DagCafé
+23
aniet
FireButterfly
Sarah1985
ladycat
Pompoen
Snoes
Suus
Lejow
Toet
Susan
ExpressoB
Bimbam
Erin
TwistedAngel
May
silly-one
Lotus
Stuiterbal
Jordana
Alex
Rush
VeryCherry
Ibbeltje
27 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: DagCafé
Smikkell schreef:En ik heb al de halve avond plezier met deze site. Hahahahaha, echt iets voor mij. 'Je bent zelf een ..' is echt mijn stopwoordje!
http://www.jebentzelfeen.nl/
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Reva schreef:Erin schreef:Nee alleen als ie niet lief voor je is! Anders hoeft ie niet gehoekt te worden natuurlijk!
Ah okee
Hij gaat altijd weg als hij boos is, vind ik zo'n kutgewoonte, moet ik hem nog afleren.
Begin er maar vast mee!
Alex- Ratel
Alex schreef:Reva schreef:Erin schreef:Nee alleen als ie niet lief voor je is! Anders hoeft ie niet gehoekt te worden natuurlijk!
Ah okee
Hij gaat altijd weg als hij boos is, vind ik zo'n kutgewoonte, moet ik hem nog afleren.
Begin er maar vast mee!
Dan moet ik elke week een nieuw haakje op de deur
Gast- Gast
Bij de Tiger zijn die heel goedkoop..Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:Erin schreef:Nee alleen als ie niet lief voor je is! Anders hoeft ie niet gehoekt te worden natuurlijk!
Ah okee
Begin er maar vast mee!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Bij de Tiger zijn die heel goedkoop..Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:Erin schreef:Nee alleen als ie niet lief voor je is! Anders hoeft ie niet gehoekt te worden natuurlijk!
Ah okee
Begin er maar vast mee!
Nou als hij hem nog een keer doorknipt, zet ik er van die dingen op waar je vanaf buiten niet bij kunt. Het blijft geen feest
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik denk dat hij genoeg in zijn wagentje heeft om elke deur open te krijgen..
Ja, maar ik heb ook nog een woningbouw. Het komt ongeloofwaardig over als ik elke week een nieuwe voordeur nodig heb.
Gast- Gast
Je bent zelf een nieuwe voordeur.Reva schreef:Smikkell schreef:Ik denk dat hij genoeg in zijn wagentje heeft om elke deur open te krijgen..
Ja, maar ik heb ook nog een woningbouw. Het komt ongeloofwaardig over als ik elke week een nieuwe voordeur nodig heb.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Je bent zelf een nieuwe voordeur.Reva schreef:Smikkell schreef:Ik denk dat hij genoeg in zijn wagentje heeft om elke deur open te krijgen..
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
+ 1Erin schreef:Smikkell schreef:Je bent zelf een nieuwe voordeur.Reva schreef:Smikkell schreef:Ik denk dat hij genoeg in zijn wagentje heeft om elke deur open te krijgen..
Gast- Gast
Zal een spijkerbroek echt heel veel kleiner worden van wassen op negentig graden?
Euh 95.
Euh 95.
Laatst aangepast door Reva op do 26 jan 2012 - 11:44; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Reva schreef:+ 1Erin schreef:Smikkell schreef:Je bent zelf een nieuwe voordeur.Reva schreef:Smikkell schreef:Ik denk dat hij genoeg in zijn wagentje heeft om elke deur open te krijgen..
+2.
Laatst aangepast door Alex op do 26 jan 2012 - 11:42; in totaal 1 keer bewerkt
Alex- Ratel
Reva schreef:Zal een spijkerbroek echt heel veel kleiner worden van wassen op negentig graden?
Ik denk het wel ...
Alex- Ratel
Alex schreef:Reva schreef:Zal een spijkerbroek echt heel veel kleiner worden van wassen op negentig graden?
Ik denk het wel ...
Ik denk het ook!
Erin- Ratel
Je kan het proberen. Ik neem aan dat het niet heel erg is als je broeken een maatje kleiner worden.
Gast- Gast
Nou drie maten Daarom wil ik hem ook zo heet wassen, heb er niet in gepoept ofzo.
Gast- Gast
Reva schreef:Nou drie maten Daarom wil ik hem ook zo heet wassen, heb er niet in gepoept ofzo.
Bhwahahahahahhaahahhaaha!
Erin- Ratel
Er kan weinig mis gaan. Nu pas je hem sowieso niet en straks pas je hem misschien niet...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Er kan weinig mis gaan. Nu pas je hem sowieso niet en straks pas je hem misschien niet...
Draag hem nog wel
Gast- Gast
Nou, dan kan hij alleen maar beter gaan zitten.Reva schreef:Smikkell schreef:Er kan weinig mis gaan. Nu pas je hem sowieso niet en straks pas je hem misschien niet...
Draag hem nog wel
Gast- Gast
Had niets anders verwacht. Nu je huilt om dingen die niet om te verdrieti g zijn, lach je vast ook om dingen die niet grappig zijn.Reva schreef:Ik ga al vijf minuten kapot om het etagère topic
Gast- Gast
Morning!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: