Wat voor fiets heb jij?
+27
Lejow
GeKKiE
riannuhhhh
Jeanette
Alex
Minx
Ibbeltje
Ilargi
Pompoen
ThinkPink
ellibre
Caramba
minoessepoes
Sugarfall
Sarah1985
vlinder-19
Error
Marin
Ella
Flippin' Bitch
Snoes
Blond
Schaapke
Lady4
Dribbel
Rovine
Rush
31 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Wat voor fiets heb jij?
Ik heb een oma fiets, weliswaar een nieuwe maar geen dure, ik heb er 1 met een krat voorop. Ideaal in Amsterdam en als je geen auto hebt. Verder wilde ik een fiets waar zo min mogelijk aan kapot kon, dus met achteruit trap remmen bijvoorbeeld. Ik moet zeggen dat dat ook een goede keus is geweest want alles wat stuk kon zoals de lampen is inmiddels ook al kapot.
Hij fiets rijdt overigen heerlijk. Ik fiets er normaal gesproken elke dag 11 km op en kan er voor een hele week boodschappen op mee nemen (krat en fietstassen)
Hij fiets rijdt overigen heerlijk. Ik fiets er normaal gesproken elke dag 11 km op en kan er voor een hele week boodschappen op mee nemen (krat en fietstassen)
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Heb een omafiets met mand voorop. Heb geen bagagerek achter, wilde ik niet.
Heb deze voor mijn verjaardag gekregen en fiets lekker, ookal fiets ik niet veel Maar daar komt verandering in.
Heb deze voor mijn verjaardag gekregen en fiets lekker, ookal fiets ik niet veel Maar daar komt verandering in.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Rush, kun jij niet via het Fietsplan een fiets bestellen? Mijn werk doet er wel aan mee, daarom heb ik nu ook zo'n mooie fiets. Ik had daar zelf niet 700 voor neergeteld. Nu heb ik hem natuurlijk ook zelf betaald, maar daar merk je niks van omdat er maandelijk een klein bedrag op je salaris wordt ingehouden.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Mijne wordt door ducttape en tie ribs bij elkaar gehouden, dus daar heb je weinig aan
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
Ik heb deze. In het voorjaar/zomer ga ik ook op de fiets naar mn werk (40 km per dag) en dat gaat prima. Ben super blij met deze fiets, ben er ook héél erg zuinig op! Heb ook nog een oud barrel om mee naar het station te gaan.
Gast- Gast
Ik had ook een stations fiets, alleen mijn vriend was zo handig om laatst iemand achterop te laten, hele achterwiel dubbel.
Nu heb ik geen stations fiets meer
Mijn nieuwe fiets komt echt niet op het station te staan, daar is ie te mooi voor.
Nu heb ik geen stations fiets meer
Mijn nieuwe fiets komt echt niet op het station te staan, daar is ie te mooi voor.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Wat hebben er toch een hoop meiden zo'n mand voorop hun fiets. Ik vind het echt geen gezicht
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
_Chance schreef:Wat hebben er toch een hoop meiden zo'n mand voorop hun fiets. Ik vind het echt geen gezicht
Ik vind het vooral mega onpraktisch voor in de fietsenstalling! Kan er boos om worden, vooral hier in mn flat.. Het is al zo krap en dan nog zo'n mand voorop!
Gast- Gast
Ik heb zoiets maar dan met een rek voorop.
Vind het een vreselijk ding om op te fietsen en ga 'm zsm verkopen en een fiets met versnellingen kopen.
Gast- Gast
Ik heb een mamafiets, dus daar heb je niet veel aan
Maar ik rij ook regelmatig op de fiets van mijn man, en dat is een sparta pick up. Dan wel 1 met versnellingen (deze is zonder). En echt, dat zadel... Dat zit zo geweldig... Hij fietst overig ook echt geweldig. Mijn man heeft 'm via een fietsenplan weten te regelen.
Gast- Gast
Dit is een heerlijke fiets. Ziet er niet alleen mooi uit maar fietst ook erg lekker.
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Dolcis_ schreef:Zusje schreef:Een hele spannende
zonder zadel dus
Nee, als je een te scherpe bocht maakt, blijft het stuur in de bocht staan .
Gast- Gast
Ik heb deze:
Het is eigenlijk een 'tiener' fiets, maar zo voel ik me ook nog, dus voldoet prima aan mijn maatstaven!
Het voordeel van deze fiets, is dat het achterlicht met batterij is en het voorlicht gaat via een inpandige dynamo die echt nauwelijks inspanning vraagt.
Het is eigenlijk een 'tiener' fiets, maar zo voel ik me ook nog, dus voldoet prima aan mijn maatstaven!
Het voordeel van deze fiets, is dat het achterlicht met batterij is en het voorlicht gaat via een inpandige dynamo die echt nauwelijks inspanning vraagt.
Gast- Gast
Batavus Mambo 7, matzwart...
Ik heb 'm juist ook gekocht om makkelijker en verder te kunnen fietsen. Maar ik wilde ook een robuuste fiets, zo eentje waar een lomperik als ik geen kwaad mee kan doen. Nou die heb ik!
Maar hij is niet zo heel goedkoop ook...daar hebben fietsen wel vaker last van.
Ik heb 'm juist ook gekocht om makkelijker en verder te kunnen fietsen. Maar ik wilde ook een robuuste fiets, zo eentje waar een lomperik als ik geen kwaad mee kan doen. Nou die heb ik!
Maar hij is niet zo heel goedkoop ook...daar hebben fietsen wel vaker last van.
Laatst aangepast door тыквашка op do 26 jan 2012 - 10:03; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
ik heb deze, maar dan in het zwart;
Ilargi- Prater
- Aantal berichten : 777
Punten : 823
Ik heb er 1 al sinds ik geloof groep 8 ... nu zo'n 16 jaar geleden of zo
Een locomotief zoals op de foto maar dan een vrouwenversie
Een locomotief zoals op de foto maar dan een vrouwenversie
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
de batavus diva maar zonder het zadeltasje
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Batavus Old Dutch, ik heb hem al 6 jaar ofzo en ik ben er nog steeds erg blij mee!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Een scherpe bocht? Zeg maar gewoon: Stuur zit los en bochten maken is niet mogelijk. Stuur draait wel, maar voorwiel draait niet mee!Zusje schreef:Dolcis_ schreef:Zusje schreef:Een hele spannende
zonder zadel dus
Nee, als je een te scherpe bocht maakt, blijft het stuur in de bocht staan .
Gast- Gast
Ik heb hem aan de stort mee gegeven. Ik had een oude opoefiets, maar daar was weinig meer van over. Als ik er een nodig heb, gebruik ik er een van mijn moeder.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Chipp schreef:
Met zwarte kettingkast en rieten mand.
Die is leuk!!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Bang voor de fiets
» Wat voor fiets heb jij en heb je hem ook verzekerd?
» Nieuwe fiets na 6 maanden inruilen voor andere, raar?
» fietsstoeltje voor met een normale fiets
» Welke buggy voor op de fiets?
» Wat voor fiets heb jij en heb je hem ook verzekerd?
» Nieuwe fiets na 6 maanden inruilen voor andere, raar?
» fietsstoeltje voor met een normale fiets
» Welke buggy voor op de fiets?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: