Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Omdat dit toch wel een eigen topic waard is ...

+72
Julia
Tania
Caro
Zora
Tullow
L!ND@
Mida4you
Theeleut
banjer49
Bimbam
Marin
MissD
Pien
Minx
Droopy28
Isilme
_Lacey_
Terkina
Sjaantje
nina
SuperGrover
VeryCherry
TwistedAngel
Smaragdje
Snoes
Monnie
moepie
FireButterfly
TNMN
LindaK
Teddyaapje
Penélope
Nora
Jeanette
TukTuk
Error
Atelier Madame
Curious
Makamba
Sugarfall
Anousch91
Steep
CCC
PluDan
Thunder
Eris
Flip Fluitketel
Zwerver
Butterfly78
Blond
Susan
Ugly Betty
Suus
Stuiterbal
Bruintje Beer
Davinia
Pompoen
Inge
Ella
Dora
Sylvana
Lotus
Rush
Parisienne
TGR
Jasmine
Oasis
Mees
Krullebol
Muis
Puk
Alex
76 plaatsers

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Omdat dit toch wel een eigen topic waard is ... - Pagina 4 Empty Re: Omdat dit toch wel een eigen topic waard is ...

Bericht  nina ma 30 jan 2012 - 4:35

SuperGrover schreef:Je bent een mooie vrouw, met een prachtig lijf. Ik vind het ook hele mooie foto's. Maar ik zou dit soort foto's niet op een openbaar forum zetten. Je hebt geen idee wie hier allemaal meelezen hè?
+1!
Maar dat moet je zelf weten. Ze zijn natuurlijk wel heel mooi.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat dit toch wel een eigen topic waard is ... - Pagina 4 Empty Re: Omdat dit toch wel een eigen topic waard is ...

Bericht  Sjaantje ma 30 jan 2012 - 5:17

Lexie, ik ben supersupersupertrots op je!! Wat ontzéttend stoer van je dat je dit gedaan hebt en dat je ze hier ook nog komt showen. En geloof me, persoonlijk vind ik dat je je echt niet hoeft te schamen met zo'n mooi lichaam en ik hoop dan ook van harte dat je zelf ook alleen maar blij gaat worden van deze foto's!

hug
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334

Bericht  Terkina ma 30 jan 2012 - 5:34

Superstoer dat je die foto's hebt laten maken en ze hier gewoon post! Je hebt een mooi lichaam, wees er dus maar trots op!

Zelf ben ik geen fan van de foto's, denk dat je bij een andere shoot er zoveel meer er uit had kunnen halen. Maar zoals al eerder gezegd door andere forummers, dat staat absoluut los van jou en je figuur.
Terkina
Terkina
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 273

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 5:36

HOTTIE!

Gast
Gast

Bericht  _Lacey_ ma 30 jan 2012 - 5:38

Prachtige foto's. Je mag er wezen!

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 5:48

Je bent prachtig! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 6:25

Hele mooie foto's Alex! En geen origineel antwoord, maar doe mij ook maar zo'n lijf!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 6:27

Wauw Alex! Wat goed van je! En je ziet er goed uit.. Cool

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 6:28

Wauw!!! Mooie foto's! Net zoals de rest mag je tros zijn op jezelf, je bent een mooierd om te zien! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Alex ma 30 jan 2012 - 6:29

Terkina schreef:Superstoer dat je die foto's hebt laten maken en ze hier gewoon post! Je hebt een mooi lichaam, wees er dus maar trots op!

Zelf ben ik geen fan van de foto's, denk dat je bij een andere shoot er zoveel meer er uit had kunnen halen. Maar zoals al eerder gezegd door andere forummers, dat staat absoluut los van jou en je figuur.

Wat bedoel je met een andere shoot en daar veel meer uit kunnen halen?
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 6:35

Prachtig, Lex! Je hebt echt een mooi figuurtje :shock: Je bent zelf nog mooier dan ik had verwacht dat er onder je kleding zou schuilen! En ik vind je gezicht op deze foto's ook echt uitermate gaaf.

Gast
Gast

Bericht  Isilme ma 30 jan 2012 - 6:46

Knap dat je dit durft hoor!
Ik vind mijn lichaam ook vreselijk (en veel meiden met ons denk ik), en ik zou echt geen foto's ervan durven laten maken, laat staan ze online zetten.
Dus respect daarvoor smile
En daarnaast is er helemaal niks mis met je lichaam, ik ben jaloers hoor smile
Sterkte verder, ik hoop dat deze stap je iets verder helpt om je lichaam te gaan waarderen en accepteren, maar ik denk dat al die lieve reacties hier ook wel zullen helpen! Very Happy
Isilme
Isilme
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 55
Punten : 57
Registratiedatum : 08-06-11

Bericht  Droopy28 ma 30 jan 2012 - 6:52

Mooi!

Ik zou dit echt nooit durven! You go girl!

Droopy28
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 6:53

Alex schreef:
Terkina schreef:Superstoer dat je die foto's hebt laten maken en ze hier gewoon post! Je hebt een mooi lichaam, wees er dus maar trots op!

Wat bedoel je met een andere shoot en daar veel meer uit kunnen halen?

Misschien, en dat is mijn mening, wellicht niet die van Terkina, maar iets stijlvollere foto's, met een mooiere, lichtere achtergrond. In een leuke bikini i.p.v. rode lingerie had je ook hetzelfde 'doel' kunnen bereiken.

Gast
Gast

Bericht  Minx ma 30 jan 2012 - 6:56

Super zeg, wat een mooie foto's!! Doe mij zo'n lijf. En ook complimenten voor de fotografe zie wel vaker foto's van haar en kan haar stijl echt waarderen smile
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Pien ma 30 jan 2012 - 7:11

Ik heb zelfs mijn man de foto's laten zien en hij vind je prachtig!!! Net als ik... Je mag trots zijn op jezelf... Je bent mooi!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  MissD ma 30 jan 2012 - 7:13

Pien schreef:Ik heb zelfs mijn man de foto's laten zien en hij vind je prachtig!!! Net als ik... Je mag trots zijn op jezelf... Je bent mooi!!

Helemaal mee eens!!!

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  Terkina ma 30 jan 2012 - 7:16

Carrie schreef:Misschien, en dat is mijn mening, wellicht niet die van Terkina, maar iets stijlvollere foto's, met een mooiere, lichtere achtergrond. In een leuke bikini i.p.v. rode lingerie had je ook hetzelfde 'doel' kunnen bereiken.
Dit bedoelde ik niet per se, maar ik had idd wel voor een andere setting gekozen. Deze foto's missen wat mij betreft een bepaalde sprankeling. Ze zijn mooi om het mooi zijn (licht en dergelijk) maar zijn verder heel vlak.
Terkina
Terkina
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 273

Bericht  Marin ma 30 jan 2012 - 7:23

Ik ben het wel een beetje met Carrie en Terkina eens, ze zijn niet heel expressief en knallen niet echt, alhoewel ik dit op zich wel mooie foto's vind van Oreo. Daar kan jij verder ook niet veel aan doen.
Ik zou alleen met name heel erg oppassen met het hier op een openbaar forum zetten. Ik heb ze al doorgemaild naar m'n vriend, omdat hij ook fotografeert (en vond de foto's mooi en vond jou een mooi lichaam hebben), en hij zal er verder niets mee doen en ik ook niet. Maar wat ik kan, kunnen vreemde mannen ook. Pas dus op, het is wel je eigen lichaam waar je nou net weer van gaat houden.. dat wil je niet op internet hebben rondzwerven.

Edit: Wat ik trouwens wel heel mooi vind, en dat bedoel ik echt als compliment: Ze zijn niet ontzettend sexy-hoerig. Het lastige met naakt/lingerie fotografie is dat het al heel snel hoerig over komt wat heel erg lelijk is, en dat zie je totaal niet op deze foto's. Het mist misschien haast nog wel een beetje aan iets van sex appeal, maar dat zou misschien kunnen omdat je nog onzeker bent over je lichaam. Ik hoop dat je uit deze opdracht haalt dat je lichaam wel echt mooi is. Al met al vind ik het dus mooie, maar niet bijzondere foto's, maar met name haast sereen ipv hoerig, terwijl je daar toch naakt staat. Dat is dus eigenlijk wel goed. En je bent echt heel mooi hoor!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Bimbam ma 30 jan 2012 - 7:25

Wauw Alex, wat een lef. Ten eerste dat je deze foto's hebt laten maken, en dat je ze ook nog met ons deelt. Ik vind dat echt heel stoer.

En wat ben je toch een ontzettend mooie vrouw.
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 7:26

Echt heel aparte actie om de foto's van Lex naar je vriend te mailen Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 30 jan 2012 - 7:27

Reva schreef:Echt heel aparte actie om de foto's van Lex naar je vriend te sturen Rolling Eyes

Vanuit een fotografisch oogpunt ja. En ik vertel het hier om te laten zien wat het gevaar kan zijn daarvan.

Pien's man vond haar foto's ook mooi. Tja. Risico van het op een openbaar forum zetten. Exactly my point dus.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 7:28

Reva schreef:Echt heel aparte actie om de foto's van Lex naar je vriend te mailen Rolling Eyes

Hoezo?
Hij is ook fotograaf..

Je mag trots zijn opnje lichaam, lexie!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 7:30

Reva schreef:Echt heel aparte actie om de foto's van Lex naar je vriend te mailen Rolling Eyes
Onbeschoft ook. Misschien eerst toestemming vragen, uit welk oogpunt dan ook.

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 30 jan 2012 - 7:31

Smikkell schreef:
Onbeschoft ook. Misschien eerst toestemming vragen, uit welk oogpunt dan ook.

Maar als ie naast me had gezeten en hij mee had gekeken, had ik gauw de laptop dicht moeten klappen? Dan had ie het ook bekeken.

Ik vertel het hier precies met dit punt om te bevestigen dat ze misschien beter die foto's er af kan halen. Ik zou haar nooit kwaad daar mee willen doen, vriend ook niet, maar wie weet welke meelezer wel?!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: