DagCafé
+14
Burn
Jordana
Lotus
Pompoen
Suus
Rush
VeryCherry
Jade
May
Toet
Erin
Alex
Sjaantje
Ibbeltje
18 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: DagCafé
Batterij van telefoon én laptop zijn leeg. Dat moet een teken zijn. Mijn eigen batterij is ook behoorlijk op. Had een leuke, maar ook drukke dag vandaag! Als ik mijn ogen weer open doe morgen is June hier, dus dat ik wel een mooi vooruitzicht.
Ik ga mezelf maar naar de badkamer slepen, en dan naar bed. Trusten schatjes, draken en zeeheksen.
Ow, en mijn breinaalden zijn vandaag ingenomen. Ik kan dus niet verder met mijn eigen breiwerk. Iemand wilde een knikkerzak breien. Heb hem maar niet verteld dat dát niet werkt, en zeker niet met breinaald maat 10. Ik vind het veel te leuk om zijn blik te zien als hij zijn knikkers straks in zijn tijdrovende knikkerzak stopt
Ik ga mezelf maar naar de badkamer slepen, en dan naar bed. Trusten schatjes, draken en zeeheksen.
Ow, en mijn breinaalden zijn vandaag ingenomen. Ik kan dus niet verder met mijn eigen breiwerk. Iemand wilde een knikkerzak breien. Heb hem maar niet verteld dat dát niet werkt, en zeker niet met breinaald maat 10. Ik vind het veel te leuk om zijn blik te zien als hij zijn knikkers straks in zijn tijdrovende knikkerzak stopt
Gast- Gast
Ah gossie..June schreef:Smikkell schreef:Zijn jullie nu toch gaan slapen? Kan iemand mij naar bed tillen?
Nee hoor, maar ik had geen zin om tegen mezelf te praten.
Van Reva moet je het tegenwoordig niet meer hebben inderdaad.
Gast- Gast
Ik moet slapen , ik hoop dat jullie jezelf naar bed kunnen slepen en lekker slapen!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Whahahaha dat is een teken om naar bedje te gaan.
Heel veel plezier met jullie meeting op 't eiland!
En ik wil morgen niet dat er koortslippen zijn ontwikkeld door knielende vrouwen!
Slaap lieve Smikk!
En ik wil morgen niet dat er koortslippen zijn ontwikkeld door knielende vrouwen!
Slaap lieve Smikk!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Smikkell schreef:Batterij van telefoon én laptop zijn leeg. Dat moet een teken zijn. Mijn eigen batterij is ook behoorlijk op. Had een leuke, maar ook drukke dag vandaag! Als ik mijn ogen weer open doe morgen is June hier, dus dat ik wel een mooi vooruitzicht.
Leg je telefoon even aan de oplader.
Slaap lekker
voor de knikkerzak
Gast- Gast
Er zijn nachten dat we hier om 4 uur nog pagina´s vol typte en nu hebben jullie het net na twaalven al over slapen? Come on.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
HET IS GEEN MEETINGErin schreef:Whahahaha dat is een teken om naar bedje te gaan.
Slaap lieve Smikk!
Jij ook alvast trusten best wel lieve Erin.
Gast- Gast
Toet schreef:Er zijn nachten dat we hier om 4 uur nog pagina´s vol typte en nu hebben jullie het net na twaalven al over slapen? Come on.
Gast- Gast
Toet schreef:Er zijn nachten dat we hier om 4 uur nog pagina´s vol typte en nu hebben jullie het net na twaalven al over slapen? Come on.
Eens! De jonkies moeten het toch weer doen.
Gast- Gast
Dat blijkt
Toet- Lady Post-a-lot
Het is geen meeting .
Hoe ga ik het morgen volhouden op werk?!
Hoe ga ik het morgen volhouden op werk?!
Laatst aangepast door Qiara op di 24 jan 2012 - 12:24; in totaal 1 keer bewerkt
Qiara- Ratel
Qiara schreef:Het is geen meeting .
Toet- Lady Post-a-lot
Anyhow, veel plezier morgen!
Qiara- Ratel
Een samenkomst van allemaal dames op een eiland bij een stofzuiger. Beter ?
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
lekker lang over door blijven gaan. Siert je!Qiara schreef:Anyhow, veel plezier morgen!
Gast- Gast
Nee, June en ik die gewoon hebben afgespoken morgen en o.a. even bij Zuiger langs gaan.Erin schreef:Een samenkomst van allemaal dames op een eiland bij een stofzuiger. Beter ?
Gast- Gast
Ga ik NU doen! Ogen vallen dicht. Bleef nog even tot de batterij echt uit zou vallen, maar duurt langer dan ik dacht!June schreef:Jammer hoor .
Smik al schone tanden?
Gast- Gast
Smikkell schreef:lekker lang over door blijven gaan. Siert je!Qiara schreef:Anyhow, veel plezier morgen!
Ik wilde me van mijn betere kant laten zien, is wel gemeend!
Qiara- Ratel
Smikkell schreef:Nee, June en ik die gewoon hebben afgespoken morgen en o.a. even bij Zuiger langs gaan.Erin schreef:Een samenkomst van allemaal dames op een eiland bij een stofzuiger. Beter ?
Je bedoelt dat ik jou je cadeau kom brengen
En nu poetsen!
Q, ik heb het gevoel dat je veel dingen anders benadert en dat je ook niet voelt waar het probleem ligt en dat vind ik jammer.
Gast- Gast
Ik geloof dat jullie probleem is dat ik mezelf uitnodigde op een afspraak tussen vriendinnen, maar is het dan zo gek dat jullie reacties allerlei gevoelens bij mij oproepen?
Maar ik zal het mezelf wel teveel aantrekken....
Maar ik zal het mezelf wel teveel aantrekken....
Qiara- Ratel
Welke gevoelens roept het op bij jou dan Q? Of wil je het daar niet nu en hier over hebben?
Toet- Lady Post-a-lot
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: