Help wij zoeken namen - topic
+17
Diese
Ilargi
Nana
Marin
woezel
Mamsie
LMCurious
Bloem86
vlinder-19
Jezzie
Shy
moepie
Darius
Floor
Ster
Flower_L
Roodkapje
21 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Help wij zoeken namen - topic
Marin schreef:Arden schreef:Marin, daar zou je toch bijna een andere vriend voor zoeken!
Hahaha ik dacht het heel even, maar niet serieus ik dacht wel echt godver, nu klopt m'n toekomstbeeld niet meer haha.
Ja snap ik dat was echt jouw naam!
Gast- Gast
Haha ja een dubbele naam betekent ook niet direct dat het kak is. Chelsea-Jaylinn is alleen maar trailer-trash doubled.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Arden schreef:Marin schreef:Arden schreef:Marin, daar zou je toch bijna een andere vriend voor zoeken!
Hahaha ik dacht het heel even, maar niet serieus ik dacht wel echt godver, nu klopt m'n toekomstbeeld niet meer haha.
Ja ik ben er nu wel over heen hoor, maar de eerste drie maanden dacht ik er serieus elke dag aan maar nu ben ik gewoon steeds op zoek naar leuke andere meisjesnamen en m'n vriend zegt ook dat er genoeg leuke andere namen zijn
En vernoemen kan wel!
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Arden schreef:Marin schreef:Arden schreef:Marin, daar zou je toch bijna een andere vriend voor zoeken!
Ja ik ben er nu wel over heen hoor, maar de eerste drie maanden dacht ik er serieus elke dag aan maar nu ben ik gewoon steeds op zoek naar leuke andere meisjesnamen en m'n vriend zegt ook dat er genoeg leuke andere namen zijn
En vernoemen kan wel!
Naar mijn kinderen
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Marin schreef:Haha ja een dubbele naam betekent ook niet direct dat het kak is. Chelsea-Jaylinn is alleen maar trailer-trash doubled.
Absoluut:)
Roodkapje- Prater
Hahahaha ja, geen idee of die het worden hoor! Moet nog goedgekeurd worden door vriendlief natuurlijk. Maar als het echt één van die twee wordt, wil ik best je goedkeuring vragen hoor, of je een geboortekaartje sturen natuurlijk. Ik had trouwens eerst helemaal niet door dat de naam I die ik bedacht/gezien had hetzelfde is als jouw I. dus sorry als je dat vervelend vindt, zo bedoelde ik het niet.
Bij mij in de straat waar ik post loop is trouwens een Olivia geboren, en dat vind ik zooooo lief (maar lijkt te veel op Olivier). Elke dag komen er allemaal kaartjes voor haar en laatst moest ik een pakje bezorgen en toen deed de vader open met dat meisje op de arm. Zucht, verliefd. (tja je moet je post baantje leuk maken he)
Bij mij in de straat waar ik post loop is trouwens een Olivia geboren, en dat vind ik zooooo lief (maar lijkt te veel op Olivier). Elke dag komen er allemaal kaartjes voor haar en laatst moest ik een pakje bezorgen en toen deed de vader open met dat meisje op de arm. Zucht, verliefd. (tja je moet je post baantje leuk maken he)
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Hahahaha ja, geen idee of die het worden hoor! Moet nog goedgekeurd worden door vriendlief natuurlijk. Maar als het echt één van die twee wordt, wil ik best je goedkeuring vragen hoor, of je een geboortekaartje sturen natuurlijk. Ik had trouwens eerst helemaal niet door dat de naam I die ik bedacht/gezien had hetzelfde is als jouw I. dus sorry als je dat vervelend vindt, zo bedoelde ik het niet.
I. haar 2e naam is O.livia
Enne... ik vind het helemaal niet erg hoor... don't worry Een geboortekaartje mag altijd maar toestemming / goedkeuring vragen ?? Ben jij gek! Ieder mag zn kind noemen als ie zelf wil.. en dat onze smaken toevallig hetzelfde zijn.. maakt toch niet uit? Nee hoor dat zou ik niet eens willen... laat mij maar 9 maanden op dat kaartje wachten!
Roodkapje- Prater
Ja 5 jaar en 9 maanden waarschijnlijk (helaas)..
Oh en dan gaan we een shop meeting in London houden bij de Monsoon en Gap!
Marin- Lady Post-a-lot
Maar ben andersom over paar maanden heel erg benieuwd naar de naam die jullie gaan kiezen! Hoop dat jullie er beetje uit komen!
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Ja 5 jaar en 9 maanden waarschijnlijk (helaas)..
Moeten we daar zolang mee wachten Enne.. haal PP eens over joh:P Zo lang kan ik niet wachten
Roodkapje- Prater
Marin schreef:Maar ben andersom over paar maanden heel erg benieuwd naar de naam die jullie gaan kiezen! Hoop dat jullie er beetje uit komen!
Oh god... ik ook! Ik krijg al kriebels als ik eraan denk....
Roodkapje- Prater
Zijn er al namen op het lijstje bij gekomen?
Billie is lief, maar doet me denken aan de kast van de IKEA. Wat ik dan wel weer cool vind is Bobbie & Boris
Billie is lief, maar doet me denken aan de kast van de IKEA. Wat ik dan wel weer cool vind is Bobbie & Boris
Gast- Gast
Hahaha jullie onderschriften onder elkaar zijn grappig
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Hahaha jullie onderschriften onder elkaar zijn grappig
Haha, nu je het zegt
Gast- Gast
Toch heb ik een aantal dubbele namen die ik wel erg leuk vind haha!
Btw. Aurelie is ook leuk!
Gast- Gast
Pippa schreef:Toch heb ik een aantal dubbele namen die ik wel erg leuk vind haha!
Hahaha Ik zie nu ook pas onze onderschriften onder elkaar.. was me niet opgevallen Marin!
Billie hahaha.. tja.. .de Billy boekenkast.. .Wij zijn wel super Ikea fan:P dus in dat opzicht zou het kunnen.. .Mijn vader noemde O. in mijn buik ook altijd Billy omdat wij elke week daar wel een avondje eten met het gezin en mijn halve vriendengroep daar werkt en ons huis instort als je hard Ikea roept;)
Aurelie vind ik ook leuk. Ik heb alle namen in word gezet, net uitgeprint op mijn werk en neem ze mee naar huis. Geef ze zo aan manlief en laat hem strepen (als ie niet keihard mijn kookeiland aan het maken is;) ).
Welke dubbele namen vind je leuk Pippa?
Roodkapje- Prater
An(na)-Sophie
Eva-Lot(te)
Bella-Florine
Emilie-Anne
Fiene-Julie
Julia-Anais
Robert-Jan (zo heten onze vaders )
Charlie-Victor
David-Alexander
Guus-Willem
Laurens-Victor
Sam-Lucas
http://www.familyberry.com/index.cfm?q=7BCFC7CA05CBBDB16675244DAA365372 van deze website
Maar... ik zal ze niet aan mijn kind geven, dat niet.
Eva-Lot(te)
Bella-Florine
Emilie-Anne
Fiene-Julie
Julia-Anais
Charlie-Victor
David-Alexander
Guus-Willem
Laurens-Victor
Sam-Lucas
http://www.familyberry.com/index.cfm?q=7BCFC7CA05CBBDB16675244DAA365372 van deze website
Gast- Gast
Hmm sorry dat vind ik niet echt wat pippa. Sommige kunnen nog wel zoals Anna-Sophie maar Charlie-Victor niet echt.
Marin- Lady Post-a-lot
Leuk topic! Hier namen die bij ons kans maken in de toekomst:
Sophie
Leonore
Eleonore
Julia
Juliette
Josephine
Frederique
Emma
Amélie
Liselotte
Madelon
Rosalie
Rozemarijn/Roosmarijn
Sofia / Sophia
Valérie
Sarah
Madelief
Isabella / Isabelle
Florine
Floris
Florian
Tobias
Tristan
Julius
Hugo
Laurens
Pepijn
Arthur
Collin
Ewout
Wouter
Florent
Fabian
Julian
Jonathan / Nathan
Lennart
Maurits
Maurice
Victor
Olivier
Pieter
Roelof (vernoeming in ons geval)
Thomas
Lucas
"mijn" namen staan er ook tussne . Ik weet alleen niet of mijn vriend het daar mee eens is,,,
Sophie
Leonore
Eleonore
Julia
Juliette
Josephine
Frederique
Emma
Amélie
Liselotte
Madelon
Rosalie
Rozemarijn/Roosmarijn
Sofia / Sophia
Valérie
Sarah
Madelief
Isabella / Isabelle
Florine
Floris
Florian
Tobias
Tristan
Julius
Hugo
Laurens
Pepijn
Arthur
Collin
Ewout
Wouter
Florent
Fabian
Julian
Jonathan / Nathan
Lennart
Maurits
Maurice
Victor
Olivier
Pieter
Roelof (vernoeming in ons geval)
Thomas
Lucas
"mijn" namen staan er ook tussne . Ik weet alleen niet of mijn vriend het daar mee eens is,,,
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
ik heb de lijst voorgelegd bij manlief. Hij kijkt er morgen naar maar er zijn sowieso 3 afvallers die hij echt vreselijk vindt.. meer wilde hij er nu niet over kwijt... morgen horen jullie meer!:
Noor , Pippa en Fiene
Noor , Pippa en Fiene
Roodkapje- Prater
Daar heb ik een keer bij gekraamd. Wel op zijn Zweeds uitgesproken.Pippa schreef:An(na)-Sophie
Eva-Lot(te)
Bella-Florine
Emilie-Anne
Fiene-Julie
Julia-Anais
Charlie-Victor
David-Alexander
Guus-Willem
Laurens-Victor
Sam-Lucas
Ik vind de meeste van deze dubbele namen ook niet klinken.
Anna-may?
Gast- Gast
Ik ben er ook niet weg van... maar van de meeste dubbele namen niet... Die S.abine U.itslag heeft een dochter gekregen Anna-Belle... Dan denk ik ook... waarom niet gewoon Annabelle? Of Annabel?
Roodkapje- Prater
We waren zaterdag in de Efteling, toen hoorden mijn vriend en ik dat een vader iets tegen zijn zoontje zei. Maar die naam ben ik 2 dagen ervoor tegen gekomen ergens en vindt hem zo mooi! Heb hem nooit eerder gehoord, dus vriend en ik keken elkaar van huh? Dat is te toevallig!
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: