Valentijnsdag
+33
Hoochie
TwistedAngel
Snoes
Pompoen
FireButterfly
sanne-84
Printje
Marsy28
liqueje
SoGood
loura
Bosjesvrouw
Verona
Parisienne
Jolanda
Mermaid
Jade
Caroow
Arwyn
Rouxxxe
Pussycat
Sweety
Marin
Middleme
Suus
Caramba
SarahKey
Zininzon
Zora
Atelier Madame
Sugarfall
Ella
Rush
37 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Valentijnsdag
Mijn vriend is er niet die dag en we vinden het beide ook grote onzin zo'n dag. Dus nee geen valentijnsdag voor ons.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Wij gaan dit jaar met valentijnsdag in ondertrouw Verder doen we er eigenlijk bijna nooit echt iets mee. Marcel kocht vorig jaar wel terwijl we midden in de verhuizing zaten toch wel een klein boeketje met rozen, de rozen heb ik gedroogd en hangen als decoratie in de gang. Heb liever op andere dagen een leuke bos bloemen, want vind t met valentijn zo niet normaal duur.... Was er wel heel blij mee hoor Klinkt zo negatief als ik het zo lees, maar zo bedoel ik het niet :p
Jolanda- Fluisteraar
- Aantal berichten : 98
Punten : 102
Registratiedatum : 05-12-11
Geen idee! Ik stuur misschien een kaartje ofzo.. Mn vriend had het wel in zn agenda gezet, dat belooft wat
Gast- Gast
Hah, nou de baas van m`n vriend heeft roet in het eten gegooid, hij moet precies die week op cursus naar Oostenrijk.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Wij zijn 18 februari 6 jaar samen, dus op Valentijsdag doen we meestal niks. Daarnaast denk ik dat mijn vriend moet werken die avond, ik ga dan dus lekker voor de tv zwijmelfilms kijken
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Denk dat wij niet veel bijzonders doen, ik ga denk ik wel een kleinigheidje halen voor `m. Verder denk ik dat we het weekend ervoor of erna uit eten gaan. Ook om te vieren dat we 13 feb 5 jaar samen zijn.
Gast- Gast
Nee eigenlijk doen wij daar nooit iets aan. Ik heb 1x op valentijnsdag een mega kaart van hem gehad en een vriendschapsring, dat was wel een leuke verrassing.
Verona- Prater
- Aantal berichten : 581
Punten : 708
Wij vinden het onzin. Ik ben trouwens s'avonds te sporten 2 uur lang (geld ophalen voor kanker voor de fietsers die naar Aple d'Huzes gaan)
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben dan precies 3 jaar met mijn vriend. Dus wij gaan denk ik een dagje kuuroord doen en dan in de avond ergens wat eten. Maar is nog niet precies zeker!
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Wij gaan gourmetten, gewoon omdat het gezellig is, en koffer inpakken.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
heb eigenlijk altijd wel iets gehad met valentijn.
in mijn single tijd kreeg ik kaartjes of rozen.
tijdens mijn relaties/scharrels altijd wel rozen,kadotje,kleinigheidje.
en toen riep ik altijd dat het onzin was .
ik weet niet of mijn vriend iets voor mij heeft.
Dit jaar ga ik samen met mijn vriend een sushi workshop doen.
Toen we een paar maanden samen waren over gehad dat het ons leuk lijkt om een x te doen.
Is er nog niet van gekomen en vond dit wel een mooie gelegenheid.
in mijn single tijd kreeg ik kaartjes of rozen.
tijdens mijn relaties/scharrels altijd wel rozen,kadotje,kleinigheidje.
en toen riep ik altijd dat het onzin was .
ik weet niet of mijn vriend iets voor mij heeft.
Dit jaar ga ik samen met mijn vriend een sushi workshop doen.
Toen we een paar maanden samen waren over gehad dat het ons leuk lijkt om een x te doen.
Is er nog niet van gekomen en vond dit wel een mooie gelegenheid.
liqueje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 130
Punten : 133
Registratiedatum : 12-08-11
Ha, ook zo lekker praktisch op de 13e.. Wij zijn dit jaar op 13 februari een jaar bij elkaar.
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
loura schreef:Ik ben dan precies 3 jaar met mijn vriend. Dus wij gaan denk ik een dagje kuuroord doen en dan in de avond ergens wat eten. Maar is nog niet precies zeker!
En nog 1! Nu al 3 op 13 februari
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Toevallig heb ik vannacht gedroomd dat ik een hele stapel valentijnskaarten kreeg van allemaal geheime aanbidders! Dus ik hoop natuurlijk dat dit een voorspellende droom was
Meestal kopen wij een kleinigheidje voor elkaar met valentijnsdag. En eigenlijk heb ik dit jaar wel zin om gezellig uit eten te gaan ofzo. We zien het nog wel. Misschien doen we ook niks, even kijken hoe het allemaal uitkomt.
Meestal kopen wij een kleinigheidje voor elkaar met valentijnsdag. En eigenlijk heb ik dit jaar wel zin om gezellig uit eten te gaan ofzo. We zien het nog wel. Misschien doen we ook niks, even kijken hoe het allemaal uitkomt.
Gast- Gast
Mijn leukste valentijn was in 2010..toen werd namelijk ons zoontje geboren. Ons valentijnskindje!
Verder vind ik Valentijnsdag grote onzin hahaha en nu hebben we het druk met iets veel belangrijkers namelijk de verjaardag van ons manneke.
Verder vind ik Valentijnsdag grote onzin hahaha en nu hebben we het druk met iets veel belangrijkers namelijk de verjaardag van ons manneke.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
ik kan zoiets eigenlijk nooit voorbij laten gaan zonder iets te geven (iets kleins of een kaartje)
mn vriend vind het inderdaad onzin en zal het waarschijnlijk ook gewoon vergeten.
dus ik ga dit jaar gewoon eens proberen om niks te doen;)
mn vriend vind het inderdaad onzin en zal het waarschijnlijk ook gewoon vergeten.
dus ik ga dit jaar gewoon eens proberen om niks te doen;)
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Vanmiddag zag ik zulke schattige Valentijnskaartjes. Ik zit nu te twijfelen of ik een gewone vriend niet even anoniem ga laten weten dat ik stiekem een zwak voor hem heb....
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
FireButterfly schreef:Vanmiddag zag ik zulke schattige Valentijnskaartjes. Ik zit nu te twijfelen of ik een gewone vriend niet even anoniem ga laten weten dat ik stiekem een zwak voor hem heb....
Doen! Doen! Doen!
Gast- Gast
Kenya schreef:FireButterfly schreef:Vanmiddag zag ik zulke schattige Valentijnskaartjes. Ik zit nu te twijfelen of ik een gewone vriend niet even anoniem ga laten weten dat ik stiekem een zwak voor hem heb....
Doen! Doen! Doen!(tenzijn je bang bent dat het de vriendschap in gevaar gaat brengen of dat gedoe)
Hij weet dat ik wel iets voor hem voel maar ik durfde de sprong niet te wagen vanwege angst en ik wil eigenlijk niets liever dan hem, dus dat ga ik hem anoniem duidelijk maken.
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Nou wij hebben uiteindelijk besloten om inderdaad met een groepje studie vrienden van mij uiteten te gaan. Leuk, kan hij hen ook ontmoeten en vice versa en doen we toen wat leuks.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Gezellig Marin!
Ik denk dat ik hem toch mee uit eten neem, alleen dan in het weekend erna. :-)
Ik denk dat ik hem toch mee uit eten neem, alleen dan in het weekend erna. :-)
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik heb in die 10 jaar nooit van hem iets gekregen op Valentijnsdag en andersom doe ik het ook niet. Ik vind het eigenlijk ook onzin, ik doe nog liever wat op onze trouwdag...en zelfs dat is tot nu toe (3x) al een paar keer niet gebeurd. Ik vind het zo commercieel... Haha om die reden heb ik ook wél valentijnskaartjes ontworpen voor kaartje2go, dat zijn de dingen die net als kerstkaarten goed verkopen!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Valentijnsdag
» Valentijnsdag zin of onzin?
» nav "valentijnsdag zin of onzin?"...... F*cking Valentine...
» Valentijnsdag, doen jij/jullie daar wat aan?
» Valentijnsdag zin of onzin?
» nav "valentijnsdag zin of onzin?"...... F*cking Valentine...
» Valentijnsdag, doen jij/jullie daar wat aan?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: