Help wij zoeken namen - topic
+17
Diese
Ilargi
Nana
Marin
woezel
Mamsie
LMCurious
Bloem86
vlinder-19
Jezzie
Shy
moepie
Darius
Floor
Ster
Flower_L
Roodkapje
21 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Help wij zoeken namen - topic
[quote="Rejoy."]
Ik ben echt veel eisend hoor
Ingmar vind ik te lang bij de naam van onze dochter en eigenlijk ook niet mooi. Sven, Benthe en Merle vind ik leuk maar deze namen komen al voor om ons heen, dat wil ik niet. Silke is ook niet echt mijn naam...
dit zijn de namen die ik al eens heb opgeschreven (lang niet allemaal Scandinavisch hoor), de een vind ik leuker dan de ander, mijn man vind er maar een enkele leuk.
Ivar
Mas
Mert
Fern
Ivan
Iven
Enis
Iben
Reni
Irem
Rune
Lune
Imme
Jade
Ines
Nore
Line
Roodkapje schreef:
Moepie: Scandanavische namen: Ingmar, Sven of Bent(h)e, Merle of Silke?
Ik ben echt veel eisend hoor
Ingmar vind ik te lang bij de naam van onze dochter en eigenlijk ook niet mooi. Sven, Benthe en Merle vind ik leuk maar deze namen komen al voor om ons heen, dat wil ik niet. Silke is ook niet echt mijn naam...
dit zijn de namen die ik al eens heb opgeschreven (lang niet allemaal Scandinavisch hoor), de een vind ik leuker dan de ander, mijn man vind er maar een enkele leuk.
Ivar
Mas
Mert
Fern
Ivan
Iven
Enis
Iben
Reni
Irem
Rune
Lune
Imme
Jade
Ines
Nore
Line
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Moepie, ik vind Imre ook leuk, is volgens mij origineel een jongensnaam maar ik vind het leuker voor een meisje.
Gast- Gast
Moepie, en Irvy?
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Arden; zo heet het zoontje van mijn nicht. Ik vind het ook een leuke naam hoor maar daarom valt hij wel af
Mamsie; hoe spreek ik dat dat uit? Op z'n engels?
Mamsie; hoe spreek ik dat dat uit? Op z'n engels?
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Gewoon Irvie
Mamsie- Ratel
Mamsie schreef:Gewoon Irvie
Ilvie / Ilvy vind ik ook leuk Moepie....
Verder heb ik 2 Zweedse neefjes die M.att en F.inn heten ( die laatste vind ik wat slecht gekozen, gezien de betekenis: Einde) Niet echt leuk voor hem daar lijkt me...
Ik ken nog een Jören en een Kaj dat wellicht iets voor jullie? Meisjesnamen vindt ik in die stijl zelf wel lastig....
Oh nog een jongensnaam uit Noorwegen: N.isse , blijft leuk vind ik:)
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Ik vind Rosie een erg leuke meisjesnaam. Daarnaast heb je ook ook Cassie, Merve en Erin.
Voor jongens ben ik fan van Olivier (jaja, ook - sorry ik zag zojuist dat je al een Olivier hebt ) en Gabriel. Daarnaast heb je ook Joshua, Caron (Schotse naam) en Aidan/Aiden.
Voor jongens ben ik fan van Olivier (jaja, ook - sorry ik zag zojuist dat je al een Olivier hebt ) en Gabriel. Daarnaast heb je ook Joshua, Caron (Schotse naam) en Aidan/Aiden.
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Roodkapje schreef:
Marin: ja, jij en ik zijn gewoon hetzelfde qua smaak joh Je spreekt mijn dochters naam inderdaad zo uit. Mooie naam he
Julius zou ik doen als ik geen man had... die moet ik nog even overtuigen, heb 'm al een hele tijd niet voorgelegd dus wellicht denkt ie er nu anders over.. Hij denkt steeds aan het aapje van Paul Frank als ie die naam hoort.. ( gelukkig heb ik nu een weerwoord, want van O.livier is ook een tvprogramma op babytv, van aapje O.livier )
L.uce vind ik prachtig.. maar ja, wel wat bedenkingen om de naam van mijn man zijn ex (die nog met hem werkt etc. - ik wil niet dat ze denkt dat het een vernoeming is oid:) en ik mag haar totaal niet so....) Madeleine vind ik mooi, maar dan op z'n Engels... en dan past het wellicht niet in het rijtje kindjesnamen.... Eleonore schrijf ik erbij, hoewel het een crime is om uit te spreken Moet er nu al over nadenken waar ik begin Claire kan hier niet... die stomme R, daar blijven wij hier op hangen . Zo'n Kak-R. Om dezelfde reden zou ik Fleur ook nooit kiezen maar dat vind ik wel een leuke naam.
Ik zag net ergens Billie voorbij komen.... vind ik toch zo'n stoere meiden naam... maar ja, past niet bij mijn stijl.. dat is echt zo'n opwellingnaam bij mij... Zo had ik Bloeme bij M.yrthe op het lijstje... ik ben blij dat ik het nooit heb gedaan. Een meisje bij haar in de klas heet zo... denk je origineel te zijn heb je nog bijna 2 dezelfde namenkindjes in de klas
Hahaha ja het zou me niets verbazen als onze namen heel erg op die van jullie gaan lijken, of in elk geval in elkaars lijstje voorkomen.
Billie is ook stoer, maar niet mijn smaak.
Celeste staat trouwens ook op mijn lijstje Eleonore is lastig qua uitspraak ja, ik ken een Ellenoor, maar ook een Elejonore zeg maar.
Heb even mijn lijst er bij gepakt, alleen de jongensnamenlijst is niet compleet (ik ben m'n vorige lijst kwijtgeraakt dus moest opnieuw beginnen)
Ilène
Luce
Emma
Madeleine
Saar
Eleonore
Isabelle
Noor
Lily
Maud
Eline
Elin
Olivia
Nina
Nine
Ninde
Ninthe
Margit
Stella
Daphne
Marin
Maren
Babette
Vienne
Alice
Marthe
Marijn
Alexa
Fiore
Lux
Carlotte
Corinne
Céleste
Marlot
Quinne
Améline
Emilie
Daphne
Olivier / Ollie
Benjamin
Max
Raphael / Raaf
Felix
Julian
Marius
Michiel / Chiel
Quint
Quinten
Diede(rik)
Samuel
Denk niet dat je alles mooi zult vinden hoor, maar dan heb je even een idee
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
@Marin, bij ons zit Olivier er al zo ingebakken dat als we het over een toekomstig kind hebben we hem voor het gemak ollie noemen
Nu maar hopen dat niet iemand te dichtbij eerder is haha
Voor jongens verder hebben wij: Julius, Maurits, Laurens, Quirijn, Jacco, Krijn, en Silvijn (Merlijn vind ik ook erg leuk, maar dat lijkt teveel op mijn eigen naam)
Voor meisjes: Philine, Juliette, Charlotte, Aurelie, Rosalie, Cecile, Carolijne en Valerie
Nog net geen dubbele namen... Maar verder druipt ons lijstje van kak (al noemen we het voor de vorm liever klassiek)
Voor jongens verder hebben wij: Julius, Maurits, Laurens, Quirijn, Jacco, Krijn, en Silvijn (Merlijn vind ik ook erg leuk, maar dat lijkt teveel op mijn eigen naam)
Voor meisjes: Philine, Juliette, Charlotte, Aurelie, Rosalie, Cecile, Carolijne en Valerie
Nog net geen dubbele namen... Maar verder druipt ons lijstje van kak (al noemen we het voor de vorm liever klassiek)
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Goochempie schreef:@Marin, bij ons zit Olivier er al zo ingebakken dat als we het over een toekomstig kind hebben we hem voor het gemak ollie noemen
Haha nee, gewoon kak maar wel echt iets voor jou (jullie?) haha
Mijn vriend vind alle namen die ik leuk vind apart (terwijl er echt ook namen bij zitten die 'normaal' zijn) Hij wil echt van die saaie mutsen namen haha.. Dat wil ik juist niet
Gast- Gast
Ebru, lidwien, Rubina, Lidewei, Georgina, Moureen, Juliette, Fabienne, Fenna, Sandrijn, Violijn, Quirijn (kwierijn), Lisanne, Kara, Milanne, Kirstin, Frederique, Tirza, Leandra.
Wessel, Winston, Marek, Kyan, Esper, Mesam, Robbie, Jonah/Jonathan, Nathaniel, Reinier, Pepijn, Ervin, Lennard, Sjors, Gregor, Iente,
Wessel, Winston, Marek, Kyan, Esper, Mesam, Robbie, Jonah/Jonathan, Nathaniel, Reinier, Pepijn, Ervin, Lennard, Sjors, Gregor, Iente,
Mamsie- Ratel
Haha was ik met mijn lijstje bezig , zie ik dat we veel dezelfde hebben. Quirijn kan idd voor alle 2, ken een meisje dat zo heet.
Mamsie- Ratel
Goochempie schreef:@Marin, bij ons zit Olivier er al zo ingebakken dat als we het over een toekomstig kind hebben we hem voor het gemak ollie noemen
Jou namenlijstje had de mijne kunnen zijn.... ! Jacco en Krijn vind ik dan meer iets voor poppenkastpoppen maar verder
Oh en over dubbele namen... hier zei mn man.. we kunnen ook vernoemen als het een meisje wordt naar beide zussen... C.harlotte-S.ophie bijvoorbeeld... tja.. is dat niet een beetje te??
Onze jongen noemen we ook Ollie Is en blijft een leuke naam al zeg ik het zelf Wij noemen het ook klassiek ipv kak.. al is het natuurlijk hartstikke kak:P
Maar ik wil niet standaard voor een hockeyclub moeten kiezen terwijl mijn zoon misschien liever voetbalt of naar scouting gaat ofzo
Roodkapje- Prater
Carlijne, Felice, Poppedijn, Marenthe, Madelon, Vivienne, Emmelien, Zwanette
Axel, Christian, Flodewijk, Roderick, Roeland, Tjebbe, Xandrijn
even met de top gooische namen erbij in die lijst staan twee van de drie namen van onze kinderen ook haha (niet hier). Die van de oudste dus niet
even met de top gooische namen erbij in die lijst staan twee van de drie namen van onze kinderen ook haha (niet hier). Die van de oudste dus niet
Gast- Gast
Arden schreef:Carlijne, Felice, Poppedijn, Marenthe, Madelon, Vivienne, Emmelien, Zwanette
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Haha wat schattig en leuk!
Ik wilde dus al 10 jaar lang Julia voor een meisje..heb ik net een maand een vriend, bevalt zijn zus van een Julia. Fijn.... Ben er intussen wel overheen, maar moest gewoon echt huilen haha.
Marin- Lady Post-a-lot
Arden schreef:Carlijne, Felice, Poppedijn, Marenthe, Madelon, Vivienne, Emmelien, Zwanette
Zwanette ? Flodewijk? Poppedijn ( M.arjoleintje Poppedijntje zei mn paps tegen mn zusje vroeger:P maar als roepnaam )
Roodkapje- Prater
Marin, daar zou je toch bijna een andere vriend voor zoeken!
Gast- Gast
Roodkapje schreef:Arden schreef:Carlijne, Felice, Poppedijn, Marenthe, Madelon, Vivienne, Emmelien, Zwanette
Zwanette ? Flodewijk? Poppedijn ( M.arjoleintje Poppedijntje zei mn paps tegen mn zusje vroeger:P maar als roepnaam )
Ik weet niet of Poppedijn erin stond, die verzon ik zelf (maar is wel echt een naam haha) en tsja die andere kan ik ook niks aan doen
Gast- Gast
Ik vind te kak namen trouwens ook niet mooi. Dubbele namen ook niet (al heeft m'n vriend wel een dubbele naam haha, maar hij is ook een kakker). Klassiek klinkt beter idd
Marin- Lady Post-a-lot
Arden schreef:Marin, daar zou je toch bijna een andere vriend voor zoeken!
Hahaha ik dacht het heel even, maar niet serieus ik dacht wel echt godver, nu klopt m'n toekomstbeeld niet meer haha.
Marin- Lady Post-a-lot
Flodewijk moest denk ik Lodewijk zijn, alleen stotterde Pa wat toen hij hem ging aangeven bij het gemeentehuis?
FfffffffffffffffffffLodewijk!
FfffffffffffffffffffLodewijk!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Roodkapje schreef:Goochempie schreef:@Marin, bij ons zit Olivier er al zo ingebakken dat als we het over een toekomstig kind hebben we hem voor het gemak ollie noemen
Jou namenlijstje had de mijne kunnen zijn.... ! Jacco en Krijn vind ik dan meer iets voor poppenkastpoppen maar verder
Oh en over dubbele namen... hier zei mn man.. we kunnen ook vernoemen als het een meisje wordt naar beide zussen... C.harlotte-S.ophie bijvoorbeeld... tja.. is dat niet een beetje te??
Onze jongen noemen we ook Ollie Is en blijft een leuke naam al zeg ik het zelf Wij noemen het ook klassiek ipv kak.. al is het natuurlijk hartstikke kak:P
Maar ik wil niet standaard voor een hockeyclub moeten kiezen terwijl mijn zoon misschien liever voetbalt of naar scouting gaat ofzo
Haha ja Punkie, vette Kak I It
Haha en Jacco dat zou een verbastering zijn naar de vader van m'n vriend en het is kATrijn malle Krijn is officieel weer een afkorting van Quirijn.
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Whahahahha .... Lejow geweldig!
Marin: Sommige dubbele namen kunnen opzich wel. Maar je hebt ook namen die helemaal niet bij elkaar passen als je ze achter elkaar zet... Ik zag net op babybytes een baby op een foto die heette C.helsea-Jaylinn . Kan me niet voorstellen dat je dat in 1 adem uitspreekt
J.ulia is gewoon een mooie naam.. Mijn zusje wil haar dochter J.uliette noemen ( maar ze weet niet eens of ze kinderen wil..) Ik heb ook C.harlotte al van haar gepikt als 4e naam voor mijn 2e. Vond ze ook niet zo leuk.. maar ja, dalijk kies ik een naam niet en wil ze nooit kinderen of tegen die tijd is het niet meer haar smaak oid
Marin: Sommige dubbele namen kunnen opzich wel. Maar je hebt ook namen die helemaal niet bij elkaar passen als je ze achter elkaar zet... Ik zag net op babybytes een baby op een foto die heette C.helsea-Jaylinn . Kan me niet voorstellen dat je dat in 1 adem uitspreekt
J.ulia is gewoon een mooie naam.. Mijn zusje wil haar dochter J.uliette noemen ( maar ze weet niet eens of ze kinderen wil..) Ik heb ook C.harlotte al van haar gepikt als 4e naam voor mijn 2e. Vond ze ook niet zo leuk.. maar ja, dalijk kies ik een naam niet en wil ze nooit kinderen of tegen die tijd is het niet meer haar smaak oid
Roodkapje- Prater
Goochempie schreef:Roodkapje schreef:Goochempie schreef:@Marin, bij ons zit Olivier er al zo ingebakken dat als we het over een toekomstig kind hebben we hem voor het gemak ollie noemen
Haha ja Punkie, vette Kak I It
Haha en Jacco dat zou een verbastering zijn naar de vader van m'n vriend en het is kATrijn malle Krijn is officieel weer een afkorting van Quirijn.
Oh ik moet op nieuwe moedercursus gezakt
Roodkapje- Prater
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: