Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Beginnen met 'vast' voedsel, tips?

+3
TukTuk
vlindertje
Ayla
7 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Beginnen met 'vast' voedsel, tips? - Pagina 2 Empty Re: Beginnen met 'vast' voedsel, tips?

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 4:09

Stofzuiger schreef:Zojuist op schoot een bambix start koekje geven, maar de jongste bijt er gelijk hele stukken af, daar was ik al bang voor pale . De oudste sopt erop en dat gaat prima.
Na een paar minuten weer uit de hand gehaald, daar volgde wel een enorme driftbui op, blijkbaar smaakt het wel goed Wink .

misschien een geruststelling: als kinderen een te groot stuk niet weg kunnen krijgen, dan spugen ze het vanzelf wel weer uit. o.a daarom is rechtop zitten ook zo belangrijk, tegen de zwaartekracht in uitspugen is moeilijker.
Onze meid stopt nog wel eens veel te grote stukken in haar mond, maar haalt ze er altijd zelf weer uit als ze het niet weg krijgt.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Beginnen met 'vast' voedsel, tips? - Pagina 2 Empty Re: Beginnen met 'vast' voedsel, tips?

Bericht  woezel za 28 jan 2012 - 4:21

Ik vind die bambix koekjes ook ondingen.
Ik gebruik voor E kleine koekjes bij de kruidvat vandaan. 99 cent voor een zak. En nu afgewisseld met mini rijstwafeltjes.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: