DagCafé
+23
aniet
FireButterfly
Sarah1985
ladycat
Pompoen
Snoes
Suus
Lejow
Toet
Susan
ExpressoB
Bimbam
Erin
TwistedAngel
May
silly-one
Lotus
Stuiterbal
Jordana
Alex
Rush
VeryCherry
Ibbeltje
27 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: DagCafé
Dan moet ik even zorgen dat de verwarming wordt gemaakt..Zusje schreef:Toet schreef:Volgende week wordt het super koud
Hoe koud? Wat gaat het weer doen dan?
Gast- Gast
Ze zeggen dat het gaat vriezen en flink ook
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik wil ook slapen, maar ik heb geen jus d'orange dus ik weet niet waar ik de wodka in moet doen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dan moet ik even zorgen dat de verwarming wordt gemaakt..Zusje schreef:Toet schreef:Volgende week wordt het super koud
Reva weet nog wel een goede monteur.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Smikkell schreef:Dan moet ik even zorgen dat de verwarming wordt gemaakt..Zusje schreef:Toet schreef:Volgende week wordt het super koud
Nou succes
Gast- Gast
Red Bull? Of je dan nog slaapt is vraag 2...Reva schreef:Ik wil ook slapen, maar ik heb geen jus d'orange dus ik weet niet waar ik de wodka in moet doen.
Gast- Gast
Het gaat vriezen. De hele week rond de -5 's nachts.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Wie is 'ze'? Google? Iemands moeder?Alex schreef:Ze zeggen dat het gaat vriezen en flink ook
Gast- Gast
Als het maar googlebaar is is het waar!Smikkell schreef:Wie is 'ze'? Google? Iemands moeder?Alex schreef:Ze zeggen dat het gaat vriezen en flink ook
Gast- Gast
Morgen ochtend even bellen. Misschien kunnen ze maandag al langskomen. Dan heb ik even tijd..Toet schreef:Smikkell schreef:Dan moet ik even zorgen dat de verwarming wordt gemaakt..Zusje schreef:Toet schreef:Volgende week wordt het super koud
Het gaat vriezen. De hele week rond de -5 's nachts.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Wie is 'ze'? Google? Iemands moeder?Alex schreef:Ze zeggen dat het gaat vriezen en flink ook
Ik hoorde hier ook al mensen dat het flink ging vriezen, zelfs al mensen over schaatsen maar ik heb nu 4 weer sites gezien en het koudste wat ik tegen ben gekomen is -5 's nachts.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Maar wat je wilt vinden, dat vind je op google. Het is maar net naar welke mening je zoekt.Stofzuiger schreef:Als het maar googlebaar is is het waar!Smikkell schreef:Wie is 'ze'? Google? Iemands moeder?Alex schreef:Ze zeggen dat het gaat vriezen en flink ook
Gast- Gast
Duidelijk verhaal..Toet schreef:Smikkell schreef:Wie is 'ze'? Google? Iemands moeder?Alex schreef:Ze zeggen dat het gaat vriezen en flink ook
Ik hoorde hier ook al mensen dat het flink ging vriezen, zelfs al mensen over schaatsen maar ik heb nu 4 weer sites gezien en het koudste wat ik tegen ben gekomen is -5 's nachts.
Gast- Gast
Anders kom je maar hier wonen...
Gast- Gast
Reva schreef:Ik wil ook slapen, maar ik heb geen jus d'orange dus ik weet niet waar ik de wodka in moet doen.
In je mond.
Gast- Gast
Zusje schreef:Reva schreef:Ik wil ook slapen, maar ik heb geen jus d'orange dus ik weet niet waar ik de wodka in moet doen.
In je mond.
Gast- Gast
Vind je wel leuk he!!Zusje schreef:Smikkell schreef:Dan moet ik even zorgen dat de verwarming wordt gemaakt..Zusje schreef:Toet schreef:Volgende week wordt het super koud
Anders kom je maar hier wonen...
Gast- Gast
In je maag kan ook hoor.Stofzuiger schreef:Zusje schreef:Reva schreef:Ik wil ook slapen, maar ik heb geen jus d'orange dus ik weet niet waar ik de wodka in moet doen.
In je mond.
Gast- Gast
Smikkell schreef:In je maag kan ook hoor.Stofzuiger schreef:Zusje schreef:Reva schreef:Ik wil ook slapen, maar ik heb geen jus d'orange dus ik weet niet waar ik de wodka in moet doen.
In je mond.
Tampons en ogen schijnen ook te werken...
Gast- Gast
Moet het morgen nog ff proberen met die slofjes/ laarsjes, maar kreeg ze nu niet goed aan. Vlg mij hebben ze er te dikke voeten voor
Gast- Gast
Schijn je ook heel snel dronken te zijn. Mar gezond lijkt me een heel ander verhaal. En lekkker ook...Zusje schreef:Smikkell schreef:In je maag kan ook hoor.Stofzuiger schreef:Zusje schreef:Reva schreef:Ik wil ook slapen, maar ik heb geen jus d'orange dus ik weet niet waar ik de wodka in moet doen.
In je mond.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Schijn je ook heel snel dronken te zijn. Mar gezond lijkt me een heel ander verhaal. En lekkker ook...Zusje schreef:Smikkell schreef:In je maag kan ook hoor.Stofzuiger schreef:Zusje schreef:Reva schreef:Ik wil ook slapen, maar ik heb geen jus d'orange dus ik weet niet waar ik de wodka in moet doen.
In je mond.
Gelijk gedesinfecteerd.
Gast- Gast
Oeps!!Stofzuiger schreef:Moet het morgen nog ff proberen met die slofjes/ laarsjes, maar kreeg ze nu niet goed aan. Vlg mij hebben ze er te dikke voeten voor
Gast- Gast
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: