Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+23
aniet
FireButterfly
Sarah1985
ladycat
Pompoen
Snoes
Suus
Lejow
Toet
Susan
ExpressoB
Bimbam
Erin
TwistedAngel
May
silly-one
Lotus
Stuiterbal
Jordana
Alex
Rush
VeryCherry
Ibbeltje
27 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 40 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 9:33

Reva schreef:Wow. Een rolmops bij All you need is love die eerst heel vals zingt voor haar ouders en daarna rennend naar ze toe gaat. Fraai.
Slinkt al haar valse grappen in silent

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 9:33

lol!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 9:37

Smikkell schreef:
Reva schreef:Wow. Een rolmops bij All you need is love die eerst heel vals zingt voor haar ouders en daarna rennend naar ze toe gaat. Fraai.
Slinkt al haar valse grappen in silent

Deel ze, deel ze, deel ze!!! Ik zal er alvast eentje teniet doen. Ik was het niet Cool

Gast
Gast

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 9:40

Hee er is weer briefgeld geboren in mijn mandje naast de voordeur, vruchtbaar mandje is dat toch.

Ouders zijn op de koffie geweest.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 9:41

A. vraagt of ik nog een klein beetje aan hem denk als ik vanavond uit dansen ga... laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 9:42

Hahaha, die gekke ouders toch. En ze houden nog steeds vol dat ze van niets weten?

Denkt even aan de foto die ik jou gisternacht stuurde en houdt alle grappen over gewicht en omvang maar voor zich...

Gast
Gast

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 9:43

Zusje schreef:A. vraagt of ik nog een klein beetje aan hem denk als ik vanavond uit dansen ga... laughcry
laughcry is hier wel op zijn plaats

Gast
Gast

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 9:44

Smikkell schreef:Hahaha, die gekke ouders toch. En ze houden nog steeds vol dat ze van niets weten?

Denkt even aan de foto die ik jou gisternacht stuurde en houdt alle grappen over gewicht en omvang maar voor zich...

HUH.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 9:44

Smikkell schreef:Hahaha, die gekke ouders toch. En ze houden nog steeds vol dat ze van niets weten?

HUH.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 9:46

Ow, laat maar, ik herinner me opeens iets wat betreft foto DagCafé - Pagina 40 394967

En mijn vader weet echt van niks hoor. Is echt het werk van mijn moeder. Zolang als ik me kan herinneren ´spaart´ die altijd al briefgeld in een leeg potje, opgevouwen in vieren. Zo worden ze ook altijd hier geboren, nooit doordeweeks ook, zijn altijd weekendbevallingen. Opzich doet ze het slim, want ik vind wekelijks hier en daar geld, omdat ik het altijd overal en nergens gooi. Maar nooit zo opgevouwen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 9:46

Smikkell schreef:
Zusje schreef:A. vraagt of ik nog een klein beetje aan hem denk als ik vanavond uit dansen ga... laughcry
laughcry is hier wel op zijn plaats

Ja dat denk ik ook wel. Al zegt hij wel 'klein beetje' dus wellicht heeft hij al enigszins door dat ik niet alleen maar aan hem denk...

Gast
Gast

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 9:51

Reva schreef:Ow, laat maar, ik herinner me opeens iets wat betreft foto DagCafé - Pagina 40 394967

En mijn vader weet echt van niks hoor. Is echt het werk van mijn moeder. Zolang als ik me kan herinneren ´spaart´ die altijd al briefgeld in een leeg potje, opgevouwen in vieren. Zo worden ze ook altijd hier geboren, nooit doordeweeks ook, zijn altijd weekendbevallingen. Opzich doet ze het slim, want ik vind wekelijks hier en daar geld, omdat ik het altijd overal en nergens gooi. Maar nooit zo opgevouwen.
Ja, ik ken het verhaal. Ik denk dat je er weinig aan kunt doen.
Misschien is dit zelfs zo'n gewoonte die je van haar over gaat nemen als jij straks moeder bent..

Gast
Gast

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 10:00

Reva, wat schattig van je moeder haha Very Happy. En zij denkt dat je het niet doorhebt... Ik had net geld achtergelaten bij mijn ouders voor de auto vandaag. Heb toch een halve tank leeggereden. Weet nu al dat ik het morgen toch weer terugkrijg van mijn moeder... Dat hoeft echt niet, de trein zou me ook geld kosten... Maar er tegenin gaan is haast onmogelijk...

Gast
Gast

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 10:04

Jullie ouders zijn lief I love you

Gast
Gast

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 10:08

Dat besef ik maar al te goed ja. Ik ben ook echt blij met mijn ouders. Ik ga me maar eens wat make up erbij smeren. Zo dansen in de stad. Wilde eerst mijn jurkje aan maar dan moet ik de hele avond op hakken en ik heb toch wel de platte schoenen ontdekt zeg... Hou lekker mijn spijkerbroek aan al zal ik underdressed zijn, die vriendin kennende... Ach, zij kent mij ook Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 10:08

Gister fietste ik naar huis en opeens moest ik zó hard lachen om een opmering van Reva, over die halve maan. En meneer op rechts die maar vond dat wij onzin aan het praten waren zo midden in de nacht. laughcry
Ik kwam niet meer bij en ik moest nog een heel eind naar huis.

-------

https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=21173

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen