Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bakfiets

3 plaatsers

Ga naar beneden

Bakfiets Empty Bakfiets

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 1:16

We zitten er aan te denken om een bakfiets te kopen. Ik twijfel tussen een Cangoo of een Babboe.

Wie heeft er een bakfiets? Welk merk? En hoe bevalt deze?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bakfiets Empty Re: Bakfiets

Bericht  woezel za 28 jan 2012 - 1:25

Wij hebben de babboe drie wieler. In het begin even wennen met fietsen en sturen. Maar vind het nu ideaal. Als je nog wat wilt weten vraag je maar.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bakfiets Empty Re: Bakfiets

Bericht  Liadan za 28 jan 2012 - 1:27

Wij hebben een Gazelle Cabby.
Bevalt supergoed, fietst net als een gewone fiets en trapt niet zwaar. We hebben er adapters bij zodat de maxicosi er ook op kan. De bak kan je inklappen of van de fiets afhalen zodat het niet zoveel ruimte inneemt in de schuur.

Even een plaatje van internet geplukt:
Bakfiets Dn8zn05yl79jSKvWHnixQA==

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bakfiets Empty Re: Bakfiets

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 2:19

Woezel, in hoeverre kan de bak bewegen ten opzichte van de fiets? Kan hij in een hoek van 90 graden?

We zitten namelijk met onze schutting en het gangpoortje achter ons huis. We vragen ons af of we de draai kunnen maken. Ik ga sowieso even aan mijn buren vragen of ik hun babboe mag lenen om even te passen en meten.
Anders ben ik bang dat hij in onze voortuin moet Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bakfiets Empty Re: Bakfiets

Bericht  woezel za 28 jan 2012 - 3:11

Volgens mij red hij dat niet. Zitten stoppers aan de bak zodat je niet omslaat.
Wel slim om het met de fiets vd buren te proberen. Mischien kun je dan ook een rondje doen. Ik heb hem getest tijdens een babboe test dag.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bakfiets Empty Re: Bakfiets

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 7:59

@woezel : Ik heb kunnen regelen dat ik hem even kan lenen.

Wat voor zitjes heb jij in de Babboe? Ik heb een zoon van 3 en een zoon van 1. Zoon van 3 kan wel op het bankje zelf maar het zoontje van 1 ook?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bakfiets Empty Re: Bakfiets

Bericht  woezel za 28 jan 2012 - 21:26

Ik heb E nu in een peuterschaal, die is tot 18 maanden. Voor de jongens zater er plastic zitjes bij. Net van die dingen die je wel in een houten kinderstoel hebt. Ik heb de mijne via marktplaats en bij mij zat er 1 schaal in en 2 zitjes.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bakfiets Empty Re: Bakfiets

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 5:48

Balloon schreef:We zitten er aan te denken om een bakfiets te kopen. Ik twijfel tussen een Cangoo of een Babboe.

Wie heeft er een bakfiets? Welk merk? En hoe bevalt deze?
`



Wij hebben er 1 van de Hema en we vinden hem allevier helemaal geweldig! We hebben ook naar de Babboe gekeken maar als je kijkt wat je uiteindelijk kwijt bent voor de naam! We waren nu 750 euro kwijt en de babyschaal koste 45 euro. Bij de fiets zit een kap voor de kids, sloten, verlichting en snelbinders bij!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bakfiets Empty Re: Bakfiets

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 6:41

De Babboe is nu 799,-, niet echt veel duurder. Maar dan moet de huif er inderdaad nog bij... Ga eens even kijken naar die van de hema. Bedankt voor de tip!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bakfiets Empty Re: Bakfiets

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 7:48

Balloon schreef:De Babboe is nu 799,-, niet echt veel duurder. Maar dan moet de huif er inderdaad nog bij... Ga eens even kijken naar die van de hema. Bedankt voor de tip!

Oh ja, ik vergeet te melden dat de verzendkosten er ook bij zitten en hij was al gemonteerd. Bij Babboe komt dat er nog bij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bakfiets Empty Re: Bakfiets

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 7:56

Ik heb even gekeken op Hema.nl maar deze bakfiets heeft twee wielen en ik ga denk ik liever voor een driewieler.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bakfiets Empty Re: Bakfiets

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 8:38

Balloon schreef:Ik heb even gekeken op Hema.nl maar deze bakfiets heeft twee wielen en ik ga denk ik liever voor een driewieler.


Ja, deze heeft twee wielen :-) Fiets wel heel fijn moet ik zeggen. We hebben deze genomen omdat de driewieler te breed was voor de deur van de berging en ik wilde hem graag in de berging hebben.

Waarom kiezen jullie voor een driewieler?

Veel plezier in ieder geval voor als je er 1 hebt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bakfiets Empty Re: Bakfiets

Bericht  Susan zo 29 jan 2012 - 8:39

Wij hebben een bakfiets van Zigo. Ik vind het zelf een erg fijn ding, licht en toch drie wielen en je kunt de bak losmaken zodat je ermee kunt wandelen. Je kunt de fiets ook los gebruiken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bakfiets Empty Re: Bakfiets

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 9:55

Wat een gaaf ding, Susan!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bakfiets Empty Re: Bakfiets

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 9:57

Shoesdontlie schreef:
Balloon schreef:Ik heb even gekeken op Hema.nl maar deze bakfiets heeft twee wielen en ik ga denk ik liever voor een driewieler.


Ja, deze heeft twee wielen :-) Fiets wel heel fijn moet ik zeggen. We hebben deze genomen omdat de driewieler te breed was voor de deur van de berging en ik wilde hem graag in de berging hebben.

Waarom kiezen jullie voor een driewieler?

Veel plezier in ieder geval voor als je er 1 hebt!

Ik vind de driewieler erg mooi en die valt ook niet om als ik stilsta. Op mijn moederfiets wiebelen de kinderen nog wel eens. Voor mijn gevoel is die stabieler.

Ik ben ook bang dat ik met de Babboe niet onze tuin in kom. Morgen toch maar die van de buren ophalen om het zeker te weten.....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bakfiets Empty Re: Bakfiets

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum