Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bumboo Seat vs Kinderstoel

+9
Happydobby
yes1984
Darius
moepie
Sylvana
Flower_L
Tania
Stuiterbal
TukTuk
13 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Bumboo Seat vs Kinderstoel - Pagina 2 Empty Re: Bumboo Seat vs Kinderstoel

Bericht  moepie do 26 jan 2012 - 3:10

maar als je ze in de wipstoel zet en dan de leuning iets omhoog en je geeft ze hele kleine stukjes te eten dan moet dat wel lukken hoor. Er zijn heel veel kindjes die nog niet kunnen zitten als ze beginnen aan een broodkorst/broodje/soepstengel/koekje. Bij ons op het kdv geld dit voor heel veel kids die voor het eerst daaraan beginnen. Ze gaan dan op die manier in de wipstoel. Bij mijn dochter net zo.

Maar ik weet zo niet precies hoe oud ze bij jou zijn??
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bumboo Seat vs Kinderstoel - Pagina 2 Empty Re: Bumboo Seat vs Kinderstoel

Bericht  Gast do 26 jan 2012 - 3:13

AngelNyn schreef:
Stofzuiger schreef:
_MamaRosa_ schreef:Ik zette ze de 1e tijd toen ik met hapjes en brood begon gewoon in de bank in de hoek, ook niet zo lang natuurlijk, maar dan zaten ze steviger dan in de kinderstoel De bank zat wel onder het eten soms, maar dat krijg ik er gelukkig wel makkelijk weer af, ookal is deze van stof.

Lastig is het wel, zeker met 2, anders zou je ze op schoot kunnen zetten, maar dat lukt gewoon niet met 2. Dus ik zette ze daarom maar op de bank en ging er zelf voor zitten.
Ja, dan moet ik zoiets maar gaan doen idd. Nadeel is dat ze totaal niet willen zitten (wel staan, eigenwijsjes) en hun kont onderuit gooien.

Misschien moet mijn man maar iets maken wat hoog is, steun geeft en comfortabel is.

Dan zou ik ze helemaal niet zo snel in een bumbo seat zetten, grote kans dat ze zich dan juist er uit gaan proberen te wurmen lijkt me?
Kan je ze niet om en om een stuk brood geven? De ander in de box houden bijvoorbeeld/
Ontspannen 1 van de 2 brood geven terwijl ik doodsangsten uitsta dat ze stikken terwijl de ander in de box alles bij elkaar brult gaat me niet echt lukken vrees ik.

Ze gooien hun kont onderuit als hun benen recht voor hun liggen, dus moeten zo zitten dat hun benen lagen zijn als hun billen. Als ik ze zo op mijn been zet vinden ze het wel goed, maar op de bank niet. Snap je wat ik bedoel? Het is een beetje lastig uitleggen haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bumboo Seat vs Kinderstoel - Pagina 2 Empty Re: Bumboo Seat vs Kinderstoel

Bericht  Darius do 26 jan 2012 - 3:15

Wij hebben ook een Ikea kinderstoel voor Pep.ijn met zo'n kussentje erin en vanaf zes maanden zat hij daar 5 minuutjes in, soms 10 minuutjes. Gaat prima hoor.

Als ik jou was zou ik ze gewoon barricaderen in de kinderstoel en anders de wipstoel gewoon op de hoogste stand zetten.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Bumboo Seat vs Kinderstoel - Pagina 2 Empty Re: Bumboo Seat vs Kinderstoel

Bericht  Gast do 26 jan 2012 - 3:17

moepie schreef:maar als je ze in de wipstoel zet en dan de leuning iets omhoog en je geeft ze hele kleine stukjes te eten dan moet dat wel lukken hoor. Er zijn heel veel kindjes die nog niet kunnen zitten als ze beginnen aan een broodkorst/broodje/soepstengel/koekje. Bij ons op het kdv geld dit voor heel veel kids die voor het eerst daaraan beginnen. Ze gaan dan op die manier in de wipstoel. Bij mijn dochter net zo.

Maar ik weet zo niet precies hoe oud ze bij jou zijn??
Ja, ik denk dat ik dat maar ga overwegen, zal maandag nog eens terugkoppelen naar de fysio.
Alleen als je informatie zoekt over starten met brood lees je overal dat ze echt rechtop moeten zitten omdat anders de kans dat het verkeerd schiet groter is. En ik ben zo bang dat ze ergens in stikken Embarassed

Ze zijn 6 maanden en 8 dagen om precies te zijn Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bumboo Seat vs Kinderstoel - Pagina 2 Empty Re: Bumboo Seat vs Kinderstoel

Bericht  TukTuk do 26 jan 2012 - 3:25

Stofzuiger schreef:
AngelNyn schreef:
Stofzuiger schreef:
_MamaRosa_ schreef:Ik zette ze de 1e tijd toen ik met hapjes en brood begon gewoon in de bank in de hoek, ook niet zo lang natuurlijk, maar dan zaten ze steviger dan in de kinderstoel De bank zat wel onder het eten soms, maar dat krijg ik er gelukkig wel makkelijk weer af, ookal is deze van stof.

Lastig is het wel, zeker met 2, anders zou je ze op schoot kunnen zetten, maar dat lukt gewoon niet met 2. Dus ik zette ze daarom maar op de bank en ging er zelf voor zitten.
Ja, dan moet ik zoiets maar gaan doen idd. Nadeel is dat ze totaal niet willen zitten (wel staan, eigenwijsjes) en hun kont onderuit gooien.

Misschien moet mijn man maar iets maken wat hoog is, steun geeft en comfortabel is.

Dan zou ik ze helemaal niet zo snel in een bumbo seat zetten, grote kans dat ze zich dan juist er uit gaan proberen te wurmen lijkt me?
Kan je ze niet om en om een stuk brood geven? De ander in de box houden bijvoorbeeld/
Ontspannen 1 van de 2 brood geven terwijl ik doodsangsten uitsta dat ze stikken terwijl de ander in de box alles bij elkaar brult gaat me niet echt lukken vrees ik.

Ze gooien hun kont onderuit als hun benen recht voor hun liggen, dus moeten zo zitten dat hun benen lagen zijn als hun billen. Als ik ze zo op mijn been zet vinden ze het wel goed, maar op de bank niet. Snap je wat ik bedoel? Het is een beetje lastig uitleggen haha.

Hmm nee dat zit inderdaad niet ontspannen als de ander loopt te brullen..
Ik snap wel wat je bedoelt met dat hun benen lager moeten zijn dan hun billen. Bij een bumbo seat zijn juist de billen lager dan de beentjes trouwens.

Maar is er geen mogelijkheid om de kinderstoelen toch te verkleinen?
Of misschien moet een voedingskussen om ze heen op te bank? Ideaal blijft het niet, maar ze zitten dan in ieder geval minder in een gedwongen houding dan in een bumbo seat.

Misschien ook nog een tip voor jou angsten, ik zou sowieso de eerste keer het alleen doen als er iemand anders bij is, je kindjes hebben er niks aan als je in paniek raakt Wink Zeker omdat het soms wel eens lijkt alsof ze zich verslikken maar ze gewoon het stuk dan zelf weer naar buiten werken.

TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bumboo Seat vs Kinderstoel - Pagina 2 Empty Re: Bumboo Seat vs Kinderstoel

Bericht  yes1984 do 26 jan 2012 - 3:30

Kun je je mannen niet een broodkorstje geven terwijl 1 bij je op schoot zit. J zit regelmatig bij ons. Met onze buik als ondersteuning. Of een beetje schuin en dan ondersteuen we met de arm. Misschien dat dit een optie is voordat ze echt in de kinderstoel kunnen zitten?
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Bumboo Seat vs Kinderstoel - Pagina 2 Empty Re: Bumboo Seat vs Kinderstoel

Bericht  Happydobby do 26 jan 2012 - 3:30

Sz, ik zou als ik jou was geen broodkorsten of stengels geven. Leuk dat die kinderarts dat wil maar zolang ze nog niet kunnen zitten zou ik het ook niet geven.

En wat gebeurd er als je pas over een maand ermee begint en ze kunnen wel zitten? Het is bijvoeding he, Melk is nog steeds het meest belangrijke.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bumboo Seat vs Kinderstoel - Pagina 2 Empty Re: Bumboo Seat vs Kinderstoel

Bericht  Darius do 26 jan 2012 - 3:35

Happydobby schreef:Sz, ik zou als ik jou was geen broodkorsten of stengels geven. Leuk dat die kinderarts dat wil maar zolang ze nog niet kunnen zitten zou ik het ook niet geven.

En wat gebeurd er als je pas over een maand ermee begint en ze kunnen wel zitten? Het is bijvoeding he, Melk is nog steeds het meest belangrijke.

Een kinderarts zou het ook vast met een reden doen. Ik vind dat je er nu wat te makkelijk overheen praat met de standaardzin: 'het is bijvoeding he, melk is nog steeds het meest belangrijke.'
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Bumboo Seat vs Kinderstoel - Pagina 2 Empty Re: Bumboo Seat vs Kinderstoel

Bericht  Gast do 26 jan 2012 - 3:37

Bijvoeding krijgen ze al 2x per dag, in de ochtend fruit en in de middag groente. Als puree via een lepeltje en dat gaat in een goed tempo naar binnen. Ze groeien fantastisch, dus dat is het niet.
Het gaat echt om de ontwikkeling van de mondmotoriek.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bumboo Seat vs Kinderstoel - Pagina 2 Empty Re: Bumboo Seat vs Kinderstoel

Bericht  TukTuk do 26 jan 2012 - 3:46

Stofzuiger schreef:Bijvoeding krijgen ze al 2x per dag, in de ochtend fruit en in de middag groente. Als puree via een lepeltje en dat gaat in een goed tempo naar binnen. Ze groeien fantastisch, dus dat is het niet.
Het gaat echt om de ontwikkeling van de mondmotoriek.


Nee daarom zou ik het ook zeker overleggen met de fysiotherapeut inderdaad of de kinderarts, wat zij aanraden hierin.
Soms moet je kiezen tussen 2 "kwaden" helaas.

Uiteindelijk moet je zelf de keuze maken of je wel of geen bumbo seat wilt gebruiken (ik ga er van uit dat het ook het enige moment is dat je de seat zal gebruiken, ondanks dat kindjes het leuk lijken te vinden Wink), ik snap wel dat het op een gegeven moment ook gewoon lastig wordt..
Ik weet ook wel dat je het niet doet omdat het zo leuk staat zo'n stoeltje of zoals veel ouders omdat het zo lekker makkelijk is, kind in stoeltje, tv oid aan en je hebt je handen vrij.

Hopelijk vind je uiteindelijk een zo goed mogelijke oplossing!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bumboo Seat vs Kinderstoel - Pagina 2 Empty Re: Bumboo Seat vs Kinderstoel

Bericht  Gast do 26 jan 2012 - 3:54

Euh, nee, als ik het daarom zou doen zou ik al zeker geen topic openen omdat ik weet hoe sommigen er over denken laughcry
Dat ze het leuk vinden is voor mij wel een must, als ze al nijdig in dat ding zitten omdat ze het niet leuk vinden, zie er dan nog maar eens eten in te krijgen wat 'vreemd' is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bumboo Seat vs Kinderstoel - Pagina 2 Empty Re: Bumboo Seat vs Kinderstoel

Bericht  Steep do 26 jan 2012 - 4:08

Zal nu wel weer gelazer over me heen krijgen.. Ik heb wel de bumbo en ik ben blij dat ik m heb! R. eet zijn korstjes hierin en vind het geweldig. Daarna gaat hij er weer uit en de rest van de dag er niet meer in. Hij zit er denk ik 15 min. per dag in denk ik en soms (!!) als hij niet meer wil liggen (buik ok rug) max 5 min. Hij geeft zelf aan wanneer hij er weer uit wil (d.m.v. strekken) en dan gaat hij er ook uit.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Bumboo Seat vs Kinderstoel - Pagina 2 Empty Re: Bumboo Seat vs Kinderstoel

Bericht  moepie do 26 jan 2012 - 5:23

Stofzuiger schreef:
moepie schreef:maar als je ze in de wipstoel zet en dan de leuning iets omhoog en je geeft ze hele kleine stukjes te eten dan moet dat wel lukken hoor. Er zijn heel veel kindjes die nog niet kunnen zitten als ze beginnen aan een broodkorst/broodje/soepstengel/koekje. Bij ons op het kdv geld dit voor heel veel kids die voor het eerst daaraan beginnen. Ze gaan dan op die manier in de wipstoel. Bij mijn dochter net zo.

Maar ik weet zo niet precies hoe oud ze bij jou zijn??
Ja, ik denk dat ik dat maar ga overwegen, zal maandag nog eens terugkoppelen naar de fysio.
Alleen als je informatie zoekt over starten met brood lees je overal dat ze echt rechtop moeten zitten omdat anders de kans dat het verkeerd schiet groter is. En ik ben zo bang dat ze ergens in stikken Embarassed

Ze zijn 6 maanden en 8 dagen om precies te zijn Wink

Het is ook eng! Als ze zo gaan kokhalzen schiet ik ook altijd in de stress terwijl ik echt genoeg ervaring heb met een kleintje brood geven. Maar in de meeste gevallen zit het stukje brood niet eens in hun keeltje maar plakt het aan hun gehemelte. Daardoor gaan ze kokhalzen. Misschien kun je het inderdaad gewoon eens proberen, je zet ze niet in de hoogste stand van de wipstoel maar net eentje lager, wordt het niks dan stop je ermee. Het gaat er inderdaad ook niet om dat ze er veel van binnen krijgen maar meer het 'oefenen'.
Succes als je ermee gaat beginnen, laat je nog horen hoe het gegaan is?
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bumboo Seat vs Kinderstoel - Pagina 2 Empty Re: Bumboo Seat vs Kinderstoel

Bericht  studiebol do 26 jan 2012 - 5:32

Ik heb ze ook, wel gekregen maar weet nog niet wat ik er mee ga doen.

Stofzuiger hoelang doen ze er over om dat te eten? Als je nou met je zelf afspreekt dat je ze ongeveer 10 min per dag er in zet en dat ze dan dus stukken kunnen eten?ik denk dat 10 min geen kwaad kan. Denk dat de kinderarts dat natuurlijk ook niet voor niks voorschrijft.

En je zegt dat je ze kan huren? Ik zou het dan proberen. Vind je het dan toch niks dan breng je ze weer weg.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bumboo Seat vs Kinderstoel - Pagina 2 Empty Re: Bumboo Seat vs Kinderstoel

Bericht  TGR do 26 jan 2012 - 5:35

Wat een heerlijke discussie. Hebben ze al gegeten inmiddels?

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bumboo Seat vs Kinderstoel - Pagina 2 Empty Re: Bumboo Seat vs Kinderstoel

Bericht  Gast do 26 jan 2012 - 5:38

ik heb nog niet alles gelezen, dus misschien zeg ik iets heel stoms, maar kun je ze niet op schoot houden terwijl ze eten? Twee tegelijk op schoot wordt misschien wat moeilijk, maar op die manier zitten ze denk ik beter gesteund dan los in een kinderstoel of ander zitje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bumboo Seat vs Kinderstoel - Pagina 2 Empty Re: Bumboo Seat vs Kinderstoel

Bericht  Gast do 26 jan 2012 - 6:08

Rejoy. schreef:ik heb nog niet alles gelezen, dus misschien zeg ik iets heel stoms, maar kun je ze niet op schoot houden terwijl ze eten? Twee tegelijk op schoot wordt misschien wat moeilijk, maar op die manier zitten ze denk ik beter gesteund dan los in een kinderstoel of ander zitje.
tegelijk gaat niet, dan heb ik geen handen meer vrij en ze zijn dan alleen maar met elkaar aan het klieren. Ze hebben elkaars oren ontdekt, dus denk dat daar dan het meeste brood gaat zitten.

@TGR: Ja, ze hebben visrisotto op (niet lekker vonden ze), zuivelhapje en een fles na. Geen brood hoor, dat komt het weekend wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bumboo Seat vs Kinderstoel - Pagina 2 Empty Re: Bumboo Seat vs Kinderstoel

Bericht  TukTuk do 26 jan 2012 - 6:15

Stofzuiger schreef:
Rejoy. schreef:ik heb nog niet alles gelezen, dus misschien zeg ik iets heel stoms, maar kun je ze niet op schoot houden terwijl ze eten? Twee tegelijk op schoot wordt misschien wat moeilijk, maar op die manier zitten ze denk ik beter gesteund dan los in een kinderstoel of ander zitje.
tegelijk gaat niet, dan heb ik geen handen meer vrij en ze zijn dan alleen maar met elkaar aan het klieren. Ze hebben elkaars oren ontdekt, dus denk dat daar dan het meeste brood gaat zitten.

@TGR: Ja, ze hebben visrisotto op (niet lekker vonden ze), zuivelhapje en een fles na. Geen brood hoor, dat komt het weekend wel.

Maar ik snap het probleem niet zo van 1 op schoot en de ander gewoon even iets anders laten doen? Embarassed
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bumboo Seat vs Kinderstoel - Pagina 2 Empty Re: Bumboo Seat vs Kinderstoel

Bericht  Gast do 26 jan 2012 - 6:17

Stofzuiger schreef:
Rejoy. schreef:ik heb nog niet alles gelezen, dus misschien zeg ik iets heel stoms, maar kun je ze niet op schoot houden terwijl ze eten? Twee tegelijk op schoot wordt misschien wat moeilijk, maar op die manier zitten ze denk ik beter gesteund dan los in een kinderstoel of ander zitje.
tegelijk gaat niet, dan heb ik geen handen meer vrij en ze zijn dan alleen maar met elkaar aan het klieren. Ze hebben elkaars oren ontdekt, dus denk dat daar dan het meeste brood gaat zitten.

@TGR: Ja, ze hebben visrisotto op (niet lekker vonden ze), zuivelhapje en een fles na. Geen brood hoor, dat komt het weekend wel.



en om de beurt dan? In het begin eten ze toch nog maar weinig, gewoon om de beurt op schoot en een stukje brood in het handje geven. Heeft de een wat op, mag de ander.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bumboo Seat vs Kinderstoel - Pagina 2 Empty Re: Bumboo Seat vs Kinderstoel

Bericht  Jilke do 26 jan 2012 - 6:19

Ik zie het probleem van de wipper eigenlijk niet zo. Op het kinderdagverblijf eten bij ons alle kleintjes in het begin brood uit de wipstoel. Gewoon de leuning wat rechter zetten, er er continu bij blijven. Gaat prima hoor!

En kokhalzen doen ze inderdaad af en toe, maar dat hoort nou eenmaal ook bij het leren brood eten.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bumboo Seat vs Kinderstoel - Pagina 2 Empty Re: Bumboo Seat vs Kinderstoel

Bericht  Gast do 26 jan 2012 - 6:21

AngelNyn schreef:
Stofzuiger schreef:
Rejoy. schreef:ik heb nog niet alles gelezen, dus misschien zeg ik iets heel stoms, maar kun je ze niet op schoot houden terwijl ze eten? Twee tegelijk op schoot wordt misschien wat moeilijk, maar op die manier zitten ze denk ik beter gesteund dan los in een kinderstoel of ander zitje.
tegelijk gaat niet, dan heb ik geen handen meer vrij en ze zijn dan alleen maar met elkaar aan het klieren. Ze hebben elkaars oren ontdekt, dus denk dat daar dan het meeste brood gaat zitten.

@TGR: Ja, ze hebben visrisotto op (niet lekker vonden ze), zuivelhapje en een fles na. Geen brood hoor, dat komt het weekend wel.

Maar ik snap het probleem niet zo van 1 op schoot en de ander gewoon even iets anders laten doen? Embarassed
Dat is het middagprobleem, ze zijn niet te genieten als ik ze negeer. 1 in de box leggen en me op de ander richten betekend een hoop gebrul. Het is of samen in de box/ kleedl whatever of samen bij mij. Daarom ga ik het weekend wel proberen als mijn man thuis is. Wil ook niet teveel met hun schema schuiven omdat ze daar erg op reageren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bumboo Seat vs Kinderstoel - Pagina 2 Empty Re: Bumboo Seat vs Kinderstoel

Bericht  Gast do 26 jan 2012 - 6:24

Jilke schreef:Ik zie het probleem van de wipper eigenlijk niet zo. Op het kinderdagverblijf eten bij ons alle kleintjes in het begin brood uit de wipstoel. Gewoon de leuning wat rechter zetten, er er continu bij blijven. Gaat prima hoor!

En kokhalzen doen ze inderdaad af en toe, maar dat hoort nou eenmaal ook bij het leren brood eten.
Ik hoor en lees dat het afgeraden wordt omdat ze dan niet goed genoeg rechtop zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bumboo Seat vs Kinderstoel - Pagina 2 Empty Re: Bumboo Seat vs Kinderstoel

Bericht  Gast do 26 jan 2012 - 6:25

Ik snap je wel hoor, Stofzuiger. Wij hebben op het kdv ook een tweeling en die zijn gewoon gewend aan, en willen niet anders, dan dingen samen doen. En het is ook veel handiger om ze zelfstandig neer te zetten zodat je kan inspringen als er wat mis gaat.

Probeer het idd van het weekend, gewoon als tussendoortje, zullen ze vast niet erg vinden! Dan is je man er ook. Wij proberen het vaak ook in een wipper, en het maakt niet uit als ze dan niet recht zitten, ze eten het echt nog niet op, het is meer proberen. Broodkorstjes laten sowieso moeilijk los als ze alleen kunnen sabbelen en niet kunnen bijten.

Bij L. ga ik het overigens ook zo doen, in de wipper, lekker chillen met een soepstengel of een broodkorst.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bumboo Seat vs Kinderstoel - Pagina 2 Empty Re: Bumboo Seat vs Kinderstoel

Bericht  Jilke do 26 jan 2012 - 6:25

Maar als je de wipper helemaal rechtop zet zitten ze wel goed genoeg recht hoor. In een kinderstoel zakken ze onderuit, en zitten ze ook alsnog niet recht?
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bumboo Seat vs Kinderstoel - Pagina 2 Empty Re: Bumboo Seat vs Kinderstoel

Bericht  Gast do 26 jan 2012 - 6:26

Ohja! En als je niet durft breng je ze maar een middagje hier, ga ik wel even vogelen! Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bumboo Seat vs Kinderstoel - Pagina 2 Empty Re: Bumboo Seat vs Kinderstoel

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum