Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zou je nog kwijt willen..

+15
Mamsie
tuttebel
blondje1313
Lejow
Burn
Ayla
Sugarfall
Jilke
Roxi3
frolic
schuddebuikje
Antibes
Sjaantje
Roodkapje
Tiana
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat zou je nog kwijt willen.. - Pagina 2 Empty Re: Wat zou je nog kwijt willen..

Bericht  Mamsie za 28 jan 2012 - 11:05

Ik zou aan de ex van mijn vader willen vragen of ze spijt heeft van wat ze gedaan heeft. (zij heeft mijn vader voor de keuze gesteld " zij eruit of ik" )
Misschien dat ik dat nog wel is doe.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je nog kwijt willen.. - Pagina 2 Empty Re: Wat zou je nog kwijt willen..

Bericht  Shy za 28 jan 2012 - 20:26

Tegen mijn moeder dat ik ga trouwen en een kindje krijg.
Dat ik haar nu heel erg mis en dat ik het jammer vindt dat ze dat allebei niet meemaakt.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je nog kwijt willen.. - Pagina 2 Empty Re: Wat zou je nog kwijt willen..

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 22:06

Lejow schreef:Aan mijn schoonmoeder en opa, dat ze in mei een (achter)kleindochter krijgen!! En dat ik zo graag had gewild dat ze dat meegemaakt hadden..
Dit geldt ook wel voor mij, mijn schoonvader is helaas overleden en ik had heel graag gehad dat hij de geboorte van onze zoon mee kon maken, en dat mijn vriend dus ook een super goede vader kan zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je nog kwijt willen.. - Pagina 2 Empty Re: Wat zou je nog kwijt willen..

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 22:36

[quote="Jilke"]Ik zou mijn moeder nog zoveel willen vragen. Ik was net 13 geworden toen ze overleed, ze was zelf 36. Ik besefte me pas toen ze dood was, hoe erg ziek ze was. Doordat ik nog zo jong was, heb ik dat vooraf nooit beseft en ging het leven gewoon door.

Ik zou willen weten hoe ze mij als kind vond, en wat ze vind van wat ik nu doe en kan. Wat ze van mijn vriend vind, en van mijn huisje/werk. Wat zij belangrijk vind in het leven. Hoe de band wat tussen mijn vader en haar, ondanks dat ze getrouwd waren.

Echt ik mis haar zo erg, terwijl ik het nooit aan iemand laat merken. Het is nu 11 jaar geleden dat ze stierf, en mis haar nog iedere dag dat ik wel kan janken. Sad[/quote] Het missen zal nooit overgaan, een plekje geven is het belangrijkste, dat het harde rouwe randje eraf gaat. En hoelang dat duurt kan niemand voor jou bepalen. Wat zou je nog kwijt willen.. - Pagina 2 699888

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je nog kwijt willen.. - Pagina 2 Empty Re: Wat zou je nog kwijt willen..

Bericht  Lejow za 28 jan 2012 - 22:48

Zelda schreef:
Lejow schreef:Aan mijn schoonmoeder en opa, dat ze in mei een (achter)kleindochter krijgen!! En dat ik zo graag had gewild dat ze dat meegemaakt hadden..
Dit geldt ook wel voor mij, mijn schoonvader is helaas overleden en ik had heel graag gehad dat hij de geboorte van onze zoon mee kon maken, en dat mijn vriend dus ook een super goede vader kan zijn.

Jammer is dat he, ik ben zo benieuwd hoe ze het gevonden zou hebben. Mijn vriend was altijd haar 'kleine jongen'. Dus ben benieuwd hoe ze zijn rol als aanstaande vader ervaren zou hebben.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je nog kwijt willen.. - Pagina 2 Empty Re: Wat zou je nog kwijt willen..

Bericht  Mida4you za 28 jan 2012 - 22:49

Lejow schreef:
Zelda schreef:
Lejow schreef:Aan mijn schoonmoeder en opa, dat ze in mei een (achter)kleindochter krijgen!! En dat ik zo graag had gewild dat ze dat meegemaakt hadden..
Dit geldt ook wel voor mij, mijn schoonvader is helaas overleden en ik had heel graag gehad dat hij de geboorte van onze zoon mee kon maken, en dat mijn vriend dus ook een super goede vader kan zijn.

Jammer is dat he, ik ben zo benieuwd hoe ze het gevonden zou hebben. Mijn vriend was altijd haar 'kleine jongen'. Dus ben benieuwd hoe ze zijn rol als aanstaande vader ervaren zou hebben.

Ook ik had zo graag gewild dat mijn opa´s mijn dochter even konden meemaken. Zij zouden helemaal verkocht zijn!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je nog kwijt willen.. - Pagina 2 Empty Re: Wat zou je nog kwijt willen..

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 22:51

Of hij af en toe op me wil passen maar ik heb het idee dat hij niet ver weg is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je nog kwijt willen.. - Pagina 2 Empty Re: Wat zou je nog kwijt willen..

Bericht  Snack a Jack za 28 jan 2012 - 23:08

Dat ik niet meer boos ben op je ben (mijn moeder) en dat ik er nu veel meer begrip voor heb.
Snack a Jack
Snack a Jack
Prater
Prater

Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je nog kwijt willen.. - Pagina 2 Empty Re: Wat zou je nog kwijt willen..

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 23:12

Ik zou aan mijn oma willen vragen of ze trots op me is. En ik zou haar een knuffel willen geven en willen zeggen dat ik haar mis en dat ik het erg jammer vind dat ze mijn zoon nooit heeft gezien

En aan een vroegere vriendin zou ik willen vragen (die leeft nog maar geen contact meer mee) waarom ze me zo heeft laten vallen terwijl ik hardstikke gek op haar was, haar op dat moment erg nodig had en alles voor haar over had. Ik heb nu het idee dat ze me heeft "gebruikt" en niks om me heeft gegeven als vriendin en dat steekt af en toe nog wel. Ik heb trouwens zelf een punt achter onze vriendschap gezet omdat ik nauwlijks iet meer van haar hoorde en als ik iets van haar hoorde waren het alleen maar smoesjes enzo. Nou zo'n vriendschap wil ik niet

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je nog kwijt willen.. - Pagina 2 Empty Re: Wat zou je nog kwijt willen..

Bericht  Novalee zo 29 jan 2012 - 7:10

Vanwege een verbroken vriendschap aan een ex-vriendin waarom ik ineens niet goed genoeg meer was.

Aan mijn vader of hij trots op me is en hoe hij mijn vriend vindt. Ook zou ik hem N. willen laten zien.

Ik heb zelf niet echt vragen aan mijn oma maar mijn moeder mist haar meer sinds ze zelf oma is. Dus aan haar zou ik vragen of ze eens met mijn moeder wil praten.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je nog kwijt willen.. - Pagina 2 Empty Re: Wat zou je nog kwijt willen..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum