemming vragen, uit welk oogpunt dan ook.Reva schreef:Echt heel aparte actie om de foto's van Lex naar je vriend te mailen
Maar als ie naast me had gezeten en hij mee had gekeken, had ik gauw de laptop dicht moeten klappen? Dan had ie het ook bekeken.
Ik vertel het hier precies met dit punt om te bevestigen dat ze misschien beter die foto's er af kan halen. Ik zou haar nooit kwaad daar mee willen doen, vriend ook niet, maar wie weet welke meelezer wel?!
Marin- Lady Post-a-lot
Pagina 4 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Dit is wel een eigen topic waard v pompoen
» Ik vind het wel een eigen topic waard :-)
» Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...
» Omdat er toch al zo veel taal ergernissen zijn..
» omdat ik het UP topic niet meer kan vinden
» Ik vind het wel een eigen topic waard :-)
» Omdat hier toch de meeste deskundigen zitten...
» Omdat er toch al zo veel taal ergernissen zijn..
» omdat ik het UP topic niet meer kan vinden
Pagina 4 van 7
Permissies van dit forum: