Voor het zingen de kerk uit
+8
Guus
TGR
Spring
Pussycat
Roze25
Monte
Phileine
Live Laugh Love
12 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Voor het zingen de kerk uit
ZachtCookie schreef:Darcy schreef:ZachtCookie schreef:Dat is echt ontzettend dom.
Vriend van mij heeft het ook gedaan met als gevolg dat hij vorige week voor het altaar stond en binnen een paar maand een kind verwacht samen met zijn (nu) vrouw.
Nou stel je voor haha Ik snap wel wat je bedoelt hoor, als je niet zwanger wilt worden is het inderdaad ontzettend dom, maar ik moest wel een beetje lachen om je tweede zin. Lijkt me juist leuk
Natuurlijk is dat wel leuk, maar niet op een hele jonge leeftijd.. Ik vind het gewoon een ontzettend domme actie om zoiets te doen. Gebruik dan gewoon condooms of seks niet.
Ik seks
Hij sekst
Wij seksen
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Biancy schreef:ik snap niet dat jullie glashard durven te ontkennen dat er sperma in voorvocht kan zitten. dit kan wel degelijk. Tijdens het seksen kan er af en toe al wat sperma komen zonder dat de man echt een complete zaadlozing heeft.
het sterkste zaadje zal er maar net bij zetten en zorgen voor een zwangerschap..
Wat jij zegt is dus weer iets anders. We bedoelen hetzelfde. Voorvocht zelf bevat geen sperma maar zoals wij al eerder aangaven kun je nooit 100% vertrouwen dat een man zijn lozing wel even volledig zal vasthouden of dat er niet een restje van de vorige vrijpartij/ rukpartij is blijven hangen. Dat is het risico van voor het zingen de kerk uit gaan... Je zegt zelf al; er kan wat sperma komen. Dat staat verder los van voorvocht dus .
Gast- Gast
"Seksen is het bepalen van het geslacht (sekse) van (jonge) dieren."Goochempie schreef:Ik seks
Hij sekst
Wij seksen
Altijd gezellig om samen te doen.
CaptainSpectacular- Fluisteraar
- Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10
CaptainSpectacular schreef:"Seksen is het bepalen van het geslacht (sekse) van (jonge) dieren."Goochempie schreef:Ik seks
Hij sekst
Wij seksen
Altijd gezellig om samen te doen.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
http://www.sexwoordenboek.nl/voorvocht.html
Hier staat het wel mooi in uitgelegd. Maar het is dus absoluut geen waterdichte methode.
Hier staat het wel mooi in uitgelegd. Maar het is dus absoluut geen waterdichte methode.
Gast- Gast
Bizar, dankzij dit topic weet ik nu dat er in voorvocht geen sperma zit. Damn you all.
Gast- Gast
Ik snap niet dat je dit doet eigenlijk... Ik vind het erg onverstandig! Voor mezelf maak ik echt de keuze: ik wil nu geen kind, dus ik gebruik anti conceptie, want ik wil met mijn vriend vrijen zonder condoom. Zodra we samen besluiten om 100%voor een kindje te gaan is dit een bewuste keuze en stop ik met anticonceptie, dan zal ik ook mijn eetpatroon veranderen en alcoholgebruik stoppen etc. Deze methode vind ik wat halfbakken, je kiest toch voor een kind of niet, je laat het toch niet zo'n beetje in de lucht hangen, zovan: misschien word ik wel zwanger en dan is het wel goed, maar liever niet... die redenatie begrijp ik echt niet...
Gast- Gast
Dat het voor jou een bewuste keuze zal zijn hoeft toch niet perse te zeggen dat dit voor anderen ook zo hoort? Ik heb het met mijn ex ook een tijd gedaan. Ik dronk nooit alcohol toen en zo'n spannend leven had ik nou ook weer niet dus echt iets aanpassen hoefde ik ook niet. Een kindje was welkom maar er bewust voor gaan deden we nog niet. Als het dan toch zou gebeuren dan zouden we het erg leuk gevonden hebben. Nu heb ik inmiddels een ander leven en zal ik er wel bewust voor moeten kiezen inderdaad.
Gast- Gast
Nee ok, als je echt nooit alcohol drinkt en geen rood vlees eet en dat soort dingen en je leven is verder stabiel ook financieel, dan kan ik het nog wel begrijpen... maar dan nog lijkt het mij dan heel onrustig, dat je eigenlijk nooit zeker weet of het misschien zover is..Zusje van Bert schreef:Dat het voor jou een bewuste keuze zal zijn hoeft toch niet perse te zeggen dat dit voor anderen ook zo hoort? Ik heb het met mijn ex ook een tijd gedaan. Ik dronk nooit alcohol toen en zo'n spannend leven had ik nou ook weer niet dus echt iets aanpassen hoefde ik ook niet. Een kindje was welkom maar er bewust voor gaan deden we nog niet. Als het dan toch zou gebeuren dan zouden we het erg leuk gevonden hebben. Nu heb ik inmiddels een ander leven en zal ik er wel bewust voor moeten kiezen inderdaad.
Laatst aangepast door Noa op ma 21 feb 2011 - 7:33; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Lijkt me niet handig als je over ruim 5 maanden een rondreis gaat maken door Midden Amerika
Gast- Gast
er zit gewoon sperma in voorvocht. je kan er dus inderdaad gewoon zwanger van raken.
het is niet altijd evenveel. bij elke man/jongen is dat anders.
het is totaal niet veilig.
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
Nou mijn vriend had bij de laatste keer seks niet eens het gevoel dat hij klaar was gekomen. Achteraf kwamen we erachter dat het wel was gebeurd (gelukkig !) en guess what.. ik ben zwanger ! weet alleen niet of het van die keer was, of van de dag ervoor, maar bij ons was het juist wel de bedoeling
Het kan dus voorkomen dat je vriend wel klaarkomt maar het niet voelt. Heeft die van mij normaal nooit maar nu dus wel een keer.
Het kan dus voorkomen dat je vriend wel klaarkomt maar het niet voelt. Heeft die van mij normaal nooit maar nu dus wel een keer.
Gast- Gast
schuddebuikje schreef:er zit gewoon sperma in voorvocht. je kan er dus inderdaad gewoon zwanger van raken.
Mijn God, dit topic ligt al dagen stil en dan kom jij als spuit elf nog even iets melden dat niet klopt. Er zit geen sperma IN voorvocht. Er kan wel sperma meekomen MET voorvocht. Maar je hebt gelijk hoor, je kunt zwanger raken... Alleen niet van voorvocht zelf .
Razz, gefeliciteerd!
Gast- Gast
Gefeliciteerd Razz!!!
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» trouwen voor de kerk
» Zwaaien met armen/praten/zingen voor het slapen gaan