Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

M'n werk / prive balans is een beetje zoek

2 plaatsers

Ga naar beneden

M'n werk / prive balans is een beetje zoek Empty M'n werk / prive balans is een beetje zoek

Bericht  MarySun vr 27 jan 2012 - 9:30

Hoi allemaal,

Hopelijk kan iemand met even helpen of zijn er mensen die zich hierin herkennen. Ik werk fulltime op kantoor en sinds een paar jaar op een afdeling waar best veel werkdruk is. M'n eigen hoeveelheid werk is behoorlijk groot en ik merk aan mezelf dat ik best last heb van die werkdruk. Er zijn collega's die het minder druk hebben, maar op de een of andere manier komt er altijd veel werk mijn kant op. Ook veel mensen kennen mij en weten me dus wel te vinden voor allerlei zaken. Er zijn van die dagen dat het echt superdruk is en dan word je ook door van alles en iedereen onderbroken in je werk. ''Nee'' leren zeggen is ook een kunst, maar dat gaat me al beter af dan in het begin.