DagCafé
+14
Burn
Jordana
Lotus
Pompoen
Suus
Rush
VeryCherry
Jade
May
Toet
Erin
Alex
Sjaantje
Ibbeltje
18 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: DagCafé
Smikkell schreef:Is een koortslip besmettelijk als je even op je knietjes gaat?
Misschien wel als ze onze voeten moet kussen
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, hij heeft ook geen ziel.Erin schreef:Ik vond 'm wel gepast...
En dat past dan weer uitstekend bij mij...
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Smikkell schreef:Is een koortslip besmettelijk als je even op je knietjes gaat?
Uiteraard, foei Smikk!
Erin- Ratel
Maar daar werk je aan, toch?Erin schreef:Smikkell schreef:Ja, hij heeft ook geen ziel.Erin schreef:Ik vond 'm wel gepast...
En dat past dan weer uitstekend bij mij...
Gast- Gast
Ja elke dag weer.. Maar soms voel ik me dan ook echt een duf konijntje zonder ziel!
Erin- Ratel
Accepteer het zoals het is. Heb er geen oordeel over. Dit is hoe jij je voelt en wie jij bent op dat moment. Laat het er zijn.Erin schreef:Ja elke dag weer.. Maar soms voel ik me dan ook echt een duf konijntje zonder ziel!
Gast- Gast
Oh ja dat probeer ik ook. Maar dingen doen me de laatste tijd veel meer dan dat ik aan kan lijkt het wel.. (niet quoten plz)
Erin- Ratel
Ja vandaag nog Er komen emoties los waarvan ik niet eens meer wist dat ze werkte bij mij.
Erin- Ratel
Herkenbaar.. Ik vond het niet fijn!Erin schreef:Ja vandaag nog Er komen emoties los waarvan ik niet eens meer wist dat ze werkte bij mij.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zeg maar dag tegen de thee morgen...Alex schreef:Ik heb een koortslip
Ik gooi m niet in de thee hoor! Zolang je maar niet uit mijn kopje drinkt. Of ik uit de jouwe. En wat June zegt klopt uiteraard, ik ben nogal stylish aangelegd. Dus ook mijn koortslip draag ik met stijl.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
lalalalalalalala dus
Laatst aangepast door Erin op di 24 jan 2012 - 11:56; in totaal 1 keer bewerkt
Erin- Ratel
Ik ook. Wat houdt jou tegen, Smik?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Alex schreef:Smikkell schreef:Zeg maar dag tegen de thee morgen...Alex schreef:Ik heb een koortslip
Ik gooi m niet in de thee hoor! Zolang je maar niet uit mijn kopje drinkt. Of ik uit de jouwe. En wat June zegt klopt uiteraard, ik ben nogal stylish aangelegd. Dus ook mijn koortslip draag ik met stijl.
Met flair!
Erin- Ratel
Te moe om op te staan, te douchen, tanden te poetsen, gezicht schoon te maken etc. etc.Alex schreef:Ik ook. Wat houdt jou tegen, Smik?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Te moe om op te staan, te douchen, tanden te poetsen, gezicht schoon te maken etc. etc.Alex schreef:Ik ook. Wat houdt jou tegen, Smik?
Lambal, gewoon doen.
Lastig Erin. Het is logisch dat het allemaal moeilijk is, maar dat maakt het niet leuk natuurlijk
Gast- Gast
Smikkell schreef:Te moe om op te staan, te douchen, tanden te poetsen, gezicht schoon te maken etc. etc.Alex schreef:Ik ook. Wat houdt jou tegen, Smik?
En je maakt me weer aan het lachen!
Erin- Ratel
Erin, het voelt inderdaad niet altijd even logisch. Je moet gevoelens toelaten die je anders vakkundig tegenhoudt. En dat voelt nou net zo onveilig. Onder goede begeleiding zou het goed moeten zijn en uiteindelijk beter moeten gaan. Je moet het alleen wel toe kunnen laten. Knap dat je wel de poging doet. Snap heel goed dat het soms eng en onveilig voelt..
Gast- Gast
June schreef:Smikkell schreef:Te moe om op te staan, te douchen, tanden te poetsen, gezicht schoon te maken etc. etc.Alex schreef:Ik ook. Wat houdt jou tegen, Smik?
Lambal, gewoon doen.
Lastig Erin. Het is logisch dat het allemaal moeilijk is, maar dat maakt het niet leuk natuurlijk
Dank je wel lieve June!
Het liefst zou ik het willen negeren en er keihard voor wegrennen en lalalallalalalalalala denken, maar zo werkt het natuurlijk niet!
Erin- Ratel
Smikk, ja het is gewoon onbekend terrein. Het is voor mij een wereld die opengaat, aangezien ik me niet hoef te schamen voor de emoties die erbij komen kijken en dat ben ik gewoon niet gewend. Aan de ene kant fijn en de andere kant vind ik het echt doodeng.
Dank jullie wel lieve meiden!
Dank jullie wel lieve meiden!
Erin- Ratel
Erin, ik heb dat ook lang geprobeerd, maar op een gegeven moment lukte dat niet meer. Ik ben nog dagelijks blij dat ik hulp ben gaan zoeken, ook al weet ik niet waar het bij jou over gaat natuurlijk . Het is in ieder geval goed en dapper van jou!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zijn jullie nu toch gaan slapen? Kan iemand mij naar bed tillen?
Nee hoor, maar ik had geen zin om tegen mezelf te praten.
Gast- Gast
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: