Bumblies luiers
+17
Ella
nillis
M-G
CCC
Puggle
SarahKey
Happydobby
Star007
MADDIE
_Lana_
Annemie
Dora
mauwmauw
Coco
Susan
Teddyaapje
Tania
21 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Bumblies luiers
Zijn dat een beetje prettige luiers? Ik heb ze nog nooit gehad maar ze zijn nu twee pakken voor 10 euro dus wel lekker goedkoop.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Bumblies luiers
Ik vond het helemaal niks. Weet niet meer precies waarom, volgens mij waren ze heel stug.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Voor kleine baby's vind ik ze niet fijn, voor grotere kinderen vind ik ze wel oké.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vond ze toen ze kleiner waren niet prettig maar voor nu op deze leeftijd wel prima waarbij het meeste op de wc wordt gedaan.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ik ben ze gaan gebruiken bij maat 4+ en daar ben ik tevreden over
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Wij hebben ze op CP een keer gehaald omdat ze daar geen paupers hadden. Maar we vonden het waardeloze stugge dingen. A.nouk was toen 4 of 5 maanden, maar misschien daar wel verschil in.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Ik vind ze ook niks.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Ik vind het echt geweldige luiers.
Ze bevallen hier prima. En ze zijn altijd al heel goed te betalen, er kan geen aanbieding tegenop.
Wat een reclame, haha.
Ze bevallen hier prima. En ze zijn altijd al heel goed te betalen, er kan geen aanbieding tegenop.
Wat een reclame, haha.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Ik gebruik nu maat 3 voor overdag en in de nacht een pamper. Ik ben tevreden en vind ze niet te stug. Wel Jammer dat ze hier bij de Deen maat 4 niet meer hadden. Twee pakken voor 10 euro is wel lekker goedkoop inderdaad!
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
waar verkopen ze deze luiers?
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Star007 schreef:waar verkopen ze deze luiers?
plus, deen en vomar o.a.
Ik vind ze niks,
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Ik ben er net zo tevreden over. Bumblies voor overdag en pampers voor 's nachts._Lana_ schreef:Ik vind het echt geweldige luiers.
Wat een reclame, haha.
Hier hebben ze ze op het kdv, maar ben altijd blij om der thuis een pamper aan te doen. Ik vind het geen fijne luiers.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
_Lana_ schreef:Ik vind het echt geweldige luiers.
Wat een reclame, haha.
Hier ook! Vind ze geweldig! En goede prijs ook!
Waar is de aanbieding nu?
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Ze de aanbieding al! Gek dat er zoveel ontevreden zijn, kan me er niks bij voorstellen.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Ik heb een pak cadeau gekregen en deze alleen overdag gebruikt. 's Nachts lekte hij door en hij kreeg er op den duur rode plekjes van (ik denk begin van luieruitslag) Toen heb ik ze nog opgemaakt door ze tussendoor een keer te gebruiken (1 keer per dag). Tegenwoordig gebruik ik (helaas) alleen de dure pampers maar goed hier reageert hij tenminste goed op zonder luieruitslag.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Dat is echt zo persoonlijk. Zo vind ik de kruidvat luiers echt vreselijk en een ander zweert erbij.CCC schreef:Ze de aanbieding al! Gek dat er zoveel ontevreden zijn, kan me er niks bij voorstellen.
Gebruiken jullie Pampers voor 's nachts omdat die meer opnemen? Want mijn zoontje plast overdag juist ontzettend veel dus als Bumblies minder opnemen ga ik ze niet kopen denk ik.
Tania- Ratel
Mijn schoonzus gebruikt ze bij beide kinderen. Ik vond ze bij T niet prettig, want alles liep er telkens langs. De luiers waren te breed en te stug. Ik zweer bij de kruidvat luiers, maar daar zijn ook meningen over verdeeld.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Ja Kruidvat is hier ook geen succes daar krijgen ze rode billen van. Ik heb nu Etos luiers maar ik vind dat J. de laatste tijd wel erg vaak weer doorlekt. Misschien toch maar weer Pampers halen anders. Hij moet ook gewoon zindelijk worden
Tania- Ratel
Ik vind ze wel prettig.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Vind het ook hele fijne luiers. Helaas zit er geen Plus o.i.d. in de buurt hier maar sla ze regelmatig nog in.
Zonneschijn- Prater
- Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13
Ik gebruik idd pampers 's nachts omdat bumblies geen 12 uur volhouden bij mijn zoon. Overdag gaat het prima ondanks dat hij ook een goede plasser is.Tania schreef:Gebruiken jullie Pampers voor 's nachts omdat die meer opnemen? Want mijn zoontje plast overdag juist ontzettend veel dus als Bumblies minder opnemen ga ik ze niet kopen denk ik.
Dat zijn toch de luiers van de Boni? Ik ben fan! Ik gebruik ze nu ongeveer een jaar voor mijn zoontje en ik vind ze echt goed. Hij is nog nooit doorgelekt, heeft bijna geen uitslag meer en ze zijn lekker cheap.
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: