carnaval
+10
Printje
Susan
Sophiee
Muis
krabbekeklijn
Wennes
meisjesmama
loesje
Lindsya
Teddyaapje
14 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: carnaval
Wennes schreef:Muis schreef:Wennes schreef:Wij gaan wel weg met onze zoon, naar de intocht en optocht en misschien nog naar een "kindermiddag' waar ze binnen kunnen dansen.
Hier gaan wij niet verkleed als iets, maar krijgt hij een boerenkiel aan met een rode zakdoek en een stukje vitrage. Evt iets op het hoofd als hij wil. Ik heb ook nog wel een narre pak, maar weet niet of hij die nog past.
Haha, dan denk ik te weten waar je woont . De hele stad loopt bij jullie in kiel en vitrage he?!
.
Jazeker, voor hier klinkt het gek, maar hier is het "normaal" en ben je juist anders als je het niet hebt.
Woon je toevallig in de buurt?
Oei, woont gij in het krabbedorpke haha. De krabbekes en tullepetaontjes is nooit zo´n succes
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
M@niek schreef:Wennes schreef:Muis schreef:Wennes schreef:Wij gaan wel weg met onze zoon, naar de intocht en optocht en misschien nog naar een "kindermiddag' waar ze binnen kunnen dansen.
Hier gaan wij niet verkleed als iets, maar krijgt hij een boerenkiel aan met een rode zakdoek en een stukje vitrage. Evt iets op het hoofd als hij wil. Ik heb ook nog wel een narre pak, maar weet niet of hij die nog past.
Haha, dan denk ik te weten waar je woont . De hele stad loopt bij jullie in kiel en vitrage he?!
.
Jazeker, voor hier klinkt het gek, maar hier is het "normaal" en ben je juist anders als je het niet hebt.
Woon je toevallig in de buurt?
Oei, woont gij in het krabbedorpke haha. De krabbekes en tullepetaontjes is nooit zo´n succes
Jawel hoor, alleen met de carnaval/vastenavond niet
Laatst aangepast door Wennes op wo 25 jan 2012 - 8:20; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : .)
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
krabbekeklijn schreef:Wennes schreef:krabbekeklijn schreef:Parel schreef:Wennes schreef:Wij gaan wel weg met onze zoon, naar de intocht en optocht en misschien nog naar een "kindermiddag' waar ze binnen kunnen dansen.
Misschien heel gek, maar waar dient de vitrage voor?
Die vitrage stamt uit de tijd van net na de oorlog, toen hadden de mensen het niet zo breeden om toch chique voor de dag te komen werd de kanten vitrage van de ramen af gehaald om zo toch "versierd" voor de dag te komen.
Helemaal goed, Het scheelt ook wel dat we niet ieder jaar een nieuwe outfit hoeven te kopen.
Dus jij woont ook in het krabbegat, wat gezellig!
Klopt, ik trek ieder jaar dezelfde "bullen" uit een doos op zolder en misschien halen we er nog wat bij of niet. Is wel makkelijk hoor, niet elk jaar moeten bedenken als wat je verkleed moet gaan...
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Ik ga denk ik op zondag met de kinderen naar de optocht hier in het dorp. Ik heb voor Kian nog een boevenpakje en voor Yara heb ik een 'Annie' jurk, alleen nog even een witte maillot kopen en dan haar haar nat maken, haar krullen er flink inkneden en haarlak erin .
Yara gaat maandag met opa en oma ook naar de optocht en dinsdag viert ze carnaval op het kdv. Ze heeft nog meer pakjes waar ze uit kan kiezen om aan te trekken: bumba, een bijenpak, dorajurk en dan vergeet ik volgens mij nog wat.....
Yara gaat maandag met opa en oma ook naar de optocht en dinsdag viert ze carnaval op het kdv. Ze heeft nog meer pakjes waar ze uit kan kiezen om aan te trekken: bumba, een bijenpak, dorajurk en dan vergeet ik volgens mij nog wat.....
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe ga jij met carnaval?
» Carnaval
» Kindjes weg met carnaval
» Waarheen met carnaval?
» Carnaval foto's van de kinderen...
» Carnaval