Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bumboo Seat vs Kinderstoel

+9
Happydobby
yes1984
Darius
moepie
Sylvana
Flower_L
Tania
Stuiterbal
TukTuk
13 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Bumboo Seat vs Kinderstoel - Pagina 3 Empty Re: Bumboo Seat vs Kinderstoel

Bericht  Gast do 26 jan 2012 - 6:40

Jilke schreef:Ik zie het probleem van de wipper eigenlijk niet zo. Op het kinderdagverblijf eten bij ons alle kleintjes in het begin brood uit de wipstoel. Gewoon de leuning wat rechter zetten, er er continu bij blijven. Gaat prima hoor!

En kokhalzen doen ze inderdaad af en toe, maar dat hoort nou eenmaal ook bij het leren brood eten.

als kinderen iets naar achteren gekanteld zitten, dan schiet het brood makkelijker in de luchtpijp en kan moeilijker opgehoest worden. Als kinderen zich dus verslikken is een wipper dus wel degelijk gevaarlijker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bumboo Seat vs Kinderstoel - Pagina 3 Empty Re: Bumboo Seat vs Kinderstoel

Bericht  Gast do 26 jan 2012 - 9:14

Ik zou ze toch gewoon in de kinderstoel zetten. Zit me net te bedenken dat ik dat ook deed zodra ik met brood begon. De groente en fruit deed ik in het begin op de bank.
Ze konden hier ook nog niet zitten, de meesten trouwens niet met 6 maanden, maar ik stopte er gewoon kussens tussen, en voor dat eventjes lukt dat vast wel.
Gaat je vast lukken, je moet er gewoon even inkomen.
Ik vond het eerst ook een heel gedoe, zeker omdat het er 2 zijn, maar nu gaat het zo makkelijk. Ze eten hele grote stukken inmiddels, die kleintjes leren snel. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum