Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Omdat dit toch wel een eigen topic waard is ...

+72
Julia
Tania
Caro
Zora
Tullow
L!ND@
Mida4you
Theeleut
banjer49
Bimbam
Marin
MissD
Pien
Minx
Droopy28
Isilme
_Lacey_
Terkina
Sjaantje
nina
SuperGrover
VeryCherry
TwistedAngel
Smaragdje
Snoes
Monnie
moepie
FireButterfly
TNMN
LindaK
Teddyaapje
Penélope
Nora
Jeanette
TukTuk
Error
Atelier Madame
Curious
Makamba
Sugarfall
Anousch91
Steep
CCC
PluDan
Thunder
Eris
Flip Fluitketel
Zwerver
Butterfly78
Blond
Susan
Ugly Betty
Suus
Stuiterbal
Bruintje Beer
Davinia
Pompoen
Inge
Ella
Dora
Sylvana
Lotus
Rush
Parisienne
TGR
Jasmine
Oasis
Mees
Krullebol
Muis
Puk
Alex
76 plaatsers

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Omdat dit toch wel een eigen topic waard is ... - Pagina 6 Empty Re: Omdat dit toch wel een eigen topic waard is ...

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 8:17

Reva schreef:Ik vind de foto's laten zien nogal iets anders dan ze DOORMAILEN. Lex zegt zelf dat ze ze niet wil laten staan op het forum, dan begrijp zelf jij toch wel dat het niet leuk is om te weten dat ze sowieso wel op de computer van jouw vriend staan?!
Dat dus. Precies mijn punt.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat dit toch wel een eigen topic waard is ... - Pagina 6 Empty Re: Omdat dit toch wel een eigen topic waard is ...

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 8:41

Marin schreef:Ook eens met Zero. Ik vind jou dus echt wel heel erg mooi om te zien! Ik hoop echt dat je dat uit die opdracht kan halen en net zo kijkt naar de foto's als wij doen. Dát lijkt me het belangrijkste. Maar ik zou als ik jou was dus niet veel langer de foto´s op internet laten staan en ook opletten/afspreken dat ze niet op het online portfolio van Oreo komen te staan. Lekker voor je eigen gebruik houden en eventueel bij Oreo zelf in haar print-portfolio.

ehm Marin, denk je niet dat Alex en ik het daar al uitgebreid over hebben gehad?

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 30 jan 2012 - 8:42

Oreo schreef:
Marin schreef:Ook eens met Zero. Ik vind jou dus echt wel heel erg mooi om te zien! Ik hoop echt dat je dat uit die opdracht kan halen en net zo kijkt naar de foto's als wij doen. Dát lijkt me het belangrijkste. Maar ik zou als ik jou was dus niet veel langer de foto´s op internet laten staan en ook opletten/afspreken dat ze niet op het online portfolio van Oreo komen te staan. Lekker voor je eigen gebruik houden en eventueel bij Oreo zelf in haar print-portfolio.

ehm Marin, denk je niet dat Alex en ik het daar al uitgebreid over hebben gehad?

Hoop ik wel ja, en ga ik ook wel vanuit, zeker gezien je bevriend bent. Maar het is alleen maar een tip, naar zowel jou als haar.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 8:45

Het kwam op mij een beetje anders over dan een tip, vandaar mijn opmerking.

Oh, en de mensen die zeggen dat de belichting vlak is en bla-bla-bla: dit was voor mij ook de eerste keer om een dergelijke shoot te doen, qua kleding. Dit was voor mij ook een ervaring, waarvan ik weet dat ik het niet nog eens zal doen omdat het mij niet ligt. Maar Alex is erg blij met de foto's en dát is het aller belangrijkste!

Laatst aangepast door Oreo op ma 30 jan 2012 - 8:46; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 8:45

Jolicious schreef:Laat ik het zo zeggen: ik snap niet dat je die behoefte voelt als je weet waarom Alex dit heeft gedaan. Zou je dat in het echte leven ook doen als iemand een foto liet zien waar ze trots op was om dezelfde reden als Alex?

Als het een vriendin was, zou ik dat persoonlijk wel doen ja.

Gast
Gast

Bericht  Zora ma 30 jan 2012 - 8:48

Wauw Alex, superknap van je, en ik vind je supermooi zeg! Heeeel mooie taille en mooie buik en figuur!!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 8:48

Je bent super mooi, Alex!!!

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 30 jan 2012 - 8:51

Oreo schreef:Het kwam op mij een beetje anders over dan een tip, vandaar mijn opmerking.

Waarschuwing, mag ook. Alex mag er verder zelf mee doen wat ze wilt, ik zag dat de foto's nog steeds hier op het forum staan. Ik weet dat sommige forummers in het verleden veel print screens maakten van foto's die geplaatst werden bijvoorbeeld. Niet quoten is natuurlijk logisch, maar er bestaan nog meer mogelijkheden om foto's te bewaren. Ik ga er vanuit dat geen enkele forummer die hier mee schrijft kwaad wil en zal doen, maar je wéét gewoon niet wie er verder mee leest en wat ze met die foto's kunnen doen. Ik heb zelf ook vaak genoeg in enthousiasme of omdat ik heel graag dingen kwijt wilde, persoonlijke dingen geplaatst, waar ik achteraf spijt van kreeg of keihard terug kreeg te horen.. Lijkt me dat dit ook een typisch geval is van opletten op je eigen privacy. Maar goed, meer dan een tip/waarschuwing kan ik niet geven. Het is verder aan Alex wat ze er mee doet en ik begrijp heel goed dat ze ze hier wilde laten zien omdat het heel belangrijk voor haar is en er zo veel meiden vol liefde met haar meeleven. Maar het is en blijft een openbaar forum op het world wide web.

Qua fotografie wil ik jou best tips geven, maar ik heb verder eigenlijk totaal geen verstand van studio fotografie, dus daar heb je vast niets aan. Ik vind dit een van je betere series, al zijn ze qua expressie wel wat vlak. Maar ik vind ze zeker niet fotografisch slecht, voor zover ik daar oog voor heb bij studio fotografie. In elk geval voor jou vast weer een goede ervaring en inderdaad goed voor je (print) portfolio.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 9:53

Oreo schreef:Het kwam op mij een beetje anders over dan een tip, vandaar mijn opmerking.

Oh, en de mensen die zeggen dat de belichting vlak is en bla-bla-bla: dit was voor mij ook de eerste keer om een dergelijke shoot te doen, qua kleding. Dit was voor mij ook een ervaring, waarvan ik weet dat ik het niet nog eens zal doen omdat het mij niet ligt. Maar Alex is erg blij met de foto's en dát is het aller belangrijkste!

Dat is ook precies het punt smile er komen wat goedbedoelde tips binnen die meer voor jou zijn bedoeld, maar die Alex zich aan trekt. Dat is niet nodig, want het gaat niet over haar of haar lichaam.
Maar blijkbaar ligt er ergens een grens als je een andere mening wil geven dan een inhoudelijke, wat ik soms jammer vind.

Niet om iemand voor het hoofd te stoten, maar ik heb soms het gevoel dat als je niet meer opbouwende kritiek kunt geven, dat het een 'complimentjes-vissen-topic' word. En ik weet dat de TO het zo niet bedoelt dus dan is het toch logisch dat er ook mensen tips willen geven?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 9:57

Maar snappen jullie dan niet dat die foto's niet 'zomaar' geplaatst zijn? Het was een opdracht voor therapie omdat ze een eetziekte heeft. Ik vind dat toch heel wat anders dan iemand die een foto plaatst gewoon voor de leuk.

Kritiek op deze foto's kan gewoon heel gevoelig zijn vanwege de achterliggende reden.

Gast
Gast

Bericht  Caro ma 30 jan 2012 - 10:04

Carrie schreef:
Jolicious schreef:Laat ik het zo zeggen: ik snap niet dat je die behoefte voelt als je weet waarom Alex dit heeft gedaan. Zou je dat in het echte leven ook doen als iemand een foto liet zien waar ze trots op was om dezelfde reden als Alex?

Ik ging net zeggen, Carrie kennende wel ja. Juist als het een vriendin is...
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 10:06

Alex had ook een andere fotograaf kunnen kiezen, om dan perfecte foto's te krijgen. Maar dat heeft Alex niet gedaan omdat ze mij kent en blijkbaar het vertrouwen in mij heeft dat ik kan fotograferen wat zij wil.

Als er dan commentaar is op de foto's, richting mij, is het dan niet handiger om dat bijvoorbeeld via mail of PM te doen? Dan wordt het topic van Alex ook niet "vervuild"...

Gast
Gast

Bericht  Alex ma 30 jan 2012 - 10:07

Ik zou het raar vinden als ik deze foto's aan een goede vriendin zou laten zien en zij zou zeggen dat ze de achtergrond niet zo mooi vindt en de belichting wel beter had gekund. Júist omdat zij de achterliggende reden weet van de shoot.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Tania ma 30 jan 2012 - 10:07

Carrie schreef:

Dus als jij een vriendin hebt die in therapie is omdat ze een eetstoornis heeft en ze durft dit soort foto's van zichzelf te laten maken en dan ook nog te laten zien aan andere mensen, wat echt een ontzettend grote stap is voor haar. Dan zou je als reactie geven dat de foto's wel iets stijlvoller zouden kunnen en je de achtergrond niet zo mooi vind? Dat kan ik me nou echt niet voorstellen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Alex ma 30 jan 2012 - 10:08

Oreo schreef:Alex had ook een andere fotograaf kunnen kiezen, om dan perfecte foto's te krijgen. Maar dat heeft Alex niet gedaan omdat ze mij kent en blijkbaar het vertrouwen in mij heeft dat ik kan fotograferen wat zij wil.

Als er dan commentaar is op de foto's, richting mij, is het dan niet handiger om dat bijvoorbeeld via mail of PM te doen? Dan wordt het topic van Alex ook niet "vervuild"...

Dank je.

Daarbij is mijn budget te laag voor een andere fotograaf en is Oreo een goede vriendin van me die ik vertrouw en waar ik het minder eng bij vind(maar nog steeds best eng) dan bij een willekeurige vreemde fotograaf om uit de kleren te gaan.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Bericht  Caro ma 30 jan 2012 - 10:13

Zoals ik Carrie ben, zou ze echt wel weten waarom ik bijvoorbeeld de foto's zou laten maken. Maar ze zou ook haar eerlijke mening geven en rustig zeggen dat ze vindt dat ik met wat andere kleding beter uit de verf zou komen.

En dat doet ze nu toch ook? Ze geeft duidelijke complimenten aan Alex, maar vertelt ook dat ze wellicht met wat andere dingen beter zou uitkomen. Snap niet waarom mensen daar nu over moeten vallen...
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Julia ma 30 jan 2012 - 10:13

Tania schreef:
Carrie schreef:

Dus als jij een vriendin hebt die in therapie is omdat ze een eetstoornis heeft en ze durft dit soort foto's van zichzelf te laten maken en dan ook nog te laten zien aan andere mensen, wat echt een ontzettend grote stap is voor haar. Dan zou je als reactie geven dat de foto's wel iets stijlvoller zouden kunnen en je de achtergrond niet zo mooi vind? Dat kan ik me nou echt niet voorstellen.

+1, dat kan ik me ook moeilijk voorstellen.

Alex: Ik vind het prachtige foto's en ik vind je een prachtige vrouw. Mooie lingerie trouwens ook!
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  PluDan ma 30 jan 2012 - 10:37

Alex schreef:
Oreo schreef:Alex had ook een andere fotograaf kunnen kiezen, om dan perfecte foto's te krijgen. Maar dat heeft Alex niet gedaan omdat ze mij kent en blijkbaar het vertrouwen in mij heeft dat ik kan fotograferen wat zij wil.

Dank je.

Daarbij is mijn budget te laag voor een andere fotograaf en is Oreo een goede vriendin van me die ik vertrouw en waar ik het minder eng bij vind(maar nog steeds best eng) dan bij een willekeurige vreemde fotograaf om uit de kleren te gaan.

Alex, je hoeft je niet te verontschuldigen. De meesten wat jij hebt en waarom jij deze foto's hebt laten maken en waarom jij ze hier geplaatst hebt.
De foto's zijn prachtig en het gaat nu niet om de belichting ed, maar het gaat erom dat jij het aandurft om ze hier te laten zien en dat je er trots op bent! Ik vind het echt heel erg knap van je!

PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Bericht  Alex ma 30 jan 2012 - 10:38

Dank je wel, PluDan. Lief van je. En je hebt ook gelijk, hoor! Ik voel me altijd zo verplicht om verantwoording af te leggen over het hoe of waarom van bepaalde zaken, terwijl dat aan mij is en niet aan anderen.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 10:41

Alex schreef:Ik zou het raar vinden als ik deze foto's aan een goede vriendin zou laten zien en zij zou zeggen dat ze de achtergrond niet zo mooi vindt en de belichting wel beter had gekund. Júist omdat zij de achterliggende reden weet van de shoot.

Ik ook. Het zou niet eens in me opkomen..

Gast
Gast

Bericht  Merai ma 30 jan 2012 - 11:44

Sexy lexie! Ze zijn mooi geworden meis, ik ben trots op je! I love you
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Butterfly78 ma 30 jan 2012 - 14:47

@Alex

Ik kom niet vaak hier op ht et forum, maar lees dat je een eetstornis hebt gehad? Woh, knap dat je er bovenop bent gekomen en vind het dapper dat je dit hebt gedaan. Ze zijn echt super mooi!
Butterfly78
Butterfly78
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 163
Punten : 200
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  SarahKey ma 30 jan 2012 - 19:46

Ik vind de foto's super mooi.
Vind het al heel knap dat je het gedurfd hebt en je ziet er prachtig uit.

Nu heb ik geen verstand van belichten etc etc, maar dat zou me ook niet als eerste opvallen.
En op je gemak voelen bij een (hobby)fotograaf is ook heel belangrijk.
Dan kun je wel naar een hele dure, goede fotograaf gaan. Dan voel je je niet op je gemak en sta je niet zo mooi op de foto, dat straal je dan ook uit.

Je mag erg trots zijn op jezelf!
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 20:46

Jolicious schreef:
Alex schreef:Ik zou het raar vinden als ik deze foto's aan een goede vriendin zou laten zien en zij zou zeggen dat ze de achtergrond niet zo mooi vindt en de belichting wel beter had gekund. Júist omdat zij de achterliggende reden weet van de shoot.

Ik ook. Het zou niet eens in me opkomen..

Inderdaad.

Ik vind het trouwens wel vreemd dat iemand, en dan bedoel ik Marin, die hier zijn hele hebben en houwen op het forum plaats in verhaal en foto iemand anders gaat waarschuwen voor de foto's. Natuurlijk kunnen de foto's tegen je gebruikt of misbruikt worden. Maar dat kan met alles. Bedoel, jij plaatst je hele relatie op het forum. Naam van jouw vriend heeft hier gestaan. Je kunt hem zo opzoeken op facebook en alle andere social media. Lijkt mij ook niet zo slim.
Het is trouwens totaal geen verwijt maar het komt op mij een beetje vreemd over. Je moet immers zelf weten wat je allemaal op internet plaatst en wat niet.

@Alex, ik vind de foto's heel erg mooi. Ik zou ontzettend trots zijn als ik zon lichaam zou mogen hebben. Helaas heb ik dat niet. Wees ontzettend trots op jezelf.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 21:13

Zelda schreef:Maar snappen jullie dan niet dat die foto's niet 'zomaar' geplaatst zijn? Het was een opdracht voor therapie omdat ze een eetziekte heeft. Ik vind dat toch heel wat anders dan iemand die een foto plaatst gewoon voor de leuk.

Kritiek op deze foto's kan gewoon heel gevoelig zijn vanwege de achterliggende reden.

Een opdracht om mooie foto's van zichzelf te laten maken, en ook de opdracht ze op een forum te plaatsen? Dat laatste lijkt mij niet. Dat zou ik wel heel vreemd vinden als mijn therapeut dat van mij verwacht.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: