DagCafé
+23
aniet
FireButterfly
Sarah1985
ladycat
Pompoen
Snoes
Suus
Lejow
Toet
Susan
ExpressoB
Bimbam
Erin
TwistedAngel
May
silly-one
Lotus
Stuiterbal
Jordana
Alex
Rush
VeryCherry
Ibbeltje
27 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: DagCafé
Ja, ik kan een RET-schema maken. Daar ben ik nu mee bezig.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Reva schreef:Hoi
Hoe is het nu?
Alex- Ratel
Alex schreef:Reva schreef:Hoi
Hoe is het nu?
Kut Echt gelijk janken ook weer, thanks voor de vraag bwahaha
Gast- Gast
Oooh, sorry! Ik bedoelde het lief, je WA's van gisteren kwamen zo verdrietig over.
Alex- Ratel
Alex schreef:Oooh, sorry! Ik bedoelde het lief, je WA's van gisteren kwamen zo verdrietig over.
Ligt niet aan jou hoor, het is pasde zoveelste keer vandaag Ik moest ook heel hard huilen toen ik aan het tanken was, toch ook niet echt een emotionele gebeurtenis
Gast- Gast
Nou, je scheid toch de benzine van de rest. Je trekt maar een deel van de benzine voor om in jouw tank te mogen. Ow, en de prijzen zijn ook wel om te huilen...Reva schreef:Alex schreef:Oooh, sorry! Ik bedoelde het lief, je WA's van gisteren kwamen zo verdrietig over.
Ligt niet aan jou hoor, het is pasde zoveelste keer vandaag Ik moest ook heel hard huilen toen ik aan het tanken was, toch ook niet echt een emotionele gebeurtenis
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nou, je scheid toch de benzine van de rest. Je trekt maar een deel van de benzine voor om in jouw tank te mogen. Ow, en de prijzen zijn ook wel om te huilen...Reva schreef:Alex schreef:Oooh, sorry! Ik bedoelde het lief, je WA's van gisteren kwamen zo verdrietig over.
Alex- Ratel
Smikkell schreef:Nou, je scheid toch de benzine van de rest. Je trekt maar een deel van de benzine voor om in jouw tank te mogen. Ow, en de prijzen zijn ook wel om te huilen...Reva schreef:Alex schreef:Oooh, sorry! Ik bedoelde het lief, je WA's van gisteren kwamen zo verdrietig over.
Gast- Gast
Is G. wel lief tegen je geweest vandaag?
Alex- Ratel
Mag ik meedoen?
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Erin schreef:Mag ik meedoen?
En ik?
Alex- Ratel
Alex schreef:Is G. wel lief tegen je geweest vandaag?
Ja, dat wel. Hij belde vanmiddag en toen liet ik al mn spullen vallen in de turkse winkel omdat ik schrok van mn telefoon Drie van die oude mannetjes alles voor me oprapen omg
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, heb je daar respect voor? Hoeveel respect heb je dan wel niet voor studenten?Erin schreef:Zusje schreef:Ik moet vier hoofdstukken leren, drie hoofdstukken lezen . Allemaal voor werk. Van wetgeving tot biologie...
Ok diep respect
In een avond leren.. Ik heb dan wel respect voor alle studenten.
Erin- Ratel
Alex schreef:Erin schreef:Mag ik meedoen?
En ik?
Zeg euh hoek even jullie eigen mannen. Niet de mijne, dan ga ik huilen
Gast- Gast
Nee alleen als ie niet lief voor je is! Anders hoeft ie niet gehoekt te worden natuurlijk!
Erin- Ratel
Erin schreef:Nee alleen als ie niet lief voor je is! Anders hoeft ie niet gehoekt te worden natuurlijk!
Ah okee
Hij gaat altijd weg als hij boos is, vind ik zo'n kutgewoonte, moet ik hem nog afleren.
Gast- Gast
Maar hij komt terug met cadeausReva schreef:Erin schreef:Nee alleen als ie niet lief voor je is! Anders hoeft ie niet gehoekt te worden natuurlijk!
Ah okee
Hij gaat altijd weg als hij boos is, vind ik zo'n kutgewoonte, moet ik hem nog afleren.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dat hoeken we Erin. Erin, wat ik je adres of kom je naar ons?
Mij hoeken???
Erin- Ratel
Ik heb een biecht onder mijn eigen naam en in het verkeerde topic
Soms koop ik dingen die eigenlijk te duur zijn. De prijs is te hoog voor het product en de prijs is te hoog voor mijn budget. En thuis gooi ik er dan altijd een paar keer mee in de lucht, inderdaad met de kans dat het stuk valt. Vraag me het nut niet van b.v. gooien met een bordje van 25 euro, maar ik moet het altijd even doen
Ben ik vreemd?
Soms koop ik dingen die eigenlijk te duur zijn. De prijs is te hoog voor het product en de prijs is te hoog voor mijn budget. En thuis gooi ik er dan altijd een paar keer mee in de lucht, inderdaad met de kans dat het stuk valt. Vraag me het nut niet van b.v. gooien met een bordje van 25 euro, maar ik moet het altijd even doen
Ben ik vreemd?
Gast- Gast
Gezien er niet heel veel anderen zijn hier momenteel en Reva al verdrietig is.Erin schreef:Smikkell schreef:Dat hoeken we Erin. Erin, wat ik je adres of kom je naar ons?
Mij hoeken???
Gast- Gast
En ik heb al de halve avond plezier met deze site. Hahahahaha, echt iets voor mij. 'Je bent zelf een ..' is echt mijn stopwoordje!
http://www.jebentzelfeen.nl/
http://www.jebentzelfeen.nl/
Gast- Gast
Smikkell schreef:Gezien er niet heel veel anderen zijn hier momenteel en Reva al verdrietig is.Erin schreef:Smikkell schreef:Dat hoeken we Erin. Erin, wat ik je adres of kom je naar ons?
Mij hoeken???
Dan zeg ik nee dank je, ik pas! Next!
Ik wil niet dat Reva verdrietig is, wil er juist voor haar zijn maar weet niet hoe..
Erin- Ratel
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: