Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

(hoek)bank

+19
Mida4you
_DoI
Atelier Madame
Cow
Olijfje001
smooch
Roxi3
Dennenappel
minoessepoes
Aimee
Gizmo
Prosecco
Sunshine
Zwerver
Jerry
Lynn_
Schaapke
Effie_O
Lies
23 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 4 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  smooch wo 12 jan 2011 - 11:46

wc-eend schreef:
smooch schreef:
Liva schreef:Smooch, waar heb jij je bank vandaan?

Bij Seat and Sofas, 2.5 jaar terug.
We hebben wel de duurste soort stof genomen, want in die folders naaien ze je. Zogenaamd lijkt het goedkoop maar dat betaal je voor de goedkoopste stof soort.
Uiteindelijk hebben we E3000-, betaald (volgens mij hij was duur iig) terwijl het in een folder een aanbieding was voor nog geen E1000-,

Maar hij zit wel super lekker!
Mijn schoonzus heeft 'm ook. Bankje zit super lekker. Was ook een dure bank en bankje ziet er nu echt niet meer uit..... Ze stofzuigt de bank ook best gruwelijk zeg maar + ze hebben een hond. Zij wil iig nooit meer een bank van Seats en Sofas, ook vanwege de slechte service.

Wat ik wel een nadeel vind aan dat bankje is dat hij best diep is. Ik heb korte benen en kan daar niet lekker op zitten.

Oh echt, wij hebben niks gemerkt van de slechte service gelukkig.

Maar wij hebben 2 katten en doen de bank ook stofzuigen maar wel voorzichtig smile gelukkig krabben de katten niet tegen onze meubels anders zag het er wel anders uit.
Ik zit eigenlijk altijd op de lounge gedeelte met mn benen erop, mn favo plekje!

Hier geen nadelen. Je kan zelf op de leuning zitten omdat die zo breed is of ik gebruik het als. "laptop tafeltje"
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 4 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 12:10

Isa schreef:Zelf denk ik dat ik onderstaand ga. Gewoon omdat de bank mij aanspreekt. Trouwens niet de kleur, ik wil graag een hele donkere stof. Morgen op stap voor een bank.

(hoek)bank - Pagina 4 Bank

Vanmorgen ben ik van het werk gegaan om mijn gedachten te verzetten. Het topic staat bij persoonlijk. Ik ben dus naar een andere stad gegaan en ben op bovenstaande bank gaan zitten. Hij zit goddelijk! De afwerking is goed! En hij is in allerlei poten en stoffen te verkrijgen.


(Hij staat op mijn verlanglijstje)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 4 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Cow wo 12 jan 2011 - 23:44

Isa schreef:
Isa schreef:Zelf denk ik dat ik onderstaand ga. Gewoon omdat de bank mij aanspreekt. Trouwens niet de kleur, ik wil graag een hele donkere stof. Morgen op stap voor een bank.

(hoek)bank - Pagina 4 Bank

Vanmorgen ben ik van het werk gegaan om mijn gedachten te verzetten. Het topic staat bij persoonlijk. Ik ben dus naar een andere stad gegaan en ben op bovenstaande bank gaan zitten. Hij zit goddelijk! De afwerking is goed! En hij is in allerlei poten en stoffen te verkrijgen.


(Hij staat op mijn verlanglijstje)
Ik had hem ook al gezien en besloten dat ik deze wilde, daarna kwam hij in het tpic. Hij zit idd heerlijk!!
Heb er ook al een stof bij uitgezocht uit hun 'eigen collectie' dan komt de bank (2,5zits + chaige lounge) op €749 maar gezien de maten wordt het toch een 2zits +

Nu nog bestellen.......

Edit; jij heel veel sterkt Isa! hug
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 4 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 23:46

ILD schreef:
Isa schreef:
Isa schreef:Zelf denk ik dat ik onderstaand ga. Gewoon omdat de bank mij aanspreekt. Trouwens niet de kleur, ik wil graag een hele donkere stof. Morgen op stap voor een bank.

(hoek)bank - Pagina 4 Bank

Vanmorgen ben ik van het werk gegaan om mijn gedachten te verzetten. Het topic staat bij persoonlijk. Ik ben dus naar een andere stad gegaan en ben op bovenstaande bank gaan zitten. Hij zit goddelijk! De afwerking is goed! En hij is in allerlei poten en stoffen te verkrijgen.


(Hij staat op mijn verlanglijstje)
Ik had hem ook al gezien en besloten dat ik deze wilde, daarna kwam hij in het tpic. Hij zit idd heerlijk!!
Heb er ook al een stof bij uitgezocht uit hun 'eigen collectie' dan komt de bank (2,5zits + chaige lounge) op €749 maar gezien de maten wordt het toch een 2zits +

Nu nog bestellen.......

Ik heb ook een andere stof en poten gekozen en de mijne kwam ook uit op 749,00. Ik ben alleen bang dat ik bijna door mijn spaargeld ben, anderzijds, er zit een levertijd van zes weken op en dan is mijn spaargeld ook weer aangezuiverd. In dubio. Hij zou hier wel fantastisch staan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 4 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Dennenappel do 13 jan 2011 - 1:35

Oeeh, nu krijg ik toch ook de kriebels voor deze bank, nu jullie zo enthousiast zijn.

Mijn vriend wil namelijk absoluut geen hoekbank maar zo eentje als die van jullie. De folder heeft hier op deze bank een week lang open geslagen gelegen, alleen ken ik de winkel niet echt. Hoe breed is ongeveer een 2-sits en wat wordt dan de prijs? Ze hebben toch ook diverse kleuren, kun je de stalen daarvan in de winkel zien? Vanuit een boek of de pc vind ik het altijd lastig te zien.


Nu weet ik alleen niet meer welke winkel het is, zou een van jullie dit kunnen vertellen? Wil namelijk alvast op de website kijken. Bedankt!
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 4 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 1:53

Dat heb ik dus gisteren allemaal nagevraagd.

Je kunt de poten en alle soorten stof uitkiezen. De stoffen en poten hebben zij in de winkel hangen/liggen. Mocht je bepaalde eetkamerstoelen hebben en twijfelen over de kleur, dan kunnen ze daarover ook meedenken.

De prijs voor de poten en andere stof ligt 150 euro boven de prijs in de folder. Maar hij zit goed, geen losse kussen, wel kun je er losse kussens opleggen. etc. Ik vind het goede prijs kwaliteit verhouding. smile

Edit: Pronto Wonen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 4 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Jerry ma 17 jan 2011 - 7:25

(hoek)bank - Pagina 4 10100876_Landscape_L

LeenBakker had ze in het krantje vandaag!! Ga morgen kijken of ie lekker zit! Very Happy
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 4 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Lies ma 17 jan 2011 - 7:38

Jerry schreef:(hoek)bank - Pagina 4 10100876_Landscape_L

LeenBakker had ze in het krantje vandaag!! Ga morgen kijken of ie lekker zit! Very Happy

Laat je morgen even weten hoe die zit? angel
Lies
Lies
Prater
Prater

Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 4 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Jerry ma 17 jan 2011 - 20:58

Blijkt dat 't dezelfde is als die 'n vriendin heeft: die zit lekker!
Maar ga vandaag even checken, laat 't morgen horen :P
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 4 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Atelier Madame wo 19 jan 2011 - 2:02

Ook hier iemand die op zoek is naar een hoekbank! Ik heb gisteren op de bank gezeten bij Leen Bakker, die Rimini, en echt ik ben helemaal verkocht. Hij zit echt heerlijk en ik vind de poten ook echt heel stijlvol! Hij is ook nog uit elkaar te halen, dus als je bijv visite hebt kun je ze uit elkaar halen zodat er meer mensen goed op kunnen zitten.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 4 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Jerry wo 19 jan 2011 - 21:30

Nou, heb erop gezeten, zit goed! Dus, meteen maar besteld;)

Volgens mij is die 'uit elkaar haal'-mogelijheid vooral bedoeld zodat hij goed te vervoeren is, kon namelijk niet bedenken hoe je hem 'los' handig neer kunt zetten... (maar als iemand 't wel weet; ik hoor 't graag:P)
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 4 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Atelier Madame do 20 jan 2011 - 0:48

Jerry schreef:Nou, heb erop gezeten, zit goed! Dus, meteen maar besteld;)

Volgens mij is die 'uit elkaar haal'-mogelijheid vooral bedoeld zodat hij goed te vervoeren is, kon namelijk niet bedenken hoe je hem 'los' handig neer kunt zetten... (maar als iemand 't wel weet; ik hoor 't graag:P)

haha los handig neerzetten is er niet echt bij natuurlijk, maar als je visite krijgt kunnen er anders maar 2 of 3 mensen opzitten en als je ze uit elkaar haalt sowieso 4.. moet je ff een kussen op het voetengedeelte in de rug zetten en m tegen een muur/kast aanzetten zodat diegene kan leunen.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 4 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  _DoI do 20 jan 2011 - 9:26

CKC schreef:Het zijn loodzware kussens dus daar gebeurd niets mee en wij zitten/liggen/hangen/sexen/stoeien/eten op de bank en nooit is iets verschoven! Let wel op he, de bank is gigantisch.. mijn bank is 340cm!
Onze bank lijkt erg op die van jou CKC, alleen is onze bank zwart en zijn de poten van hout. Heerlijke bank!
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zweden

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 4 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Jerry vr 21 jan 2011 - 11:15

Atelier Madame schreef:
Jerry schreef:Nou, heb erop gezeten, zit goed! Dus, meteen maar besteld;)

Volgens mij is die 'uit elkaar haal'-mogelijheid vooral bedoeld zodat hij goed te vervoeren is, kon namelijk niet bedenken hoe je hem 'los' handig neer kunt zetten... (maar als iemand 't wel weet; ik hoor 't graag:P)

haha los handig neerzetten is er niet echt bij natuurlijk, maar als je visite krijgt kunnen er anders maar 2 of 3 mensen opzitten en als je ze uit elkaar haalt sowieso 4.. moet je ff een kussen op het voetengedeelte in de rug zetten en m tegen een muur/kast aanzetten zodat diegene kan leunen.

Exclamation Very Happy
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 4 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 8:38

.


Laatst aangepast door Anniej_S op za 7 jan 2012 - 9:56; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 4 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Mida4you ma 2 jan 2012 - 8:47

Misschien een klein beetje onduidelijke foto maar wij hebben deze bank van de Ikea en bevalt super goed! We hebben hem nu bijna 3 jaar.

(hoek)bank - Pagina 4 Foto-H8NMOYKT
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 4 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 8:48

Bekende Kussentjes Mirjam! Haha die heb ik ook :-)...nu met een hoesje erom! :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 4 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 8:50

.


Laatst aangepast door Anniej_S op za 7 jan 2012 - 9:56; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 4 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 9:22

Dit is onze hoekbank

(hoek)bank - Pagina 4 DSC_3743

Zijn er nog steeds helemaal dol op! Vrienden die hier komen gaan ook gelijk in de 'chill' modus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 4 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 9:27

PB I love you I love you I love you I love you I love you perfect voor die hoek ook!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 4 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 9:29

Thnx Arden!
Past ook echt precies in die hoek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 4 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Highway ma 2 jan 2012 - 10:12

PrinsesBo schreef:Dit is onze hoekbank

(hoek)bank - Pagina 4 DSC_3743

Zijn er nog steeds helemaal dol op! Vrienden die hier komen gaan ook gelijk in de 'chill' modus.
Mooie bank zeg, waar komt hij vandaan?
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 4 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Moonlight di 3 jan 2012 - 8:52

Ik heb mijn bank nu even zo staan, is 23 december binnengekomen (woon er nog niet). De TV komt dan zeg maar tegenover de bank te staan, vindt het wel een lekker hoekje ervoor. Zo zit je niet naar je keuken te kijken, maar ja een eettafeltje zo kwijt kunnen is lastig als je woonkamer in een L vorm loopt.

(hoek)bank - Pagina 4 Img00403201112311530

Maar twijfel of ik hem niet zo neer moet zetten zodat er achter de bank dan (in de hoek van de eerste foto) een eettafel kwijt kan - tafeltje met 2 stoeltjes die er nu staan komen ergens anders te staan smile

(hoek)bank - Pagina 4 Img00404201201021235

(hoek)bank - Pagina 4 Img00405201201021236

De TV komt dan in de hoek bij het raam.
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 4 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Lejow di 3 jan 2012 - 9:00

Ik zou de bank niet zo midden in de woonkamer neerzetten

Maar het eettafeltje kan toch ook gewoon op de plek waar nu dat kleine tafeltje met die twee stoelen staan?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 4 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Moonlight di 3 jan 2012 - 9:04

Lejow schreef:Ik zou de bank niet zo midden in de woonkamer neerzetten

Maar het eettafeltje kan toch ook gewoon op de plek waar nu dat kleine tafeltje met die twee stoelen staan?

Een eventuele eettafel kan ook ergens anders staan mn woonkamer loopt nog verder naar achteren, maar wilde eigenlijk een soort dressoir daar neerzetten maar een tafel kan ook inderdaad. Vind de bank van mn eerste foto ook beter tot zijn recht komen in die hoek. Kan ik ook lekker naar buiten kijken Very Happy
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(hoek)bank - Pagina 4 Empty Re: (hoek)bank

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum