Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meeting in Dublin 5 tm 8 april

+26
JoyceVL
Carra
Tullow
Mermaid
limbogirl82
Bliss
SarahKey
Polly
SnowWhite
JD
Mees
Suusie
Roza
nina
_Lacey_
FireButterfly
CCC
TGR
Blond
Alex
Rovine
Raindrop
Sjaantje
Suus
Zininzon
Pompoen
30 plaatsers

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 5 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 7:18

Herkenbaar, Cara. Ik moet het nog even uitleggen Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 5 166342

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 5 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 7:19

June schreef:
Confusion schreef:Haha! Lief van je Very Happy . Maar helaas... De VVE wil dit jaar weer eens 3000 euro extra van mij en ik ben nog lang niet op de helft van dat bedrag Cry .

Maar ik wil het gesprek best een andere keer voortzetten hoor Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 5 561177 .

De VVE kan zoveel willen. Vertel maar dat je niet alles kunt krijgen wat je wilt Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 5 166342.

Maar goed, dat gesprek voortzetten moet dan maar buiten Dublin.
Jammer! Ik had het echt heel leuk gevonden als je mee was gegaan.

Haha! Ja dat heb ik al eerder geprobeerd. Dat werkt helaas niet smile . Ben wel jaloers op jullie! Had ook graag meegegaan. Maar ja, ooit moet ik toch eens verantwoordelijk worden smile .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 5 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 7:21

Ja, eens moet dat, maar dat kan toch ook een andere keer Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 5 166342?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 5 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 7:23

Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 5 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 7:26

Ik lees allemaal leuke dingen hier cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 5 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Suus do 2 feb 2012 - 7:28

Ik blijf hier meelezen, ik wil ook! Very Happy
Mijn vriend zit dan waarschijnlijk in Iran, dus het zou ideaal zijn, zit ik in ieder geval niet alleen thuis Wink Maar goed, moet wel gewoon werken waarschijnlijk...
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 5 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 7:28

Confusion, lichtelijk ontopic maar eh... Jij hebt een zelfde soort VVE als ik volgens mij... Echt altijd klote! Ik weet van de buurman dat je dat soort kosten ook in je hypotheek kunt opnemen. Ze gingen toen bij ons de balkons doen, moest ik 1600 euro extra bijlappen. Ik had dat geld dus heb het betaald. Hij heeft zijn hypotheek verhoogd en merkt er weinig van. Mss een idee, zodat je het wat luchtiger krijgt? Want het is nogal een bedrag zeg...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 5 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 7:30

Suus, kun je geen vrij nemen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 5 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Suus do 2 feb 2012 - 7:31

Dat weet ik nog niet, ik begin pas 16 februari aan die baan, dus vind het een beetje raar om nu al vrij te vragen Wink
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 5 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 7:31

Ik wil me er verder niet mee bemoeien, maar dat kon inderdaad in het verleden, zusje. Dat is, naar wat ik van Radar en Kassa heb meegekregen tegenwoordig geen optie meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 5 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 7:33

Suus schreef:Dat weet ik nog niet, ik begin pas 16 februari aan die baan, dus vind het een beetje raar om nu al vrij te vragen Wink

Je kunt toch doorgeven dat je al een vakantie geboekt hebt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 5 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Suus do 2 feb 2012 - 7:35

June schreef:
Suus schreef:Dat weet ik nog niet, ik begin pas 16 februari aan die baan, dus vind het een beetje raar om nu al vrij te vragen Wink

Je kunt toch doorgeven dat je al een vakantie geboekt hebt?
Normaal zou ik dat misschien wel doen, maar ik zou dan bij iemand van mijn schoonfamilie vrij moeten vragen en die weten wel dat ik nog niks geboekt heb.
Ik zal nog wel even navragen of het bedrijf wel gewoon open is op goede vrijdag, maar ik neem eigenlijk aan van wel...
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 5 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 7:47

Zusje schreef:Confusion, lichtelijk ontopic maar eh... Jij hebt een zelfde soort VVE als ik volgens mij... Echt altijd klote! Ik weet van de buurman dat je dat soort kosten ook in je hypotheek kunt opnemen. Ze gingen toen bij ons de balkons doen, moest ik 1600 euro extra bijlappen. Ik had dat geld dus heb het betaald. Hij heeft zijn hypotheek verhoogd en merkt er weinig van. Mss een idee, zodat je het wat luchtiger krijgt? Want het is nogal een bedrag zeg...

Thnx voor het meedenken. Ik heb even snel rondgekeken maar erg aantrekkelijk klinkt het niet. Verhogen kan in mijn geval niet en anders wordt het een lening tegen onaantrekkelijke rente of een 2e hypotheek waarvoor het bedrag eigenlijk te laag is denk ik en bovendien wil ik het niet. Een lening voor leuke doen heb ik in m'n studententijd al gedaan en dat doe ik toch echt geen 2e keer meer smile . Ik moet gewoon goed doorsparen en overwerken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 5 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Bliss do 2 feb 2012 - 10:00

Ah jammer dat je niet meekan Connie! Sad

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 5 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Admin do 2 feb 2012 - 10:09

Connie laughcry , geweldig! lol!
Admin
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 624
Punten : 1492
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 5 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 10:12

Ik heb even moeten denken wie je nou bedoelde Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 5 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Bliss do 2 feb 2012 - 10:14

Confusion schreef:Ik heb even moeten denken wie je nou bedoelde Very Happy

Alweer? Ik heb je al eerder zo genoemd en toen moest je ook al denken wie ik bedoelde Laughing

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 5 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 10:15

Ja, ben een beetje vergeetachtig smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 5 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 10:16

Bliss schreef:
Confusion schreef:Ik heb even moeten denken wie je nou bedoelde Very Happy

Alweer? Ik heb je al eerder zo genoemd en toen moest je ook al denken wie ik bedoelde Laughing
lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 5 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Stitch do 2 feb 2012 - 23:39

Polly schreef:
Nouska87 schreef:@ Polly; hihi, nou klinkt het net alsof ik niet zou mogen Wink Denk meer dattie het niet zou kunnen waarderen als ik zonder hem zou gaan, en wel met 'vreemden'.

Maar oh, wat zou ik graag willen zeg! I love you

Haha, je 'mag' dus eigenlijk wel, maar hij zou het niet zo leuk vinden. Ach ja, kan ik me ook wel voorstellen. Maar als je echt wil gaan moet je dat gewoon doen! Ik zie dat iedereen hartstikke leuk reageert op 'onbekende' forummers die graag mee willen.

Ik zou het zelf ook echt leuk vinden maar mijn volgende grote reis begin ik toevallig ook op 5 april, maar nu ik zie hoe jullie allemaal openstaan voor nieuwe mensen had ik anders ook gewoon geboekt. Ben altijd wel in voor een avontuur Very Happy
Oh, en Zusje weet toch wel wie ik ben, nou ja een beetje dan.


Heb t ook nog niet echt specifiek met hem erover gehad, maar hij vindt het hele forum zowiezo een beetje 'vreemd' geloof ik :P
Maar we wonen nu anderhalf jaar samen, waarvan we een groot gedeelte van die tijd op zijn salaris hebben moeten teren (door problemen met mijn diploma ed) waardoor we heel veel leuke dingen niet hebben kunnen doen. Heb sinds november nu ook weer een eigen inkomen, dus denk dat ie het wel kan waarderen als we dan samen wat gaan doen, ipv ik alleen. Wink
Al zou hij het me echt wel gunnen hor, omdat hij ook weet hoe graag ik naar Dublin zou willen!

Kunnen jullie volgend jaar niet gewoon nog een keer gaan? Dan ga ik dan wel mee! :P
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 5 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Toet vr 3 feb 2012 - 0:46

Ik ben serieus aan het bekijken of ik mee kan gaan. Ga het zondag op mijn werk bespreken, want ik vrees dat ik geen vrij kan krijgen dat weekend.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 5 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  bolus26 vr 3 feb 2012 - 3:16

jammer! dan ben ik net aan t verhuizen,vee lplezier jullie!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 5 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 5:38

Toet schreef:Ik ben serieus aan het bekijken of ik mee kan gaan. Ga het zondag op mijn werk bespreken, want ik vrees dat ik geen vrij kan krijgen dat weekend.

cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 5 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 7:39

Dat gaat niet lukken, dat is precies in mijn tentamenweek Sad
Maar ik mag niet klagen, ik ga de week daarvoor naar Londen! De volgende keer ben ik erbij!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 5 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 7:57

ik wil ooohooook... Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meeting in Dublin 5 tm 8 april - Pagina 5 Empty Re: Meeting in Dublin 5 tm 8 april

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum