Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meeting in Dublin 5 tm 8 april

+26
JoyceVL
Carra
Tullow
Mermaid
limbogirl82
Bliss
SarahKey
Polly
SnowWhite
JD
Mees
Suusie
Roza
nina
_Lacey_
FireButterfly
CCC
TGR
Blond
Alex
Rovine
Raindrop
Sjaantje
Suus
Zininzon
Pompoen
30 plaatsers

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 4 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  JoyceVL wo 1 feb 2012 - 23:56

Carra schreef:Ik zat toen trouwens in Paddy's Palace hostel. Niet midden in het centrum, maar een paar stappen verder.

Was geloof ik maar 10 of 15 euro per nacht.

Paddy's Palace is prima! heb daar ook een aantal keren overnacht.
JoyceVL
JoyceVL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 82
Punten : 256
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 4 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 23:57

Leuk meiden! Moet weer aan de slag, mss kan Bliss je de ticket gegevens van mij even mailen, super!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 4 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Carra wo 1 feb 2012 - 23:57

Thanks! Ik ga vanavond boeken. Heb nu geen CC bij de hand.

Leuk! Ik doe het gewoon! cheers
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 4 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Stitch do 2 feb 2012 - 1:01

Oohw Dublin, I love you I love you I love you Ik wil zo graag!

Maar denk niet dat mn vriend het ermee eens is Wink No
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 4 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Polly do 2 feb 2012 - 1:23

Waarom zou je vriend het er niet mee eens zijn?
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 4 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Bliss do 2 feb 2012 - 2:06

Carra schreef:Thanks! Ik ga vanavond boeken. Heb nu geen CC bij de hand.

Leuk! Ik doe het gewoon! cheers

cheers Jaaa leuk! Vlieg je dan dus gelijk met mij, 's avonds?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 4 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Carra do 2 feb 2012 - 2:23

Bliss schreef:
Carra schreef:Thanks! Ik ga vanavond boeken. Heb nu geen CC bij de hand.

Leuk! Ik doe het gewoon! cheers

cheers Jaaa leuk! Vlieg je dan dus gelijk met mij, 's avonds?

Ik ga er vanuit dat ik die vlucht vanavond nog wel kan boeken, dan dus ja!
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 4 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 4:14

Leuk initiatief! Have fun, maar dat gaat wel goed komen geloof ik Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 4 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 5:46

Tssss, jij moet ook gewoon mee!

Carra, jij vliegt dan ook in de avond? Dan moeten we jullie maar ergens oppikken ofzo, dat jullie niet zo veel hoeven te zoeken Very Happy Gaaaaaf dat je meegaat! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 4 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Carra do 2 feb 2012 - 5:49

Ik heb geboekt!! cheers Bliss ik ga dus met jou mee. Yay!!
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 4 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 5:51

Superstoer Carra! Ik hoop dat meer meiden een voorbeeld aan jou nemen! cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 4 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Bliss do 2 feb 2012 - 5:57

Carra schreef:Ik heb geboekt!! cheers Bliss ik ga dus met jou mee. Yay!!

Joehoeeee leuk leuk! Misschien kunnen we tussendoor nog ff een keer een pre-Dublin-meeting-meeting houden? Very Happy

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 4 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 5:59

Meetings zijn natuurlijk altijd erg leuk cheers maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het ontzettend druk heb. Ik ben eind maart volgens mij klaar met alles, examens enzo voor mijn werk. Vandaar ook april voor Dublin (+ dat de lente dan zo ongeveer begint?). Als ik kan ben ik er natuurlijk bij maar het kan goed zijn dat ik keihard moet leren...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 4 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Carra do 2 feb 2012 - 6:21

Ja een pre-meeting vind ik leuk!

Ben nu helemaal excited. Heb er zin in!
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 4 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Stitch do 2 feb 2012 - 6:58

@ Polly; hihi, nou klinkt het net alsof ik niet zou mogen Wink Denk meer dattie het niet zou kunnen waarderen als ik zonder hem zou gaan, en wel met 'vreemden'.

Maar oh, wat zou ik graag willen zeg! I love you
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 4 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 7:01

Ooh, ik zou heel, heel graag meewillen. Sowieso wil ik een keer naar Dublin en met jullie zou helemaal te gek zijn!

Maar...... Ik ben nog geen nach zonder kinders geweest en ik ben bang dat ik 3 dagen niet ga trekkenMeeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 4 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 4 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 7:04

Want hij wil net zo graag als jij naar Dublin Nouska87? En SP, dat kan ik me best voorstellen hoor, al moet wellicht eens de eerste keer zijn :P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 4 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 7:04

Sunprincess schreef:Ooh, ik zou heel, heel graag meewillen. Sowieso wil ik een keer naar Dublin en met jullie zou helemaal te gek zijn!

Maar...... Ik ben nog geen nach zonder kinders geweest en ik ben bang dat ik 3 dagen niet ga trekkenMeeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 4 394967

Ik ben net een kind én ik ben bereid om foto's van je kinderen op mijn gezicht te plakken. Ah toe, ga mee!

Nouska: Als ik graag zou willen, zou ik me absoluut niet tegen laten houden, omdat mijn vriend het niet leuk vindt als ik zonder hem ga. Of gaat hij dan ook met je?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 4 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 7:05

Leuk dat er al meer mensen tickets hebben geboekt cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 4 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 7:06

Zusje schreef:Tssss, jij moet ook gewoon mee!


Financiën hè? smile Met m'n werk ga ik ook niet mee helaas!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 4 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 7:09

Confusion schreef:
Zusje schreef:Tssss, jij moet ook gewoon mee!


Financiën hè? Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 4 561177 Met m'n werk ga ik ook niet mee helaas!

Boehoe voor financiën, zo zonde dat je geld nodig hebt voor dit soort dingen. Iedereen wil het overigens best goedkoop houden volgens mij. Ik vond het zo jammer dat ik jou ook maar zo kort had gesproken tijdens de meeting. Kunnen we dat gesprek misschien in Dublin verlengen Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 4 166342?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 4 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 7:13

Haha! Lief van je Very Happy . Maar helaas... De VVE wil dit jaar weer eens 3000 euro extra van mij en ik ben nog lang niet op de helft van dat bedrag Cry .

Maar ik wil het gesprek best een andere keer voortzetten hoor smile .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 4 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Polly do 2 feb 2012 - 7:13

Nouska87 schreef:@ Polly; hihi, nou klinkt het net alsof ik niet zou mogen Wink Denk meer dattie het niet zou kunnen waarderen als ik zonder hem zou gaan, en wel met 'vreemden'.

Maar oh, wat zou ik graag willen zeg! I love you

Haha, je 'mag' dus eigenlijk wel, maar hij zou het niet zo leuk vinden. Ach ja, kan ik me ook wel voorstellen. Maar als je echt wil gaan moet je dat gewoon doen! Ik zie dat iedereen hartstikke leuk reageert op 'onbekende' forummers die graag mee willen.

Ik zou het zelf ook echt leuk vinden maar mijn volgende grote reis begin ik toevallig ook op 5 april, maar nu ik zie hoe jullie allemaal openstaan voor nieuwe mensen had ik anders ook gewoon geboekt. Ben altijd wel in voor een avontuur Very Happy
Oh, en Zusje weet toch wel wie ik ben, nou ja een beetje dan.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 4 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 7:16

Confusion schreef:Haha! Lief van je Very Happy . Maar helaas... De VVE wil dit jaar weer eens 3000 euro extra van mij en ik ben nog lang niet op de helft van dat bedrag Cry .

Maar ik wil het gesprek best een andere keer voortzetten hoor Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 4 561177 .

De VVE kan zoveel willen. Vertel maar dat je niet alles kunt krijgen wat je wilt Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 4 166342.

Maar goed, dat gesprek voortzetten moet dan maar buiten Dublin.
Jammer! Ik had het echt heel leuk gevonden als je mee was gegaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 4 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Carra do 2 feb 2012 - 7:17

Nouska ik ga ook met 'vreemden'. laughcry Heb het net aan m'n ouders uitgelegd. Die keken wel even gek, maar ach...!
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 4 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum