Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zijn er hier freelancers?

Ga naar beneden

Zijn er hier freelancers? Empty Zijn er hier freelancers?

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 9:13

Ik zit erover te denken om te gaan freelancen en ik ben bezig om me hierin te verdiepen. Zijn er hier ook freelancers?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er hier freelancers? Empty Re: Zijn er hier freelancers?

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 18:51

Hey, wat leuk dat je erover denkt om te gaan freelancen! Als je wil, kan ik je wel op bepaalde punten op weg helpen. Ik heb geen verstand van het financiële/belastingtechnische gedeelte, maar ik werk natuurlijk wel veel met freelancers uit die branche en ik weet hoe er vanuit een (ons) bedrijf naar freelancers wordt gekeken, wat je vooral wel en niet moet doen. Ik hoor het wel als ik je kan helpen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 5:00

Oh dat zou super zijn, thanks! Ik weet dat het StartersCentrum oriëntatiebijeenkomsten heeft, maar die zijn pas eind september weer, dus misschien maak ik voor die tijd wel zelf een afspraak.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 5:29

Ik heb een aantal maanden als freelancer gewerkt. Ik vond na die tijd dat ik te weinig ervaring had om al als freelancer aan de slag te gaan. Ik heb zo kort als freelancer gewerkt dat ik je waarschijnlijk nit goed kan helpen, sorry!

Waarin wil je gaan freelancen?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 8:45

Vertalen. Ik hoor van sommige mensen dat je eerst alles goed moet uitzoeken en daar wel een jaar mee bezig bent voor je echt kunt beginnen, terwijl anderen zeggen dat je alleen naar de KvK moet om je in te schrijven en moet zorgen dat je je administratie in een Excelbestand goed bijhoudt en dat de rest zich dan vanzelf wel wijst.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 20:51