DagCafé
+14
Burn
Jordana
Lotus
Pompoen
Suus
Rush
VeryCherry
Jade
May
Toet
Erin
Alex
Sjaantje
Ibbeltje
18 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: DagCafé
Ja, dan zeg ik ook wel eens nee, maar niet omdat ik het liever spaar, maar omdat ik het gewoon zonde van het geld vind.Ibbeltje schreef:Stylegirl schreef:Ik zeg overigens wel eens nee tegen vriendinnen als zij uit willen gaan en je dan ook een kaartje moet kopen. Vind dat zo zonde van mijn geld, 15-20 euro betalen voor een kaartje en dan ook nog drinken moeten betalen. Dat begrijpen ze dan ook.
Maar dat is vooraf nog toch?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
rush zoals ik al eerder aangaf benk benieuwd wat voor activiteit jullie gepland hebben (hoe natuurlijk geen bedrag te weten) maar misschien kunnen we dan meedenken naar een alternatief wat jullie kunnen doen zodat je de afspraak toch niet af hoeft te zeggen?
Gast- Gast
+1. Ik heb ook spaargeld en leefgeld en spreek af en toe mijn spaargeld wel aan voor uitjes, maar dat houdt dus inderdaad in dat het sparen minder hard gaat dan eigenlijk de bedoeling is.Smikkell schreef:Maar Rush is toch niet iemand die nooit wil en kan. Ze stelt alleen een limiet aan wat ze uit wil geven per maar en dat limiet hoeft toch niet gelijk te zijn aan wat er binnen komt. Ook niet om een goede vriendin te zijn. Ik vind het juist knap dat Rush er zo mee omgaat.Stofzuiger schreef:eens. Zo'n schoonzusje had ik ook. Kon nooit, nooit geld, etc. Maar kocht daarna wel een splinternieuwe auto. Wees dan eerlijk en zeg het dan gewoon dat je spaart en het apart wil zetten. Dan vind ik de situatie al heel anders.Lily schreef:rush, ik snap dat je van je spaarrekening af wil blijven maar hoe duur is dat uitje nou? En gisteren melde je nog dat je een andere auto ging kopen ik zou not amused zijn als ik dat hoorde van een vriendin. Wel een andere auto kopen maar voor een uitje met mij is het geld op.
Gast- Gast
Het is geen 1 op 1 afspraak, maar met een grotere groep, dus dan wordt het al moeilijk om de plannen om te gooien. Misschien kunnen we zelf gaan koken, dat is al een stukje goedkoper dan uit eten.Lily schreef:rush zoals ik al eerder aangaf benk benieuwd wat voor activiteit jullie gepland hebben (hoe natuurlijk geen bedrag te weten) maar misschien kunnen we dan meedenken naar een alternatief wat jullie kunnen doen zodat je de afspraak toch niet af hoeft te zeggen?
Rush- Lady Post-a-lot
dat is dan ook een idee, of je spreekt af dat iedereen iets maakt en dat meeneemt
Gast- Gast
Ik.Heb.Geen.Zin.Om.Op.Te.Ruimen!!
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
je boorzooi of in het algemeen?
Stofzuiger, hoe is het autorijden eigenlijk gegaan?
Stofzuiger, hoe is het autorijden eigenlijk gegaan?
Gast- Gast
Boorzooi, maar het is al gebeurd Voor de rest hoef ik alleen nog maar de afwas te doen ^^
En mijn paps en mijn broertje komen zo koffie drinken
En mijn paps en mijn broertje komen zo koffie drinken
ik noemde een voorbeeld watvan ik dacht: als ze eerlijk geweest was had ik het anders gevonden.Bruce schreef:+1. Ik heb ook spaargeld en leefgeld en spreek af en toe mijn spaargeld wel aan voor uitjes, maar dat houdt dus inderdaad in dat het sparen minder hard gaat dan eigenlijk de bedoeling is.Smikkell schreef:Maar Rush is toch niet iemand die nooit wil en kan. Ze stelt alleen een limiet aan wat ze uit wil geven per maar en dat limiet hoeft toch niet gelijk te zijn aan wat er binnen komt. Ook niet om een goede vriendin te zijn. Ik vind het juist knap dat Rush er zo mee omgaat.Stofzuiger schreef:eens. Zo'n schoonzusje had ik ook. Kon nooit, nooit geld, etc. Maar kocht daarna wel een splinternieuwe auto. Wees dan eerlijk en zeg het dan gewoon dat je spaart en het apart wil zetten. Dan vind ik de situatie al heel anders.Lily schreef:rush, ik snap dat je van je spaarrekening af wil blijven maar hoe duur is dat uitje nou? En gisteren melde je nog dat je een andere auto ging kopen ik zou not amused zijn als ik dat hoorde van een vriendin. Wel een andere auto kopen maar voor een uitje met mij is het geld op.
Maar goed, miss ben ik wel stiekem een beetje jaloers omdat ik niet veel financiele vrijheid heb, nooit hebt gehad en nooit zal hebben.
En snap ik het niet omdat mijn prioriteiten anders liggen.
Gast- Gast
rush, ben je er al uit wat je gaat doen? Aangezien ik op FB lees dat het tijd is voor een nieuwe auto en nieuwe fiets kan ik me voorstellen dat je vrienden het een beetje raar vinden dat je af gaat zeggen doordat je geen geld hebt maar dit wel op FB meld.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Nee, die is aan het werk. En ik ga aan mijn broertje vragen of hij me wil helpen het tafelblad uit de berging te halen, dan kan ik vandaag de nieuwe tafel neerzetten en morgen de stoelen schilderen ^^
Mijn vrienden weten dat ik spaar voor dat soort dingen, dus dat is niet van toepassing.Lily schreef:rush, ben je er al uit wat je gaat doen? Aangezien ik op FB lees dat het tijd is voor een nieuwe auto en nieuwe fiets kan ik me voorstellen dat je vrienden het een beetje raar vinden dat je af gaat zeggen doordat je geen geld hebt maar dit wel op FB meld.
En nee, ik weet nog niet wat ik ga doen. Er is nog iemand die verschrikkelijk krap zit, dus daar moet nu ook rekening mee gehouden worden.
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: