Help wij zoeken namen - topic
+17
Diese
Ilargi
Nana
Marin
woezel
Mamsie
LMCurious
Bloem86
vlinder-19
Jezzie
Shy
moepie
Darius
Floor
Ster
Flower_L
Roodkapje
21 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Help wij zoeken namen - topic
Wij zijn er ook nog lang niet uit. Mijn vriend heeft een naam die hij erg leuk vindt en ik nu op dit moment 3!
Ik ben nog steeds nieuwe namen aan het zoeken in de hoop dat mijn vriend dat leuker vindt dan die ene naam
Ik ben nog steeds nieuwe namen aan het zoeken in de hoop dat mijn vriend dat leuker vindt dan die ene naam
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Oh wat heb ik het makkelijk als ik dit allemaal lees.
Wij weten al heel lang een leuke jongens- en meisjesnaam!
Mijn schoonmoeder zei gisteren, nu moeten jullie namen gaan bedenken.
Waarop wij tegelijk zeiden, die hebben we al! Ze was helemaal verbaasd!
@roodkapje, ik vind dafne er leuk bij passen.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Wat leuk dat jullie inderdaad nu al namen hebben.Jezzie89 schreef:Oh wat heb ik het makkelijk als ik dit allemaal lees.
Voor een meisje was ik er al uit, en mijn vriend was het daar later mee eens haha.
Maar goed we krijgen een jongen dus wordt het toch nog lastig.
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Roodkapje: Elize, Elise, Felisha, Faylize, Sannemarijn
Jonah ( kan voor zowel jongen als meisje ) Mees, Julian, Stijn, Theye
Jonah ( kan voor zowel jongen als meisje ) Mees, Julian, Stijn, Theye
vlinder-19- Prater
- Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11
Heel fijn, weer een namen topic! Hier komen we er ook nog niet uit samen!
Al staat de naam voor mij al aardig vast, mijn vriend is nog niet overtuigd!!!
Ik snap wat sommige bedoelen met lieve namen!! Ik roep dat ook telkens. En zelf wil ik geen naam langer dan 3 lettergrepen.
De naam die ik mooi bij I.se (onze dochter dus..) vind passen is N.ina!
Roodkapje: Ik vind bij jullie namen J.ulia ook erg mooi staan!! Is dit helemaal geen kanshebber bij je man?
Rejoy: Y.inthe & I.se?!
Ik kan echt niet meedenken over jongensnamen! Wat dat betreft maar goed dat we weer een meid krijgen.. Hier waren we anders nooit uitgekomen denk ik!
Ik zal nog even verder brainstormen...
Al staat de naam voor mij al aardig vast, mijn vriend is nog niet overtuigd!!!
Ik snap wat sommige bedoelen met lieve namen!! Ik roep dat ook telkens. En zelf wil ik geen naam langer dan 3 lettergrepen.
De naam die ik mooi bij I.se (onze dochter dus..) vind passen is N.ina!
Roodkapje: Ik vind bij jullie namen J.ulia ook erg mooi staan!! Is dit helemaal geen kanshebber bij je man?
Rejoy: Y.inthe & I.se?!
Ik kan echt niet meedenken over jongensnamen! Wat dat betreft maar goed dat we weer een meid krijgen.. Hier waren we anders nooit uitgekomen denk ik!
Ik zal nog even verder brainstormen...
Bloem86- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind Xavier een erg leuke naam bij de rest van de kids.
Van de al genoemde namen vind ik Rosalie ook leuk. En Sebas.
Voor een meisje zou ik Limme en Norah ook leuk vinden bij jullie. Ik vind voor een jongen Oscar ook heel leuk, maar weet niet of het nog een keer een O mag zijn. Lucien misschien, Ruben. ik denk nog ff verder voor je...
Voor een meisje zou ik Limme en Norah ook leuk vinden bij jullie. Ik vind voor een jongen Oscar ook heel leuk, maar weet niet of het nog een keer een O mag zijn. Lucien misschien, Ruben. ik denk nog ff verder voor je...
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Silvie, Bodei, Meesa, Justien, Livina, Helmi, Lorelei, River, Florine.
Mink, Wendel, Julian. Eize, Timo, Nils, Sieme, Rolf, Florian.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
B.loem ik vind N.ina ook superleuk bij I.se... Maar Y.inthe ook trouwens Er kan best veel bij I.se denk ik:)
I.se en R.osa
I.se en E.lin
I.se en F.iene
I.se en N.inthe
I.se en Y.inthe
I.se en F.emke
I.se en C.ato
I.se en M.ila
I.se en N.oa
I.se en L.otte
I.se en L.aure
I.se en E.line
I.se en M.ara
I.se en M.yrthe
I.se en S.arah
I.se en L.inde
I.se en N.ina
etc..
Maar mannen he
J.ulia tja.... hij staat hier elke keer op het lijstje ... ik vind het een prachtige naam.. voor mij zou ie meteen favoriet zijn.. manlief heeft niet duidelijk uitgesproken dat hij het helemaal niet ziet zitten, maar ik merk aan zijn reactie dat het ook niet de naam is denk ik... Hij wil sowieso geen top 10 namen dus dat is eigenlijk al de afvaller dan he? Als 2e naam zou hij het geen probleem vinden , zo ging het ook met S.ophie bij de 1e... Mijn topfavoriet toen.. werd toch de 2e naam...
We gaan het er volgende week nog eens even over hebben
Ik weet niet wie Dafne opperde... Het is echt niet mijn naam ondanks het wellicht wel zou staan.. Mijn man is van dat soort namen fan Ik alleen dus niet... Hij had echt een andere vrouw moeten zoeken om kinderen mee te krijgen en samen te leven. Onze smaken zijn echt uitersten.
I.se en R.osa
I.se en E.lin
I.se en F.iene
I.se en N.inthe
I.se en Y.inthe
I.se en F.emke
I.se en C.ato
I.se en M.ila
I.se en N.oa
I.se en L.otte
I.se en L.aure
I.se en E.line
I.se en M.ara
I.se en M.yrthe
I.se en S.arah
I.se en L.inde
I.se en N.ina
etc..
Maar mannen he
J.ulia tja.... hij staat hier elke keer op het lijstje ... ik vind het een prachtige naam.. voor mij zou ie meteen favoriet zijn.. manlief heeft niet duidelijk uitgesproken dat hij het helemaal niet ziet zitten, maar ik merk aan zijn reactie dat het ook niet de naam is denk ik... Hij wil sowieso geen top 10 namen dus dat is eigenlijk al de afvaller dan he? Als 2e naam zou hij het geen probleem vinden , zo ging het ook met S.ophie bij de 1e... Mijn topfavoriet toen.. werd toch de 2e naam...
We gaan het er volgende week nog eens even over hebben
Ik weet niet wie Dafne opperde... Het is echt niet mijn naam ondanks het wellicht wel zou staan.. Mijn man is van dat soort namen fan Ik alleen dus niet... Hij had echt een andere vrouw moeten zoeken om kinderen mee te krijgen en samen te leven. Onze smaken zijn echt uitersten.
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
LMCurious schreef:Ik vind Xavier een erg leuke naam bij de rest van de kids.
S.ebas vind ik niets, heb een neefje sebastiaan.. dus dat is dan zo dubbel... R.osalie zal ik hier eens opperen.. manlief nog niet langer als 5 minuten zien vanmorgen dus kwam er niet van Daar hebben we toch meer tijd voor nodig... X.avier krijg ik echt mn mond niet uit De R spreken we hier heel raar uit. Op z'n Frans is niet handig ivm O. zij naam op z'n Nederlands, zo verwarrend..
L.imme en N.orah stonden bij nr 1 op het lijstje , maar die vonden we beiden toch niet goed genoeg voor De naam...
O.scar zal ik zelf niet kiezen omdat ik steeds denk aan een groen monstertje in een prullenbak Maar wel een leuke naam! Liever geen 2e O. maar in principe maakt dat niet veel uit De voorletters van O. zijn L.O. dus een L. zou vervelender zijn eigenlijk.
L.ucien lijkt te veel op de naam van mijn mans ex. Daarom twijfel ik zelf ook over L.ucy, L.uce etc...
Laatst aangepast door Roodkapje op za 28 jan 2012 - 4:17; in totaal 1 keer bewerkt
Roodkapje- Prater
Mamsie schreef:Silvie, Bodei, Meesa, Justien, Livina, Helmi, Lorelei, River, Florine.
Leuke namen! S.ilvie, R.iver, F.lorine, N.ils, S.ieme, F.lorian vind ik leuk!
Roodkapje- Prater
Bloem, I.se vind ik een hele leuke naam, die naam staat is ook wel een kanshebber. Ik vind de namen ook wel bij elkaar passen.
RK: hoe spreken jullie xavier uit dan? Is dat niet meer: ksavjee? Dan spreek je de 'r' helemaal niet uit.
RK: hoe spreken jullie xavier uit dan? Is dat niet meer: ksavjee? Dan spreek je de 'r' helemaal niet uit.
Gast- Gast
Rejoy. schreef:Bloem, I.se vind ik een hele leuke naam, die naam staat is ook wel een kanshebber. Ik vind de namen ook wel bij elkaar passen.
Ik doelde of op zn frans... of met die R... op z'n Frans vind ik niet kunnen omdat we O.livier gewoon op z'n Nederlands uitspreken en iedereen steeds verbeteren ... En op z'n Nederlands zitten we met diezelfde R. als bij O.livier, waar ik ook tijden over heb zitten twijfelen..... !
heb het berichtje een beetje aangepast hierboven..
Roodkapje- Prater
Roodkapje schreef:Mamsie schreef:Silvie, Bodei, Meesa, Justien, Livina, Helmi, Lorelei, River, Florine.
Ik heb tijdens de zwangerschap van E ook een hele tijd met Florine in mijn hoofd gezeten. Maar mijn man vind dat niets.
Het blijft moeilijk he een naam vinden. Maar jullie zijn al mooi op tijd aan het brainstormen.
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
woezel schreef:Roodkapje schreef:Mamsie schreef:Silvie, Bodei, Meesa, Justien, Livina, Helmi, Lorelei, River, Florine.
Ik heb tijdens de zwangerschap van E ook een hele tijd met Florine in mijn hoofd gezeten. Maar mijn man vind dat niets.
Het blijft moeilijk he een naam vinden. Maar jullie zijn al mooi op tijd aan het brainstormen.
We moeten wel helaas... althans, ik ben namen aan het inventariseren... We gaan over 1,5 week bij het zwembad in Marokko de lijstjes er eens bijpakken en kijken of de zon ons wat inspiratie geeft Voorgaande keren was het ook een drama...
Bij I. wisten we ook niet wat het zou worden.. dus moesten we een jongens en meiden naam... Ze zou als ze een jongen was geweest : Q.uirijn I.an F.ender hebben geheten..
Roodkapje- Prater
Roodkapje schreef:Mamsie schreef:Silvie, Bodei, Meesa, Justien, Livina, Helmi, Lorelei, River, Florine.
Nou mooi dan kan je weer wat toevoegen aan je lijstje.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Oh oh oh ik ga vanavond als ik thuis ben even m'n lijst voor je door kijken! Ik heb m laatst weer aangevuld namelijk.
Voor een meisje is bij mij nu Ilène favoriet, volgens mij spreek je dat t zelfde uit als jouw tweede toch? En als jongensnaamnog steeds Olivier, net als bij jou hahaha oh wat erg eigenlijk, sorry ;-) Emma vind ik ook heel mooi en Madeleine ook. Oh en Eleonore.
M'n vriend vind Claire en Fleur ook lekkere kak namen maar die vind ik stom, té kak. Nine, Ninde, Fiore, Luce staan allemaal ook nog hoog bij mij. Misschien heb je hier al wat aan maar anders kijk ik nog wel even m'n lijst door, weet t ook niet helemaal uit m'n hoofd.
En als jongensnaam moet je eigenlijk toch wel Julius doen! Die wilde jij toch zo graag?
Voor een meisje is bij mij nu Ilène favoriet, volgens mij spreek je dat t zelfde uit als jouw tweede toch? En als jongensnaamnog steeds Olivier, net als bij jou hahaha oh wat erg eigenlijk, sorry ;-) Emma vind ik ook heel mooi en Madeleine ook. Oh en Eleonore.
M'n vriend vind Claire en Fleur ook lekkere kak namen maar die vind ik stom, té kak. Nine, Ninde, Fiore, Luce staan allemaal ook nog hoog bij mij. Misschien heb je hier al wat aan maar anders kijk ik nog wel even m'n lijst door, weet t ook niet helemaal uit m'n hoofd.
En als jongensnaam moet je eigenlijk toch wel Julius doen! Die wilde jij toch zo graag?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
En Quarijn is voor nu daarmee afgedaan? Vind ik echt heel mooi! Nooit eerder gehoord, maar staat perfect bij de rest!
Voor een meisje vind ik Charly ook wel mooi erbij passen. Verder vind ik meisjesnamen in jullie smaak lastiger volgens mij. Qua jongensnamen vond ik de iets minder standaard leuker, maar Dave vaak niet zo. Dus dat vind ik makkelijker hoor.
Ik vond Xavier inderdaad mooi omdat ik juist dacht dat Olivier ook op zn Frans was... maar nee, dan is het inderdaad niks als je er dan een R bij wilt gaan uitspreken!
Aangezien de O niet direct afviel; Olav/Olaf misschien? Fedde, Armijn, Tibbe, Raoul, Bartho, Matz, Silvijn.
Voor een meisje vind ik Charly ook wel mooi erbij passen. Verder vind ik meisjesnamen in jullie smaak lastiger volgens mij. Qua jongensnamen vond ik de iets minder standaard leuker, maar Dave vaak niet zo. Dus dat vind ik makkelijker hoor.
Ik vond Xavier inderdaad mooi omdat ik juist dacht dat Olivier ook op zn Frans was... maar nee, dan is het inderdaad niks als je er dan een R bij wilt gaan uitspreken!
Aangezien de O niet direct afviel; Olav/Olaf misschien? Fedde, Armijn, Tibbe, Raoul, Bartho, Matz, Silvijn.
LMCurious- Prater
nog even gezocht naar meisjesnamen; Tessel, Celest, Catalijne, Filine.
En pascal nog voor een jongen misschien.
Succes, ben eigenlijk best blij dat we die discussies niet meer hebben, was hier ook echt een ramp...
En pascal nog voor een jongen misschien.
Succes, ben eigenlijk best blij dat we die discussies niet meer hebben, was hier ook echt een ramp...
LMCurious- Prater
Lm : Quirijn valt af... de kinderen hebben nu een nieuwe achternaam beginnend met een K. ik vind 2 x die klank achter elkaar niet zo mooi denk ik ?? Of wel? de naam zelf blijft wel mooi!
Van jouw namen zie ik veel namen voorbij komen die op eerdere lijstje hebben gestaan en ook namen die ik op dit lijstje helemaal ben vergeten ! Cathelijne is ook 1 van mijn favo's , maar ja, heb je hetzelfde... die klank voor / achternaam. Je zegt zelf niet vaak voor en achternaam samen, maar ik denk dan meer voor later op school oid!.
Celest(e) vind ik ook wel mooi maar 1 van mijn goede vriendinnen haar dochter heet zo. Hoewel ik het er niet om zou laten al het DE naam is... dat gevoel heb ik nu niet....maar ik schrijf 'm erbij!
Van de jongensnamen : Silvijn vind ik heel mooi!!!Fedde ook!
Dank je voor het meedenken ! Allemaal trouwens !! Super... !
LM: ik ga ook blij zijn dat ik na deze dat nooit meer hoef te doen.. namen verzinnen ! Meestal is het trouwens zo dat als ik ben bevallen de leuke namen om mijn oren vliegen Maar ja, dan heb ik er niets meer aan!
Marin: ja, jij en ik zijn gewoon hetzelfde qua smaak joh Je spreekt mijn dochters naam inderdaad zo uit. Mooie naam he
Julius zou ik doen als ik geen man had... die moet ik nog even overtuigen, heb 'm al een hele tijd niet voorgelegd dus wellicht denkt ie er nu anders over.. Hij denkt steeds aan het aapje van Paul Frank als ie die naam hoort.. ( gelukkig heb ik nu een weerwoord, want van O.livier is ook een tvprogramma op babytv, van aapje O.livier )
L.uce vind ik prachtig.. maar ja, wel wat bedenkingen om de naam van mijn man zijn ex (die nog met hem werkt etc. - ik wil niet dat ze denkt dat het een vernoeming is oid:) en ik mag haar totaal niet so....) Madeleine vind ik mooi, maar dan op z'n Engels... en dan past het wellicht niet in het rijtje kindjesnamen.... Eleonore schrijf ik erbij, hoewel het een crime is om uit te spreken Moet er nu al over nadenken waar ik begin Claire kan hier niet... die stomme R, daar blijven wij hier op hangen . Zo'n Kak-R. Om dezelfde reden zou ik Fleur ook nooit kiezen maar dat vind ik wel een leuke naam.
Ik zag net ergens Billie voorbij komen.... vind ik toch zo'n stoere meiden naam... maar ja, past niet bij mijn stijl.. dat is echt zo'n opwellingnaam bij mij... Zo had ik Bloeme bij M.yrthe op het lijstje... ik ben blij dat ik het nooit heb gedaan. Een meisje bij haar in de klas heet zo... denk je origineel te zijn heb je nog bijna 2 dezelfde namenkindjes in de klas
Van jouw namen zie ik veel namen voorbij komen die op eerdere lijstje hebben gestaan en ook namen die ik op dit lijstje helemaal ben vergeten ! Cathelijne is ook 1 van mijn favo's , maar ja, heb je hetzelfde... die klank voor / achternaam. Je zegt zelf niet vaak voor en achternaam samen, maar ik denk dan meer voor later op school oid!.
Celest(e) vind ik ook wel mooi maar 1 van mijn goede vriendinnen haar dochter heet zo. Hoewel ik het er niet om zou laten al het DE naam is... dat gevoel heb ik nu niet....maar ik schrijf 'm erbij!
Van de jongensnamen : Silvijn vind ik heel mooi!!!Fedde ook!
Dank je voor het meedenken ! Allemaal trouwens !! Super... !
LM: ik ga ook blij zijn dat ik na deze dat nooit meer hoef te doen.. namen verzinnen ! Meestal is het trouwens zo dat als ik ben bevallen de leuke namen om mijn oren vliegen Maar ja, dan heb ik er niets meer aan!
Marin: ja, jij en ik zijn gewoon hetzelfde qua smaak joh Je spreekt mijn dochters naam inderdaad zo uit. Mooie naam he
Julius zou ik doen als ik geen man had... die moet ik nog even overtuigen, heb 'm al een hele tijd niet voorgelegd dus wellicht denkt ie er nu anders over.. Hij denkt steeds aan het aapje van Paul Frank als ie die naam hoort.. ( gelukkig heb ik nu een weerwoord, want van O.livier is ook een tvprogramma op babytv, van aapje O.livier )
L.uce vind ik prachtig.. maar ja, wel wat bedenkingen om de naam van mijn man zijn ex (die nog met hem werkt etc. - ik wil niet dat ze denkt dat het een vernoeming is oid:) en ik mag haar totaal niet so....) Madeleine vind ik mooi, maar dan op z'n Engels... en dan past het wellicht niet in het rijtje kindjesnamen.... Eleonore schrijf ik erbij, hoewel het een crime is om uit te spreken Moet er nu al over nadenken waar ik begin Claire kan hier niet... die stomme R, daar blijven wij hier op hangen . Zo'n Kak-R. Om dezelfde reden zou ik Fleur ook nooit kiezen maar dat vind ik wel een leuke naam.
Ik zag net ergens Billie voorbij komen.... vind ik toch zo'n stoere meiden naam... maar ja, past niet bij mijn stijl.. dat is echt zo'n opwellingnaam bij mij... Zo had ik Bloeme bij M.yrthe op het lijstje... ik ben blij dat ik het nooit heb gedaan. Een meisje bij haar in de klas heet zo... denk je origineel te zijn heb je nog bijna 2 dezelfde namenkindjes in de klas
Roodkapje- Prater
Roodkapje:
Jongens:
Felix, Bo
Meisjes:
Flore, Noor, Lize, Ninthe, Nine, Alix
Jongens:
Felix, Bo
Meisjes:
Flore, Noor, Lize, Ninthe, Nine, Alix
Laatst aangepast door Nana op za 28 jan 2012 - 9:38; in totaal 1 keer bewerkt
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Voor een jongen vind ik Dinand er stoer bij.
Voor een meisje Sacha.
Voor een meisje Sacha.
Gast- Gast
Punk'd schreef:Voor een jongen vind ik Dinand er stoer bij.
Voor een meisje Sacha.
Laat ik nou een enorme "fan" van Kane zijn... Laten we dat maar niet doen... whaha....
Roodkapje- Prater
Voor meisjes Anna, louise, Sanne, esmee, lieke, Sara, Nora, Helena, Eva, jenna, lise/Lisa, Renate
Jongens vind ik heel moeilijk; Ivan, Dex, Morris, Noah, Maarten, thom, Stijn, jens
Jongens vind ik heel moeilijk; Ivan, Dex, Morris, Noah, Maarten, thom, Stijn, jens
Ilargi- Prater
- Aantal berichten : 777
Punten : 823
Registratiedatum : 18-11-10
@Roodkapje:
Amelie, Alix, Lauren, Isabeau, Philou, Mileine
Ju.lan, Rubin, Espen, Tobin, Iven, Silven
@Rejoy
-e namen: Lu.ne (naam dochter), Fenne, Laure, Elle, Emme, Jade, Li(e)ne, Lene, Hanne, June, Lane, Minne, Sare, Tove, Zonne
Verder nog: Ziva, Lova, Jula, Malin
Amelie, Alix, Lauren, Isabeau, Philou, Mileine
Ju.lan, Rubin, Espen, Tobin, Iven, Silven
@Rejoy
-e namen: Lu.ne (naam dochter), Fenne, Laure, Elle, Emme, Jade, Li(e)ne, Lene, Hanne, June, Lane, Minne, Sare, Tove, Zonne
Verder nog: Ziva, Lova, Jula, Malin
Diese- Prater
- Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10
Ik vind Thijmen, Julius, Maarten, Sylvester mooi. En Balthasar, haha!
Voor meisje Leonore, Liselore, Juliette, Eva-Lotte, Amber & Milou.
Ik heb er vannacht aan zitten denken, en kwam toen op
deze namen. Nog niet verder gekeken, misschien is er al genoemd!
Voor meisje Leonore, Liselore, Juliette, Eva-Lotte, Amber & Milou.
Ik heb er vannacht aan zitten denken, en kwam toen op
deze namen. Nog niet verder gekeken, misschien is er al genoemd!
Gast- Gast
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: