Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kindje met een voedselallergie

4 plaatsers

Ga naar beneden

Kindje met een voedselallergie Empty Kindje met een voedselallergie

Bericht  meisjesmama vr 27 jan 2012 - 2:45

Wij hebben vandaag te horen gekregen dat onze oudste (4,5) jaar oud. Een glutenallergie (coeliakie) heeft. Zijn er hier meer kindjes die een voedselallergie hebben?
We hebben pas 14 februari een afspraak bij de kinderarts en dan dus een dietiste. Ondertussen gaan we ons inlezen en al dingen aanschafen.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kindje met een voedselallergie Empty Re: Kindje met een voedselallergie

Bericht  Gast vr 27 jan 2012 - 2:53

Ik heb er geen ervaring mee, maar dit vermoeden hadden jullie ook al of niet? Wel erg vervelend zeg! Sterkte!

Nog iets anders, was het met de jongste weer een beetje goed vanmorgen bij de dkt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kindje met een voedselallergie Empty Re: Kindje met een voedselallergie

Bericht  woezel vr 27 jan 2012 - 2:54

Heftig zeg. Maar wel fijn dat jullie nu eindelijk weten waardoor de klachten.
Hopelijk knapt ze gauw op met het juiste dieet.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kindje met een voedselallergie Empty Re: Kindje met een voedselallergie

Bericht  meisjesmama vr 27 jan 2012 - 3:01

@mamarosa we hadden een vermoeden dat ze KMA had. Dit hadden we niet verwacht.
En de jongste heeft weer een kuur. Haar longen waren nu schoon maar haar hoofd zit heel vol. Deze kuur moet echt helpen anders moet ik weer terug. Dan worden het andere stappen.

@woezel zeker heftig. Het gaat ons leven aardig op de kop zetten maar we vinden er wel een weg in. We blijven positief daar bereik je het meeste mee.