Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meeting in Dublin 5 tm 8 april

+26
JoyceVL
Carra
Tullow
Mermaid
limbogirl82
Bliss
SarahKey
Polly
SnowWhite
JD
Mees
Suusie
Roza
nina
_Lacey_
FireButterfly
CCC
TGR
Blond
Alex
Rovine
Raindrop
Sjaantje
Suus
Zininzon
Pompoen
30 plaatsers

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 3 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  _Lacey_ di 31 jan 2012 - 18:10

Smikkell schreef:Schiphol.
Wie weet kom ik jullie dan nog wel tegen.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 3 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 18:13

_Lacey_ schreef:
Smikkell schreef:Schiphol.
Wie weet kom ik jullie dan nog wel tegen.

Ligt eraan hoe laat je vliegt? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 3 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  _Lacey_ di 31 jan 2012 - 18:17

Zusje schreef:
_Lacey_ schreef:
Smikkell schreef:Schiphol.
Wie weet kom ik jullie dan nog wel tegen.

Ligt eraan hoe laat je vliegt? Very Happy
Haha, dat wel natuurlijk. Ik moet rond een uur of 11 's ochtends op het vliegveld zijn en vlieg om 2 uur.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 3 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 18:31

Ah dan missen we elkaar helaas, wij vliegen vroeger (half 10 geloof ik dus dan moeten we er nog veel eerder zijn).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 3 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  _Lacey_ di 31 jan 2012 - 18:45

Jammer inderdaad!
Rond de tijd dat ik op Schiphol aankom, zijn jullie al zo'n beetje in Dublin Very Happy .

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 3 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 23:21

cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers

Ticket is geboekt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 3 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 23:22

Zo, nu wil natuurlijk zéker iedereen mee Wink. Bliss vooral, maar ik begrijp dat bij iedereen het enthousiasme enorm stijgt nu ik geboekt heb Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 3 166342

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 3 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Bliss wo 1 feb 2012 - 1:50

Ja ik wil mee!!!! Heb gisteren al tickets bekeken en zag iets voor rond de € 90 retour geloof ik, maar welk ticket hebben jullie? Kan iemand mij ff PM'en hoe of wat? Dan ga ik me er ook ff in verdiepen één dezer dagen!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 3 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Mermaid wo 1 feb 2012 - 2:08

Ik wil heel graag ooit nog eens naar Dublin, maar 5 april kom ik net terug van een reis dus dat wordt m niet. Zal ook niemand jammer vinden want bijna niemand hier kent me Wink
maar heel veel plezier iedereen die gaat, supergaaf!
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 3 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 8:22

Hoe cool! Wil jullie ontzettend veel plezier wensen! En natuurlijk duimen voor mooi weer!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 3 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Tullow wo 1 feb 2012 - 8:36

Jammer, ik kan die data niet! Het had me erg gezellig geleken om de meeting in Dublin mee te maken.
In ieder geval heel veel plezier, maar dat gaat vast en zeker lukken!! Very Happy
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 3 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 8:42

Bliss schreef:Ja ik wil mee!!!! Heb gisteren al tickets bekeken en zag iets voor rond de € 90 retour geloof ik, maar welk ticket hebben jullie? Kan iemand mij ff PM'en hoe of wat? Dan ga ik me er ook ff in verdiepen één dezer dagen!

Ik heb je de gegevens via fb gestuurd Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 3 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Bliss wo 1 feb 2012 - 10:59

Oehhh ik zat al helemaal klaar om te boeken, tót het ineens tot me doordrong dat 5 april op een donderdag is en ik dan dus geen vrij heb laughcry Jezus, was er echt niet helemaal bij! Hoe dan ook, ik wil nog steeds mee, maar moet dan iets later komen! Ik kan kiezen voor donderdagavond 20:45 vertrekken of vrijdagochtend 9:30. Wat zouden jullie doen? Ik ga het liefst donderdagavond, dan ben ik er maar vast en heb ik tenminste vrijdag de hele dag, maar ik moet natuurlijk nog wel fatsoenlijk bij een ho(s)tel kunnen komen dan.
Nou ik ga nu eerst maar eens slapen, doe morgen nog wel een poging! (er waren nog maar 5 stoelen beschikbaar voor de donderdagavond...)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 3 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 18:11

Ik zou idd donderdagavond kiezen, denk ik... Het is er volgens mij een uur vroeger of niet? Kijk even hoe laat je aankomt. Ik kan me niet voorstellen dat er rond een uur of 11 geen ov meer gaat trouwens. Er rijden op de luchthaven van die bussen die je midden in het centrum brengen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 3 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Bliss wo 1 feb 2012 - 18:45

Ik zou er dan rond half tien zijn volgens mij. Aan de andere kant, ik doe dan niks meer die avond, wat ook wel weer zonde is van t geld voor de overnachting... Dus misschien dat ik toch wel voor de vrijdagochtend ga. Hmm daar zijn ze weer, mijn eeuwige twijfels!!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 3 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Carra wo 1 feb 2012 - 21:41

Ik zou heel graag willen. Maar ik vind het dan weer een beetje gek om zomaar te boeken terwijl ik jullie nog nooit heb gezien. Embarassed Was ik nou maar wel naar de taart meeting gekomen...

En ik zit dan waarschijnlijk midden in een verhuizing en ik kan geen vrij krijgen van werk.
Maar toch ga ik er even een dag over nadenken. I I love you Ierland
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 3 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 22:32

Bliss schreef:Ik zou er dan rond half tien zijn volgens mij. Aan de andere kant, ik doe dan niks meer die avond, wat ook wel weer zonde is van t geld voor de overnachting... Dus misschien dat ik toch wel voor de vrijdagochtend ga. Hmm daar zijn ze weer, mijn eeuwige twijfels!!
Maar dan kan je in de ochtend wel meteen deelnemen aan de activiteiten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 3 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Bliss wo 1 feb 2012 - 22:39

@ Carra: leuk joh als je meegaat! Het klikt vast wel en zo niet, dan ben je na drie dagen weer van ons af Very Happy

@ Smikkell: ja idd, dat dacht ik ook al, is wel zo praktisch natuurlijk... Mijn klas heeft eind vd ochtend gym, dus dan ga ik me er zo stiekem nog ff in verdiepen :P

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 3 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Bliss wo 1 feb 2012 - 23:25

Ok heb ff gekeken en je kunt zowel met de stadsbus als met de Airlink bus van het vliegveld naar het centrum komen. Die Airlink doet er korter over. Heb een timetable opgezocht en voor zover ik kon zien rijdt die nog wel tot 23:30. Ik ben er rond 21:30, dus dat moet goed komen. Ik neem aan dat we een ho(s)tel ergens in het centrum nemen?

Ik ga nu gewoon die avondvlucht proberen te boeken!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 3 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 23:46

Leuk bliss! En Car, doe eens gek, gewoon boeken Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 3 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 23:47

En idd hostel in het centrum en zo goedkoop mogelijk smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 3 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Carra wo 1 feb 2012 - 23:51

Wil iemand mij ook de gegevens PM'en?? Ik denk dat ik mijn bezwaren maar opzij moet zetten en gewoon doen! Dan maar hopen dat jullie mij leuk vinden! Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 3 394967 Ik word sowieso al blij van Dublin!

Bliss, misschien neem ik dan dezelfde vlucht als jij. Dan kan ik donderdag nog gewoon werken en hoef ik maar 4 uur vrij te nemen op vrijdag. Dat moet lukken.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 3 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Bliss wo 1 feb 2012 - 23:52

Waaaaaaahh ik heb geboekt!! Ik vlieg op donderdagavond om 20:45! Ben helemaal hyperrrrr smile En Carra, BOEKEN! Leuk, ik wil jou nou eindelijk eens ontmoeten!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 3 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Carra wo 1 feb 2012 - 23:52

Ik zat toen trouwens in Paddy's Palace hostel. Niet midden in het centrum, maar een paar stappen verder.

Was geloof ik maar 10 of 15 euro per nacht.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 3 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Bliss wo 1 feb 2012 - 23:54

Carra je hebt PM!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 3 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum