Muziek op schoot
+3
meisjesmama
Susan
Bloem86
7 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Muziek op schoot
Ik zou zo graag op peuterballet willen met Yrsa, maar dat kan ik weer niet zo makkelijk vinden. Er is wel een cursus, maar die is alleen op een ochtend dat zij op de peuterspeelzaal zit, verder is het overal vanaf 3 jaar.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Zelda schreef:Ik krijg er ook een naar gevoel van, wat sneu.Susan schreef:Ik vind het echt een naar verhaal, het is echt niet leuk als je kind ergens niet welkom is.
Het is helaas toch echt waar.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Hier is het goedkoper, 52 euro ( uit mijn hoofd) voor 8 lessen of 75 euro voor 15 lessen.
Wat vreemd printje!
Hier worden de kindjes op leeftijd ingedeeld, zodat je kindje met leeftijdgenootjes in een groepje zit, dat lijkt me ook wel prettiger.
Maar ik moet dus weer een tijdje wachten want ze zijn nu vol hier.
Wat vreemd printje!
Hier worden de kindjes op leeftijd ingedeeld, zodat je kindje met leeftijdgenootjes in een groepje zit, dat lijkt me ook wel prettiger.
Gast- Gast
Snoepy87 schreef:Hier is het goedkoper, 52 euro ( uit mijn hoofd) voor 8 lessen of 75 euro voor 15 lessen.
Wat vreemd printje!
Ik heb net ook even gekeken, want mij lijkt het ook erg leuk voor Y. Zodra er op het kdv 'muziekles' is gaat hij totaal uit zijn stekker. Thuis is de xylofoon zijn favoriete speelgoed en gaat hij helemaal los op K3
Hier is het 65 euro voor 8 lessen, al is het wel 20 minuten rijden. Helaas is a.s. zaterdag de 1e les en dan vieren we zijn verjaardag. We gaan dus starten na de zomervakantie, want ik vind het zelf altijd erg prettig om er de 1e les wel te zijn. Dan stelt iedereen zich aan elkaar voor en hoor je altijd zoveel informatie dat ik die 1e les niet wil missen. Heb dat met de babymassage gehad en toen ik de 2e les voor het eerst daar kwam voelde dat voor mijzelf niet prettig.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Snoepy87 schreef:Hier is het goedkoper, 52 euro ( uit mijn hoofd) voor 8 lessen of 75 euro voor 15 lessen.
Wat vreemd printje!
Ze vond het ook erg vreemd maar hij bleef dus eigenlijk helemaal niet zitten en rende alleen maar rond, pakte dingetjes dus van de andere kinderen af en op basis daarvan heeft de juf toen dus gezegd dat ze beter maar niet meer kon komen.... ze voelde zich er ook (begrijpelijk) erg rot door, je kind van 1,5 jaar wordt al weggestuurd omdat hij niet luistert..
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» houding baby op schoot
» Heb jij je laptop regelmatig op schoot?
» baby 7 maanden zittend op schoot - bezoek
» Muziek
» Muziek
» Heb jij je laptop regelmatig op schoot?
» baby 7 maanden zittend op schoot - bezoek
» Muziek
» Muziek
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: