Aldi luiers
+6
Mida4you
Flower_L
duckie
Makamba
loesje
maiadebij
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Aldi luiers
Iemand hier ervaring mee? Ze zijn een stuk goedkoper als pampers maar straks koop ik een pak met 80 luiers en is het niks. Ik wil ze overigens alleen overdag gebruiken voor J.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Aldi luiers
dan zou ik voor kruitvat luiers gaan die zijn niet zo duur en super goed. De aldi luiers vind ik echt een stuk minder.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vond de luiers van de Aldi niet slecht, maar in vergelijking met luiers van de Kruidvat zijn KV luiers wel beter!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Die zijn gewoon prima, mijn moeder gebruikt ze, en hij lekt er niet mee door enzo, zijn een beetje te vergelijken met kruitvat luiers.
Gast- Gast
Ik gebruik ze altijd en de kwaliteit is prima hoor! Gewoon lekker soepel. Ik vind luiers van de Kruidvat juist stug. Of ze moeten ze ondertussen vervangen hebben, dat kan.
Gast- Gast
Jolicious schreef:Ik gebruik ze altijd en de kwaliteit is prima hoor! Gewoon lekker soepel.Ik vind luiers van de Kruidvat juist stug. Of ze moeten ze ondertussen vervangen hebben, dat kan.
+1
Gast- Gast
ik heb ze van de aldi gehad voor 1 x en heb ze nu van de lidl, die vind ik prettiger...
voor de nacht heb ik kruidvat luiers... had ze eerst ook voor overdag maar die van de lidl bevallen ook goed en dat scheelt nog weer wat... k weet niet welke maat je gebruikt? wil je evt wel toesturen dat je kunt testen
voor de nacht heb ik kruidvat luiers... had ze eerst ook voor overdag maar die van de lidl bevallen ook goed en dat scheelt nog weer wat... k weet niet welke maat je gebruikt? wil je evt wel toesturen dat je kunt testen
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Rejoy. schreef:Jolicious schreef:Ik gebruik ze altijd en de kwaliteit is prima hoor! Gewoon lekker soepel.Ik vind luiers van de Kruidvat juist stug. Of ze moeten ze ondertussen vervangen hebben, dat kan.
+1
+2
Voor de nacht trouwens kruidvat ivm doorlekken. Verder prima
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ik gebruik de nog goedkopere variant van de kruidvat ( weet zo ff niet wat het merk is ) ze zijn flexibel, soepel en prima bruikaar. Ik wil niets liever meer want Pampers vindt ik echt niet te betalen
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Mirjam4you schreef:Ik gebruik de nog goedkopere variant van de kruidvat ( weet zo ff niet wat het merk is ) ze zijn flexibel, soepel en prima bruikaar. Ik wil niets liever meer want Pampers vindt ik echt niet te betalen
Europrofit?
Die worden bij mijn zus echt enorm veel verkocht.
Mijn moeder heeft weleens Aldi luiers en ik vind ze eigenlijk wel prima. Kom nooit bij de Aldi, anders kocht ik ze wel. Lekken ze ook nooit mee door (nachten van 18 tot 7.30 uur).
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Jolicious schreef:Ik gebruik ze altijd en de kwaliteit is prima hoor! Gewoon lekker soepel. Ik vind luiers van de Kruidvat juist stug. Of ze moeten ze ondertussen vervangen hebben, dat kan.
+1, 's nachts gebruik ik pampers bij dochter.
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Ik gebruik al heel lang de aldi luiers en ik ben er heel erg tevreden mee! ze zit nu in maat vier al een tijdje en de keren dat ze nat was, zijn echt op 1 hand te tellen.. 80 luiers voor 11,49 bespaart mij echt een hoop geld! Als je dichterbij woonde mocht je er wel een paar uitproberen
keverke26- Fluisteraar
- Aantal berichten : 74
Punten : 90
Registratiedatum : 23-06-11
Ik gebruik ze ook gewoon 's nachts hoor. Ik snap de logica niet van 's nachts andere luiers gebruiken
Gast- Gast
Jolicious schreef:Ik gebruik ze ook gewoon 's nachts hoor. Ik snap de logica niet van 's nachts andere luiers gebruiken
Omdat ze snacht doorlekken en overdag niet en dan is het goedkoper om overdag goedkoe aldi luiers te gebruiken en snachts iets duurdere kruidvat
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Mijn dochter is nu bijna een jaar en pas 1 keer doorgelekt snachts met de aldiluiers.. en dat is omdat ik em volgens mij een beetje scheef had omgedaan haha :$
keverke26- Fluisteraar
- Aantal berichten : 74
Punten : 90
Registratiedatum : 23-06-11
Flower_L schreef:Jolicious schreef:Ik gebruik ze ook gewoon 's nachts hoor. Ik snap de logica niet van 's nachts andere luiers gebruiken
Omdat ze snacht doorlekken en overdag niet en dan is het goedkoper om overdag goedkoe aldi luiers te gebruiken en snachts iets duurdere kruidvat
Ja, dat begrijp ik . Maar als je goede luiers hebt en dat hoeven echt geen Pampers te zijn, dan kan je ze toch altijd gebruiken?
Gast- Gast
Ik ben heel erg 'fan' van Pampers, gewoon omdat ze heel lekker soepel zijn. Heb een keer Huggies gehad voor N. en een keer Kruidvat luiers. Beide vond ik, vergeleken met Pampers, veel te stug en hard. Ik ben bang dat het bij die Aldi luiers ook zo is.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Jolicious schreef:Ik gebruik ze ook gewoon 's nachts hoor. Ik snap de logica niet van 's nachts andere luiers gebruiken
Wij gebruiken ze 's nachts niet, omdat ze daarmee al meerdere keren is doorgelekt.
De enige luiers die ik buiten de aldi-luiers om fijn vind zijn Pampers..
De rest vind ik te stug, óf dochter krijgt er uitslag van.
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Aldi luiers gaan uit assortiment!
» Mini rijstwafels van de Aldi
» Ovenaardappeltjes van de aldi
» Dag en nachtcreme van de Aldi
» kindertablet aldi
» Mini rijstwafels van de Aldi
» Ovenaardappeltjes van de aldi