Pretecho
+7
Ayla
Clapperdie
Novalee
Muis
Tania
Susan
Floor
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Pretecho
3D vond ik echt leuker om te zien.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Mooi Clapperdie! Ons kindje is helaas niet zo fotogeniek... Dus heb nog niet echt mooie echo foto's! Ik hoop bij de 3D echo wat mooie foto's mee te krijgen!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Leuk dat je een extra echo laat doen . Ik zou als ik jou was echt de 3D echo doen, vooral ook omdat het allemaal best wel prijzig is en het prijsverschil niet zo ontzettend veel is.
Ik begrijp overigens wel wat je vriend bedoelt, maar het is natuurlijk niet zo dat je inderdaad een portretfoto krijgt , er blijft nog genoeg verrassing over zeg maar.
En anders zou ik toch gezellig met mijn moeder gaan.
Ik begrijp overigens wel wat je vriend bedoelt, maar het is natuurlijk niet zo dat je inderdaad een portretfoto krijgt , er blijft nog genoeg verrassing over zeg maar.
En anders zou ik toch gezellig met mijn moeder gaan.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Maar als je voor 3D kiest en het lukt na een paar minuten niet meer dan mag je kosteloos terug komen.
Nou ja zo werken ze bij het bureau waar wij zijn geweest. Dus wij zijn 3 keer geweest ipv 2 keer.
De eerste en tweede keer niet het volle half uur, maar denk een minuut of 20 per keer.
Hier onze topper met 32 weken:
En bij 22 weken:
Nou ja zo werken ze bij het bureau waar wij zijn geweest. Dus wij zijn 3 keer geweest ipv 2 keer.
De eerste en tweede keer niet het volle half uur, maar denk een minuut of 20 per keer.
Hier onze topper met 32 weken:
En bij 22 weken:
Ik heb nog niet door hoe je foto's van hyves op fatsoenlijk formaat hier gekopieerd heen krijgt
Susan schreef:Je moet je bij 3D ook weer niet voorstellen dat je een soort levensechte foto van je kind te zien krijgt. Je ziet gewoon net iets meer, maar bij de geboorte ziet het kind er waarschijnlijk alsnog heel anders uit.
Dit vond ik niet. Ons kindje leek net na de geboorte exact op de 3d-pretecho. Ik vond dat erg leuk!
On-topic: Wij hebben dus voor 3d-pretecho gekozen, ik vond dat erg mooi, en zeker het geld waard.
Gast- Gast
chococupcake schreef:Ik heb nu voor 10 maart een 3D echo gepland staan! Ben benieuwd wat jullie kiezen en naar de foto's! Veel plezier in elk geval vanavond!
Ik zou zweren dat je mijn schoonzusje bent haha Die is even ver zwanger, zelfde beroep, ook zwanger van een meisje en een 3d echo op 10 maart haha, ik schrok even Het is dat ik je op facebook heb
Gast- Gast
De echo was heel leuk!
We hebben eerst gekeken hoe de kleine lag en of er dan mooi 3D beeld te zien was, nou nu ligt ze dus nog steeds in stuitligging en we hadden mooi beeld voor een 3D echo.
Het is dus nog steeds een meisje
We hebben mooie foto's en een dvd van de echo.
Alles is ook nog eens nagekeken en alles zag er prima uit.
Ze is nu gemiddeld iets kleiner voor dit termijn, maar wel gewoon goed.
Haar gewicht is nu ongeveer 1275 gram.
Beide vonden het erg leuk om te zien!
We hebben eerst gekeken hoe de kleine lag en of er dan mooi 3D beeld te zien was, nou nu ligt ze dus nog steeds in stuitligging en we hadden mooi beeld voor een 3D echo.
Het is dus nog steeds een meisje
We hebben mooie foto's en een dvd van de echo.
Alles is ook nog eens nagekeken en alles zag er prima uit.
Ze is nu gemiddeld iets kleiner voor dit termijn, maar wel gewoon goed.
Haar gewicht is nu ongeveer 1275 gram.
Beide vonden het erg leuk om te zien!
Gast- Gast
Parel schreef:chococupcake schreef:Ik heb nu voor 10 maart een 3D echo gepland staan! Ben benieuwd wat jullie kiezen en naar de foto's! Veel plezier in elk geval vanavond!
Ik zou zweren dat je mijn schoonzusje bent haha Die is even ver zwanger, zelfde beroep, ook zwanger van een meisje en een 3d echo op 10 maart haha, ik schrok even Het is dat ik je op facebook heb
Hihi! Wat grappig!
Laurientje: wat leuk! Ben benieuwd naar de foto's zet je die nog op yes?
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» pretecho
» Pretecho
» Pretecho in buurt van eindhoven
» Pretecho en geslacht niet weten
» Bij welke week is een pretecho maken het leukst?
» Pretecho
» Pretecho in buurt van eindhoven
» Pretecho en geslacht niet weten
» Bij welke week is een pretecho maken het leukst?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: