Valentijnsdag
+33
Hoochie
TwistedAngel
Snoes
Pompoen
FireButterfly
sanne-84
Printje
Marsy28
liqueje
SoGood
loura
Bosjesvrouw
Verona
Parisienne
Jolanda
Mermaid
Jade
Caroow
Arwyn
Rouxxxe
Pussycat
Sweety
Marin
Middleme
Suus
Caramba
SarahKey
Zininzon
Zora
Atelier Madame
Sugarfall
Ella
Rush
37 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Valentijnsdag
Wij hebben alleen het eerste jaar dat we samenwaren met Valentijn iets gedaan, maar de jaren erna niet meer. Alhoewel ikzelf toch altijd een kaartje schreef voor hem. Dus ik denk dat het dit jaar ook weer gewoon een kaartje wordt.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
wij gaann de 13e waarschijnlijk uit eten, valentijnsdag zit hij weer op zijn werk =(...
Wil hem wel iets geven... potjandikkie wat kan ik verzinnen!!!????
Wil hem wel iets geven... potjandikkie wat kan ik verzinnen!!!????
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Nou volgens mij is mijn vriend er niet eens die avond. Ik denk dat ik gewoon een kaartje op zijn kussen leg, slaap altijd al als hij thuiskomt. Heb verder ook weinig met valentijnsdag.
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
Aan mn beste vriend geef ik meestal een kaartje, dan geven we elkaar het meest foute valentijnskaartje, is altijd leuk Ik ben nu aan het daten, denk dat ik hem ook een kaartje geef
Gast- Gast
mijn vader komt bij ons eten, ga lekker koken!
maar voor ons is het een speciale dag, de overlijdingsdag van mijn moeder namemlijk, alweer 10 jaar geleden:(
maar voor ons is het een speciale dag, de overlijdingsdag van mijn moeder namemlijk, alweer 10 jaar geleden:(
Kreeftje- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Ik zou die avond weg zijn, maar ik hoorde gisteren dat dat niet doorgaat. Aangezien mijn vriend het deze maand nog erg druk heeft, zal ik een lekkere uitgebreide maaltijd voor hem koken
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Omdat valentijnsdag op dinsdag valt (en wij elkaar dan nooit zien), doe ik komende een zaterdagavond een kleinigheidje. We gaan lekker gourmetten, met wat luxe vlees-/ vissoorten, groente's, aardappeltjes, brood en zelfgemaakte sausjes. Het is wel een verrassing voor hem. Vind het zelf leuker om zoiets te doen, dan echt iets te geven. En ik wil er ook niet teveel geld aan uitgeven.
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Wij doen 'officieel' nooit iets, maar ik vind het toch vaak leuk om wel wat te doen. Vorig jaar had ik koekjes gebakken met de kinderen voor hem, en een dvd gegeven, dit jaar heb ik zo'n gratis hemakaartje verstuurd en ga ik denk ik pizza's maken in hartvorm als dat lukt haha. Hij houdt zich aan onze regels, en doet niks
Gast- Gast
Nee, wij doen niks met valentijnsdag.. En als er één dag is waarop we niet romantisch zijn dan is het wel op die dag! Ik vind het een beetje geforceerd gedoe..
Gast- Gast
Ik maak altijd een kaartje voor mijn vriend, maar meestal ben ik er zo enthousiast over dat ik hem al eerder geef
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Wij hebben valentijnsdag wel altijd 'gevierd'. Vooral nu met de kleine is het een perfect excuus om weer eens wat leuks samen te doen (niet dat we dat nooit meer doen maar t is wel minder geworden). Ik maak meestal zelf een kaart met een foto van ons erop en laat die op de dag hier bezorgen. Dit jaar heb ik een autoradio met usbstick voor m gekocht (ja een beetje over the top cadeau, maar dat wil hij al heel lang hebben en hij geeft al zo weinig geld aan zichzelf uit) Op de usbstick wil ik alvast wat liedjes zetten en ik ben er over aant denken om er een paar zelf in te zingen met mn telefoon...al twijfel ik nog of ik hem (en zijn medeweggebruikers) dat wel moet aan doen. Verder gaan we nog lekker uiteten samen.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Valentijnsdag
» Valentijnsdag zin of onzin?
» nav "valentijnsdag zin of onzin?"...... F*cking Valentine...
» Valentijnsdag, doen jij/jullie daar wat aan?
» Valentijnsdag zin of onzin?
» nav "valentijnsdag zin of onzin?"...... F*cking Valentine...
» Valentijnsdag, doen jij/jullie daar wat aan?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: