Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hopelijk net mijn laatste tentamen gemaakt

5 plaatsers

Ga naar beneden

Hopelijk net mijn laatste tentamen gemaakt Empty Hopelijk net mijn laatste tentamen gemaakt

Bericht  Merai ma 23 jan 2012 - 8:03

Morgen komen de antwoorden online en als ik het gehaald heb, heb ik alle vakken afgerond! Dan alleen nog mijn stage en thesis afronden en dan ben ik gewoon alweer afgestudeerd. De tijd vliegt.. Niet echt een nuttig topic maar moest het even kwijt Wink
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hopelijk net mijn laatste tentamen gemaakt Empty Re: Hopelijk net mijn laatste tentamen gemaakt

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 8:10

Jeeej! Spannend joh! Ik ga voor je duimen Very Happy Ik ben er zelf ook bijna! smile

Gast
Gast

Hopelijk net mijn laatste tentamen gemaakt Empty Re: Hopelijk net mijn laatste tentamen gemaakt

Bericht  Antibes ma 23 jan 2012 - 8:16

Niiiiiice! Goed bezig!

Hier hetzelfde, vanmiddag laatste tentamen van mijn bachelor gehad. Nu alleen nog stage stage stage en een projectplan voor mijn stage en een onderzoeksvoorstel erna.. Oh en een ethisch dilemma nog..

Maar geeeen tentamens meer! cheers
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Blond ma 23 jan 2012 - 8:23

Goed bezig! Ik dat vorig jaar ook rond deze tijd. Was zo blij dat ik nooit meer (of in ieder geval, voorlopig niet meer) hoefde te leren en stressen voor tentamens.

Nog een half jaar, en dan ben je echt Orthopedagoog! Hoe bevalt je stage?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Minx ma 23 jan 2012 - 8:39

Ik ook, had vandaag een herkansing en ergens heb ik er wel een goed gevoel over dus zal wel een twee zijn haha.

Maar inderdaad mijn laatste tentamen, morgen begin ik met mijn stage en dan ben ik hopelijk over 22 weken of misschien wel over 10 weken klaar. De laatste loodzware loodjes
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 8:47

Gek gevoel he! Ik heb afgelopen dinsdag mijn laatste tentamen gehad, een paar weken geleden mijn laatste college en komende woensdag mijn laatste werkgroep. Alleen nog scriptie en stage en dan zit het erop... Bachelor heb ik al, dan heb ik ook mijn master afgerond.

Gast
Gast

Bericht  Merai ma 23 jan 2012 - 8:55

Gelukkig zitten er meer in hetzelfde schuitje Wink dan ben ik inderdaad orthopedagoog Chance, stage bevalt heel erg goed! Gelukkig van twee kanten dus hopelijk zit er volgend jaar wel meer in! Arden, dit is ook mijn master, vreemd dat sommige masters nog wel tentamens hebben en andere niet! Wat ben jij aan het studeren? Ik heb veel respect voor de studerende moeders hier!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 9:05

Ik studeer psychologie! Wij hebben de helft van het jaar onderwijs en de andere helft stage en scriptie, ik spreid het alleen en ben al bezig met mijn scriptie, die lever ik nog in voor ik met verlof ga. Zal wel heel gek zijn als ik dadelijk echt niet meer studeer. Succes met je stage en geniet er nog even van Wink

Gast
Gast

Bericht  Merai di 24 jan 2012 - 6:45

Jeej, het is gelukt smile
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 6:47

Gefeliciteerd!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 6:48

Ja, topper!!

Gast
Gast

Bericht  Blond di 24 jan 2012 - 7:20

Merai schreef:Gelukkig zitten er meer in hetzelfde schuitje Wink dan ben ik inderdaad orthopedagoog Chance, stage bevalt heel erg goed! Gelukkig van twee kanten dus hopelijk zit er volgend jaar wel meer in! Arden, dit is ook mijn master, vreemd dat sommige masters nog wel tentamens hebben en andere niet! Wat ben jij aan het studeren? Ik heb veel respect voor de studerende moeders hier!

Mooi! Hopelijk bieden ze inderdaad iets aan, de banen in Ortho zijn helaas schaars..

En gefeliciteerd! cheers
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Oasis di 24 jan 2012 - 8:16

Nou, ik heb ook vandaag mijn laatste tentamen afgelegd, en hopelijk ook gehaald Wink. Weet pas meer over 2 weken helaas..

@Merai: cheers
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: