Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

1 april ..

+13
Ugly Betty
Mari
_Femme
Laquisia
Cheesegirl
Try
Silver
Jeanette
Caro
Prosecco
girli
Qiara
SoezieQ
17 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

1 april .. Empty 1 april ..

Bericht  SoezieQ do 31 maa 2011 - 11:58

Ja hoor, ik ben er al weer ingetrapt :P
Lig al de hele dag op bed met koorts en kan nu niet slapen, dus denk ik kijk vanuit bed op mijn iPhone op motorforum.. Staan alle smileys en afbeeldingen op zijn kop! Ik bleef mijn telefoon maar draaien om het beeld goed te krijgen tot het tot me doordrong.. 1 April! :')

Komt vast door de koorts angel

Zijn jullie al ergens ingetrapt?
SoezieQ
SoezieQ
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1 april .. Empty Re: 1 april ..

Bericht  Qiara do 31 maa 2011 - 12:03

De dag is nog jong :P

Beterschap!
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  girli do 31 maa 2011 - 18:05

Nee, gelukkig niet.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 18:25

http://www.telegraaf.nl/prive/9422124/__Geheim_sekstape_Frank_Dane_onthuld__.html

Gast
Gast

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 19:04

Zo vroeg al een 1 april grap :O Nee ben net wakker dus nog nergens ingetrapt.

Gast
Gast

Bericht  Prosecco do 31 maa 2011 - 19:04

Op het werk hadden ze geprobeerd een leuke grap uit te halen. Gisteren kregen we een mail dat er iets niet goed was met de water toevoer en dat er daarom zand en stenen door ons gesjouwd moesten worden. Hoer waren dan ploegendiensten voor gemaakt en je moest oude kleren mee nemen.
Opzich nog best geloofwaardig, alleen jammer dat het onderwerp van de mail 1 april was.

Gek genoeg was ik wel de enige op de afdeling die het door had :P
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 20:15

Hahaha Prosecco, zo had m`n moeder een mail gekregen van haar zangkoor, gisterenochtend.

Ze moeten voor de uitvoering allemaal een paarse rok halen bij *naam winkel* en die winkel was ervan op de hoogte. Die rok moesten ze dan vanavond aandoen tijdens de generale repetitie. De heren moesten naar diezelfde winkel voor een paars shirt met een torso erop. Het was al een tijd bekend dat ze paarse kleding aan moeten..

Ik wil niet weten hoeveel mensen er serieus naar die winkel gegaan zijn, want het is een groot koor..

M`n moeder ging ook bijna en die zat al in de stress want ze heeft helemaal geen geld voor een dure nieuwe rok :P

Gast
Gast

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 20:45

Haha heel flauw, maar vorig jaar mailde ik mijn vriend 'sorry ik had vanmorgen zo'n haast. Wilde een CD uit de DVDspeler halen, en in de haast brak ik het ding af waar je de CD in schuift. Dat ding wat uitschuift voor je CD' Hij baalde als een stekker!
Oh leuk ik ga weer iets verzinnen. Maar weet nog niet wat.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 20:46

Birgit schreef:http://www.telegraaf.nl/prive/9422124/__Geheim_sekstape_Frank_Dane_onthuld__.html

Ja hoorde het vanmorgen op de radio, zie je nou wel!

Gast
Gast

Bericht  Caro do 31 maa 2011 - 21:19

Google heeft ook iets leuks:

http://mail.google.com/mail/help/motion.html

Vorig jaar heb ik mijn ouders voor de gek gehouden. We zouden een weekendje weggaan met zijn allen en ik geloof dat we de dag na 1 april zouden vertrekken. MIjn man en ik vlogen met KLM vanaf Adam en mijn ouders met Ryanair vanaf M'tricht.

Toevallig is mijn beste vriendin's moeder hoofd steward bij KLM. Ik heb mijn ouders opgebeld met de mededeling dat ik via die vriendin had gehoord dat KLM de dag erna een onaangekondigde staking zou houden en dat we niet meekonden naar Barcelona daardoor.

Mijn vader stonk erin: alleen kon ik het niet lang genoeg volhouden, uiteindelijk heb ik het gezegd. Samen hadden we dan gepland dat ik later mijn moeder zou bellen en mijn vader vond het zon goede grap dat hij erbij wilde zijn. Zo gezegd zo gedaan. MIjn moeder flipte helemaal!! Echt: en allemaal opties ging ze doen, ze had bijna nieuwe tickets geboekt nadat we hadden opgehangen totdat mijn vader mij even een seintje gaf dat ze het toch wel moest weten.

Gelachen dat we hebben!!!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jeanette do 31 maa 2011 - 21:20

Nee, nog nergens ingetrapt, maar de dag is nog jong. Wink
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 21:27

ik nog niks, gelukkig :P

Gast
Gast

Bericht  Silver do 31 maa 2011 - 21:28

Ik had 1 bedacht om de auto van me vriend, bij vrienden van ons op het erf te zetten, en dus me vriend op te bellen van euh.... ik heb een probleempje... ik heb een ongelukje gehad en nu staat je auto bij de bergingdienst.... Maar is niet zo grappig want hij moet vanavond 19u alweer ergens zijn... dus heb het maar niet gedaan... Maar dat ik hem voor de gek wil houden is wel cker,.... hij houdt mij ook altijd voor de gek... Maar kan niets leuks verzinnen....
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 21:40

Hahaha die van Google is leuk smile

Ik heb nog niets gezien of gehoord. Dat van Frank Dane verbaast me niets.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 21:46

Ik ben nog nergens ingetrapt!

Ik denk dat ik zo wel even een geintje met mijn vriend uit haal.
Ga hem smsen dat mijn auto pech heeft en dat hij nu bij de garage staat.
Mijn vriend had gister zelf pech en zijn auto heeft net een grote beurt gehad dus die auto heeft ons deze maand 1000 euro gekost *zucht*

Gast
Gast

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 22:01

Hij belde gelijk!!
Heb met moeite mijn lachen in kunnen houden..
Had gesmst dat ik zo werd opgehaald (vader werkt bij een autoschade bedrijf)
Hij kwam gelijk al met dingen die kapot konden wezen en dat ze me niet kunnen slepen omdat het een automaat is.

Heb gezegd dat ik hem terug zou bellen als ik meer wist

Gast
Gast

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 22:03

Haha grappig Patriesje!

En ik heb zelf net een leuke uitgehaald met m'n zus, al zeg ik 't zelf.

Zij is bezig met een tijdelijke verhuizing naar New York, om daar begin 2012 een periode te zitten. En ik help haar daar bij.
Dus ik had naar haar gesmst:

Oh nee he. Ik lees net berichtje van een Amerikaanse krant dat Mayor Bloomberg (die van NYC) alle huur gaat verdubbelen in de stad, om zo sneller uit de crisis te komen!!!

Zusje helemaal balen, en vroeg zich af of Brooklyn daar ook onder viel (ja dus), en hoopte ze dat het niet door zou gaan. Waarop ik zei dat dat erg onwaarschijnlijk was, want 1 april! Gelukkig kon ze er om lachen :P

Laatst aangepast door Marin op do 31 maa 2011 - 22:23; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 22:21

Ik kreeg van de week een e-mail over het laten grazen van schapen op een gebouw van de universiteit. Daarbij werd een verloting gedaan van zonnefolie. Dit alles zou plaatsvinden om 10.00 uur vanmorgen. Ik had gister al door dat het op 1 april was en ik had al bedacht dat het een grapje was. Ik had me wel ingeschreven voor de verloting, maar ik ben natuurlijk niet gegaan.. nu kreeg ik net een mail:

1 april!

Helaas: niemand heeft op vrijdagochtend jl. de zonnecelfolie gewonnen en er komen ook geen schapen op onze grasvelden of het dak! Deze ‘duurzaamheids’actie en het bericht van dinsdag jl. is een 1-aprilgrap van een kleine groep FWN-medewerkers.

We willen al onze collega’s met deze 1-aprilgrap een vrolijke noot in het voorjaar brengen! Wie in deze 1-aprilgrap trapte en zich inschreef voor verloting is eigenlijk een duurzaam denkend mens! Dus wie zich niet inschreef …

In totaal schreven 178 medewerkers zich in voor verloting van de zonnecelfolie op hun ramen thuis. Binnen 5 minuten hadden 45 collega’s zich ingeschreven en binnen een uur 80! Enige statistiek voor de kronieken: 62% man vs. 38% vrouw, 43% OBP-er vs. 57% WP-er.

Veel medewerkers vermeldden bij inschrijving voor verloting dat een dergelijk duurzaam project een goed initiatief was. Dit biedt dus goede perspectieven voor werkelijke duurzaamheid op grote schaal!

Tot slot willen wij ***, het faculteitsbestuur en bepaalde collega’s hartelijk danken voor hun medewerking!

Vriendelijke groet, een groep niet nader te onthullen collega’s

Bèèèèèèh!

Ik ben er dus niet ingestonken, maar ik vond het wel ee mooie grap!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 22:33

...

Laatst aangepast door Tesita op ma 6 jun 2011 - 3:11; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Try do 31 maa 2011 - 22:47

Ik wil ook graag een leuke grap uithalen met mijn vriend maar zou niet weten wat..
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 22:59

Nou heb net mijn vriend terug gebeld!

Vroeg aan hem wat voor dag is het vandaag...
Toen was het gelijk; ooh Trut! (lachend)

Hij vond het al wat vreemd dat de auto er zomaar opeens mee op was gehouden terwijl wij nooit wat aan die auto hebben!
Ik vroeg ook aan hem dat hij het niet vreemd vond hij de ene dag pech en ik dan de andere dag.
Nou ja als er iets stuk gaat dan gaan er vaak meerdere dingen stuk dus ja..

Maar hij kon er wel om lachen!
En vond het knap van mij dat ik het zo lang vol gehouden had haha

Gast
Gast

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 23:00

Try schreef:Ik wil ook graag een leuke grap uithalen met mijn vriend maar zou niet weten wat..

Iets met je been?

Gast
Gast

Bericht  Try do 31 maa 2011 - 23:02

Patriesje schreef:
Try schreef:Ik wil ook graag een leuke grap uithalen met mijn vriend maar zou niet weten wat..

Iets met je been?
Ja, maar ik zou niet zo goed weten wat.. Daar zat ik ook over te denken.. smile
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 23:04

Patriesje schreef:

Iets met je been?

Ja, dat de luchtvaartmaatschappij regels aanscherpt en je toch niet met zo'n ijzeren pin mag vliegen. Of dat je nog vier maanden in loopgips moet ofzo dus dat ie maar gauw moet komen om je te ondersteunen bij het lopen. Zou wel oppassen dat je niet iets schrijft waardoor hij erg schrikt, dus niet iets met je gezondheid icm je been.
Tja of iets heel anders, non been gerelateerds bedenken :P

Wel zeggen dat het April Fools' Day is en niet 1st of April. Zo heet dat in het Engels, maar misschien wist je dat al.

Gast
Gast

Bericht  Try do 31 maa 2011 - 23:09

Dat laatste wist ik al Marin smile 1st of april klinkt ook wel knuddig Wink

Ik wilde hem idd niet laten schrikken, want de kans bestaat dat hij niet terug kan smsen, of het pas laat leest en wil 'm niet de stuipen op het lijf jagen smile Het moet eigenlijk ook wel echt grappig zijn als hij het geloofd, zodat ik 'm weer een 'wally' kan noemen Wink
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud