Muziek
Pagina 1 van 1
Muziek
Hèhè, ik heb ein-de-lijk spotify! Ik kan zelfs afspeellijsten maken
Welke nummers vinden jullie relaxed om op te lopen/sporten?
En hoe maak ik een lijst die offline te luisteren is?
Welke nummers vinden jullie relaxed om op te lopen/sporten?
En hoe maak ik een lijst die offline te luisteren is?
Gast- Gast
Re: Muziek
Ik luister tijdens het hardlopen naar hardcore of happy hardcore. Van slome/rustige muziek word ik ook sloom en rustig. Denk alleen niet dat jij het leuk vind
Gast- Gast
Ik luister tijdens het sporten het liefst naar nummers met een lekker snel ritme, maar geen hardcore ofzo. Meer naar hiphop. Eigenlijk luister ik het liefst naar muziek waar ik ook het lekkerst op dans als ik uit ga.
In mijn lijst o.a. Flo rida, De Jeugd van Tegenwoordig, Asiv Avidan en wat oldies zoals Boogie Wonderland enzo. Lekker ritme om op te crosstrainen, en dan doe ik in m'n hoofd gewoon alsof ik dans want met dansen hou ik dat ook makkelijk vol. (alleen even opletten dat ik dan niet met m'n armen begin te zwaaien ofzo )
In mijn lijst o.a. Flo rida, De Jeugd van Tegenwoordig, Asiv Avidan en wat oldies zoals Boogie Wonderland enzo. Lekker ritme om op te crosstrainen, en dan doe ik in m'n hoofd gewoon alsof ik dans want met dansen hou ik dat ook makkelijk vol. (alleen even opletten dat ik dan niet met m'n armen begin te zwaaien ofzo )
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin, dat wil ik ook nog wel eens op mijn mp3 speler zetten. Als er idd maar een lekker ritme in zit die mij wil laten swingen
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: